GEIA (Go Everywhere In Aegean)



Περιγραφή
«AEGEAN START UPS»
Πρόταση
Ίδρυση διαδικτυακού γραφείου παροχής τουριστικών υπηρεσιών
Με τίτλο
«GEIA»
(Go Everywhere In Aegean)
COVID FREE
1. Πρόλογος
Στον τουρισμό οφείλουμε πλέον να μιλήσουμε για «τουριστική αποκέντρωση» και συνεργατική οικονομία (sharing economy) ή αυτό που η ομάδα μας ονομάζει «τουριστικοί συνεταιρισμοί». Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα δημιουργηθεί το τουριστικό προϊόν, το οποίο θα έχει προστιθέμενη αξία και θα δημιουργήσει ένα εξαιρετικά δυναμικό και σύνθετο μοντέλο ανάπτυξης.
Ο κλάδος του τουρισμού αποτελεί βασικό πυλώνα εξόδου της χώρας από την οικονομική κρίση. Η επιχειρηματική ιδέα που θα σας καταθέσουμε παρακάτω φιλοδόξει να αλλάξει τον τουριστικό χάρτη της χώρας. Στα νησιά του βορείου αιγαίου επικρατούν οι μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις και όχι τόσο το μοντέλο των «all inclousive».
Οι μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις αποτελούν την πλειοψηφία των τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Στοιχεία αναφέρουν ότι πάνω από 20 εκατομμύρια τουρίστες επισκέφτηκαν την Ελλάδα αλλά παρόλα αυτά οι μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις κινδυνεύουν να κλείσουν. Σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, δεν είναι ανταγωνιστικές, παρουσιάζουν αδυναμία για δική τους αυτόνομη προβολή και διαφήμιση, ενώ έχουν να αντιμετωπίσουν και την μικρή τουριστική περίοδο.








2. Η ιδέα μας με απλά λόγια
Στην ουσία η ιδέα μας αφορά αποκλειστικά μονοκατοικίες (έτσι προκύπτει και το COVID FREE) όχι πολυτελείς αλλά με το βασικό εξοπλισμό αφού δεν απευθυνόμαστε σε VIP πελάτες. Η καινοτομία έγκειται στο γεγονός ότι προσφέρουμε στο ίδιο πακέτο διακοπών πολλαπλούς προορισμούς που θα καλύπτουν ο σύνολο των νησιών κυρίως του βορείου αιγαίου στηριζόμενη στην παλιά λαϊκή έκφραση του θυμόσοφου λαού μας « με ένα σμπάρο (πακέτο) δυο (ή και παραπάνω) τρυγόνια (προορισμοί).
Το ιδανικό για εμάς θα ήταν τις ανάγκες μας να τις καλύψουμε με ιδιόκτητα ακίνητα επειδή όμως αυτό δεν είναι αρχικά δυνατό θα απευθυνθούμε με την μορφή συνεργασίας – συνεργατών, ιδιοκτητών μονοκατοικιών που τα προσφέρουν για ενοικίαση.
Ήδη είμαστε κάτοχοι ακινήτων σε Καλαμάτα (διαμέρισμα) και Λεωνιδίου Αρκαδίας με μονοκατοικία που την προσφέρουμε ήδη για ενοικίαση μέσω rbnb με το χαρακτηριστικό όνομα “red rock” διότι αυτή την στιγμή το Λεωνίδιο Αρκαδίας θεωρείται «τοπ» προορισμός στον αναρριχητικό τουρισμό και το ακίνητο που προσφέρουμε είναι δίπλα ακριβώς από το μονοπάτι.

Το βόρειο αιγαίο φαντάζει ιδανικός προορισμός για την υλοποίηση της ιδέας μας για τους παρακάτω λόγους

• Υπάρχουν πολλές και ικανοποιητικές επιλογές
• Έχει και μεγάλα και μικρά σε μέγεθος νησιά
• Έχει σχετικά πράσινα νησιά σε βλάστηση
• Έχει νησιά με νερό
• Διαθέτει νησιά με προσωπικότητα
• Δεν είναι τουριστικά κορεσμένη περιοχή






3. Επιτελική Σύνοψη
Αρχικά πρέπει να αναφερθεί ότι δεν υπάρχει αντίστοιχη εφαρμογή ώστε να υπάρχει έντονος ανταγωνισμός. Οι υπηρεσίες και τα προγράμματα τα οποία θα παρέχουμε είναι μοναδικά στο είδος τους γιατί συνδυάζει την παρουσίαση όλων των τουριστικών καταλυμάτων μαζί με τις τιμές τους. Από αυτό μπορεί ο καθένας να καταλάβει ότι η σύγκριση αυτών των τιμών και η δημιουργία ενός «πακέτου» μπορεί εύκολα να προσφέρει στο χρήστη γνώση που δεν θα μπορούσε να αποκτήσει ατομικά.
Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι μοναδική. Ο εκάστοτε χρήστης της εφαρμογής θα προτιμήσει να την χρησιμοποιήσει μιας και του δίνει μια πλειάδα πλεονεκτημάτων που αλλιώς όπως είναι φυσικό δεν θα μπορούσε να έχει.
Μπορεί να πει κανείς ότι η εταιρία θα ακολουθεί το μοντέλο του e-procurement, εφόσον θεωρήσουμε ότι οι τιμές των εκάστοτε καταλυμάτων είναι τα «προϊόντα» των προμηθευτών τότε η εταιρία «εμπορεύεται» αυτές τις τιμές. Τα έσοδα της επιχείρησης θα πραγματοποιούνται από τις συνδρομές των συμμετεχόντων επιχειρήσεων.
Η μοναδικότητα της υπηρεσίας την καθιστά αυτομάτως οδηγό για την συγκεκριμένη αγορά. Η ιδέα ο πελάτης να επιλέγει το δικό του πακέτο και από πριν να γνωρίζει το κόστος των αγορών του είναι επαναστατική, μιας ο χρήστης θα μπορεί να διαμορφώνει τις ποσότητες και τον αριθμό των επιθυμητών διακοπών βάση του διαθέσιμου εισοδήματος του. Έτσι ο καταναλωτής-χρήστης της υπηρεσίας θα απολαμβάνει μεγάλη οικονομία σε μια εποχή που κάθε ευρώ μετράει.
Το προϊόν απευθύνεται σε όλους τους κατόχους Η/Υ με σύνδεση στο διαδύκτιο , smartphone συσκευών (i-phone & android smartphones) στην σημερινή εποχή όλοι προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα από παντού. Επομένως η εφαρμογή απευθύνεται στον καθένα.







4. Όραμα και Αποστολή
Ο κλάδος του τουρισμού αποτελεί βασικό πυλώνα εξόδου της χώρας από την οικονομική κρίση. Η επιχειρηματική ιδέα που θα σας καταθέσουμε παρακάτω φιλοδόξει να αλλάξει τον τουριστικό χάρτη της χώρας καθώς όπως εμείς πιστεύουμε αποτελεί την απάντηση των «Δαβίδ» (μικρομεσαίων επιχειρήσεων) απέναντι στους «Γολιάθ» (all inclusive). Σε αυτό το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον η ομάδα μας θεώρει πως για το μέλλον των μικρομεσαίων επιχειρήσεων αποτελεί μονόδρομος η συνεργασία τους με όπλο την καινοτομία και την τεχνολογία. «ισχύς εν τη ενώσει» για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι ο βασικός κανόνας επιβίωσης τους. Δηλαδή θεωρούμε πως η απάντηση στο all inclousive των μεγάλων συγκροτημάτων είναι το all inclousive των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω της συνεργασίας τους και με την βοήθεια ενός διαδικτυακού γραφείου παροχής τουριστικών υπηρεσιών.
Η πρόταση μας εμπεριέχει δυο καινοτομίες

• Πολλαπλές επιλογές

• Πολλαπλές διαδρομές

Αναλυτικά:
Καινοτομία 1
Πολλαπλές διαδρομές.
Οι πελάτες-χρήστες θα έχουν την δυνατότητα στο ίδιο πακέτο διακοπών να επιλέξουν πολλαπλούς προορισμούς. Δηλαδή θα μπορούν να επιλέξουν εκμεταλλευόμενοι την συνεργασία των συμβεβλημένων τουριστικών καταλυμάτων περισσότερα του ενός τουριστικού καταλύματος σε άλλο τουριστικό προορισμό. Ο προορισμός αυτός μπορεί να είναι ακόμα και σε διαφορετικούς δήμους – περιφερειακές ενότητες – περιφέρειες ακόμα και χώρες!!!. (Ελλάδα - Τουρκία) Θα έχουμε εξασφαλίσει από τις συμβεβλημένες επιχείρησης του κλάδου εγγύηση χαμηλότερης τιμής έτσι ώστε να έχουμε πάντα τις καλύτερες τιμές για τους πελάτες-χρήστες μας.

Καινοτομία 2 (σε δεύτερη φάση)
Πολλαπλές επιλογές. Τα all inclousive προσφέρουν πακέτο διακοπών με διαμονή διατροφή διασκέδαση στους χώρους του ιδίου συγκροτήματος σε σχετικά καλές τιμές. Η δική μας πρόταση προσφέρει επίσης πακέτο διακοπών με διαμονή διατροφή διασκέδαση όχι όμως στον ίδιο ενιαίο χώρο ενός μεγάλου «φαραωνικού» συγκροτήματος αλλά με την συνεργασία συμβεβλημένων τοπικών επιχειρήσεων, εστίασης (πρωινό - φαγητό) , διασκέδασης, ενοικιάσεως αυτοκινήτων μοτοποδηλάτων ποδηλάτων κλπ έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί ανά πάσα στιγμή στις υπηρεσίες που θα ζητήσουν οι πελάτες-χρήστες (τουρίστες). Με αυτό τον τρόπο σχεδον όλη η πόλη η όλο το χωριό γίνετε μια μικρογραφία ενός all inclousive καταλύματος εμπλέκοντας έτσι πολλές τοπικές επιχειρήσεις και εργαζόμενους που παύουν πλέον να έχουν ρόλο θεατή αλλά συμμετέχουν στην κοινή προσπάθεια.

5. Περιγραφή Επιχειρηματικής Δραστηριότητας
Είναι γνωστό ότι η πλειοψηφία όσων επιλέγουν την Ελλάδα για διακοπές δεν επιθυμούν να είναι κλεισμένοι σε να χρυσό κλουβί αλλά να γνωρίσουν την Ελλάδα να την περπατήσουν να την «ζήσουν» το βλέπουν ως «περιπέτεια». Η φιλοσοφία της ιδέας μας στηρίζεται ακριβώς σε αυτή την επιθυμία τους. Οι πελάτες-χρήστες του προγράμματος μας θα έχουν την δυνατότητα μέσα από μια διαδικτυακή πλατφόρμα πολλαπλών χρήσεων να επιλέξουν τουριστικά καταλύματα σε όλο το βόρειο αιγαίο και κάνουν τους «συνδυασμούς - διαδρομές» που επιθυμούν.
Παράδειγμα κατανόησης:
Σκεφτείτε να υπάρχει η δυνατότητα στο ίδιο πακέτο διακοπών να υπάρχουν οι δυνατότητες
Ενδεικτικά:
ο πελάτης-χρήστης χάρη στην συνεργασία των τουριστικών καταλυμάτων να μπορεί να έχει διαμονή στο νησί της Λέσβου και να γνωρίσει διαδοχικά την πόλη της Μυτιλήνης , την Αγιάσο, το Πλωμάρι, την Καλλονή, τα Μήθυμνα (Μόλυβος), το Σίγρη.
ή
να έχει διαμονή στην πόλη της Μυτιλήνης και στη συνέχεια με το καράβι της γραμμής σε μόλις μια ώρα να γνωρίσει από κοντά το νησί της Χίου, τα Μεστά, το Πυργί, τα Μαστιχοχώρια και όλα αυτά με την βοήθεια συνεργαζομένων τουριστικών καταλυμάτων
ή
Να έχει διαμονή στην πόλη της Μυτιλήνης ή και της Χίου και στη συνέχεια να μπορεί να επισκεφτεί με διαμονή τα απέναντι παράλια της Τουρκιάς το Δικελί, το Αϊβαλή, το Τσεσμέ, τη Σμύρνη και να έρθει σε επαφή με μια άλλη κουλτούρα και έναν άλλον πολιτισμό.

Η λέξη κλειδί στην πρόταση μας είναι οι πολλαπλοί προορισμοί στο ίδιο ή σε περισσότερα νησιά στην ίδια ή σε περισσότερες χώρες, αλλά πάντως στο ίδιο πακέτο.

Οι συνεργάτες διατηρούν το δικαίωμα να έχουν και την δική τους πελατεία αρκεί να το δηλώνουν στην πλατφόρμα ώστε να βγουν εκτός προγράμματος για το αντίστοιχο διάστημα αυτό και σεβόμενες πάντα την εγγύηση χαμηλότερης τιμής.

6. Πλεονεκτήματα
• Μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε περιοχή της χώρας, σε δήμο, σε περιφέρεια σε χώρα ή ακόμα και χώρες.
• Την θεωρούμε ως την καταλληλότερη για θεματικό τουρισμό ακόμα και σε εξειδικευμένες απαιτήσεις των πελατών – χρηστών.
• Καλύπτει σε μεγάλο βαθμό την αδυναμία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων για δική τους αυτόνομη προβολή και διαφήμιση σε σχέση με τα μεγάλα συγκροτήματα,
• Δίνει την δυνατότητα ακόμα και στο μικρότερης δυναμικότητας και το πιο απομακρυσμένο τουριστικό κατάλυμα να εισέρθει στο τουριστικό χάρτη της χώρας.
• Σε πλήρη εφαρμογή αλλάζει το τουριστικό τοπίο με πολλαπλά οφέλη στην οικονομία αφού είναι γνωστό ότι τα χρήματα που δαπανούνται σε μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις είναι σαφώς πιο ανταποδοτικά για την εθνική μας οικονομία από τα χρήματα που καταλήγουν σε μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα που στην πλειοψηφία οι μέτοχοι τους είναι ξένοι επενδυτές.
• Επιτυγχάνει την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας σχεδόν όλο το χρόνο γεγονός σημαντικό τόσο για την εθνική μας οικονομία όσο και για τους ίδιους τους εργαζόμενους-αυτοαπασχολούμενους στα τουριστικά καταλύματα εφόσον τους δίνει την δυνατότητα μόνιμης και όχι εποχικής απασχόλησης με την προοπτική μάλιστα προσλήψεων κρατώντας νέο κόσμο στον τόπο τους.
• Δίνει μια ανάσα στην προσπάθεια κατά της ανεργίας αφού θα απορροφήσει μεγάλο αριθμό αυτοαπασχολούμενων αφού ως γνωστό γενικά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες κυρίως είναι οικογενειακού χαρακτήρα αποτελούν τον κορμό της ελληνικής οικονομίας.
• Είναι περιβαλλοντικά συμβατή εφόσον ευνοεί τις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις και όχι «φαραωνικές» κατασκευές και θηριώδη τουριστικά συγκροτήματα. Σε δεύτερη μάλιστα φάση λειτουργίας της πρότασης μας, μπορεί να προβλέπει προαπαιτούμενα για τις συμβεβλημένες τουριστικές επιχειρήσεις (σε τομείς όπως διαχείριση απορριμμάτων, διαχείριση νερού, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας κλπ).
• Αναδεικνύουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και την ιδιαιτερότητα του κάθε τόπου και της κάθε περιοχής δίνοντας προστιθέμενη αξία.
• Προάγει την συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων και τη συνεχή βελτίωση τους.
• βοηθά στο να γίνει πιο «επαγγελματικός» ο μικρομεσαίος τουριστικός κλάδος της χώρας μας.
• Επιτρέπει και ευνοεί των αυτοέλεγχο μεταξύ των επιχειρήσεων.
• Θα υπάρχει αξιολόγηση-βαθμολόγηση από τους πελάτες-χρήστες των υπηρεσιών μας.
• Μπορεί εύκολα να συνδυάσει και άλλες δράσεις όπως οίκο-τουρισμός κλπ.


Ειδικότερα για τα νησιά του βορείου Ανατολικού Αιγαίου:
Πρέπει να μετατρέψουμε το μειονέκτημα (των μεταναστών-προσφύγων για κάποιους) σε πλεονέκτημα.
Τα νησιά του Βορείου Αιγαίου απέδειξαν με τρόπο ξεκάθαρο ότι είναι τα νησιά της ανθρωπιάς και της αλληλεγγύης.
Είναι εφικτό και μπορούμε το Αιγαίο να είναι η θάλασσα της ειρήνης.
Εδώ θα θέλαμε να σταθούμε στο γεγονός ότι η ομάδα μας αισιοδοξεί ότι η υγιής επιχειρηματικότητα, ο επιχειρηματικός κόσμος και οι τουριστικές «ανταλλαγές» ανάμεσα σε τουριστικές επιχειρήσεις των δυο χωρών και στις δυο πλευρές του Αιγαίου θα «ανάγκαζαν» αντίστοιχα και τις κυβερνήσεις τους σε αλλαγή πλεύσης προς μια σταθερή πορεία, αποφεύγοντας τις εντάσεις, αποδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο ότι η θάλασσα του Αιγαίου ενώνει.

7. ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Η ανάπτυξη μιας εφαρμογής από μόνη της αποτελεί ένα βήμα προς την καινοτομία καθώς χρησιμοποιεί την τελευταία και ραγδαίως αναπτυσσόμενη τεχνογνωσία και τεχνολογία. Η βασική ιδέα της επιχείρησης δεν συναντάται στην ελληνική αγορά και θα είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα. Καθώς ο κόσμος προσπαθεί να εξοικονομήσει χρήματα, αλλά να έχει και την καλύτερη σχέση μεταξύ τιμής/παρεχόμενων υπηρεσιών με την εφαρμογή αυτή θα το επιτυγχάνει με ελάχιστο κόστος και χωρίς καμία καθυστέρηση από το σπίτι του με μια απλή πλοήγηση. Έτσι θα μπορεί από όπου βρίσκεται να επιλέξει το δικό του πακέτο διακοπών.
Στην αγορά του τουρισμού σήμερα υπάρχει μόνο ένας συγκεκριμένος τρόπος αγοράς πακέτου διακοπών που περιορίζει τις επιλογές και τις δυνατότητες, μέσω της εφαρμογής που προτείνουμε θα έχει ο πελάτης-χρήστης την δυνατότητα να επιλέγει μέσω του συνδυαστικού πακέτου διακοπών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του σχετικά με τα μέρη που θα επισκεφτεί αλλά και το συνδυασμό των τιμών ανάλογα με αυτά που θέλει να κάνει. Αυτό το συγκριτικό πλεονέκτημα είναι αυτό που κάνει την εφαρμογή άκρως ανταγωνιστική και πρωτοποριακή στο είδος της.

8. Ανάλυση Ανταγωνισμού
Το να είσαι ο πρώτος ,που επιχειρεί να εφαρμόσει την ιδέα του έχει ,εκτός από ρίσκο, και το πλεονέκτημα ότι είσαι ο πρώτος που προσφέρει την συγκεκριμένη υπηρεσία στο καταναλωτικό κοινό. Με τη σωστή προώθηση και την σκληρή δουλειά, η εφαρμογή θα παγιωθεί στη συνείδηση του πελάτη ως ένα σημαντικό εργαλείο στην καλύτερη οργάνωση των διακοπών του. Το «GEIA» θα αποδεχθεί αυτή την πρόκληση μιας και θα υπάρξει ένα πακέτο προσφορών για τα μέλη της εφαρμογής, και άλλες διάφορες προωθητικές ενέργειες που θα σταθεροποιήσουν την εταιρία ως την πρωτοπόρο εταιρία στο συγκεκριμένο τομέα.
Είναι φυσικό ότι η εφαρμογή θα χρήζει συνεχούς βελτίωσης, μιας και ο καταναλωτής όσο περνάει ο καιρός θα ζητάει όλο και παραπάνω προνόμια και δυνατότητες. Γι'αυτό το λόγο η δουλειά μας θα πρέπει να είναι συνεχής, δημιουργική, με έμφαση στις ανάγκες του καταναλωτή και εναρμονισμένη με τις εξελίξεις της εποχής. Επομένως από την άποψη της επέκτασης , η εφαρμογή είναι ένας ζωντανός οργανισμός που συνέχεια εξελίσσεται και μεγαλώνει. Από την άλλη πλευρά, επειδή το χαρακτηριστικό των νέων τεχνολογιών είναι η μείωση του λειτουργικού κόστους, η ανάπτυξη της εφαρμογής δεν είναι ιδιαίτερα κοστοβόρα επένδυση. Περισσότερο ο προσωπικός χρόνος και λιγότερο η χρηματική θυσία είναι αυτό που δίνει ζωή στην εφαρμογή και κατ'επέκταση στην επιχείρησή μας. Συμπερασματικά η εταιρία είναι βιώσιμη σε τέτοιο βαθμό που από τον πρώτο χρόνο μπορεί να έχει και θετικά αποτελέσματα χρήσης.








9. SWOT ANALYSIS

ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ (STRENGTHS)
-Πρωτοτυπία ιδέας.
-Έλλειψη ανταγωνισμού.
-Υιοθέτηση νέων τεχνολογιών.
-Εργαλείο οικονομίας σε ιδιαίτερα δύσκολη εποχή.
-Μέσο ελέγχου τιμών και επιβράβευση επιχειρήσεων. ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ (WEAKNESSES)
-Συντονισμός των σχέσεων της επιχείρησης με τoυς συνεργάτες.
ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ (OPPORTUNITIES)
-Ευκαιρίες προσφορών για τους πελάτες.
-Παγίωση της εικόνας της επιχείρησης ως ενός βοηθού οικονομίας. ΑΠΕΙΛΕΣ (THREATS)
-Μίμηση της ιδέας και από άλλους ανταγωνιστές.



10. Συμπερασματικά
• Η επιχειρηματική ιδέα που σας καταθέσαμε φιλοδοξεί να αλλάξει τον τουριστικό χάρτη του βορείου αιγαίου.
• Στην πρόταση μας μπορούν άμεσα η έμμεσα να ενταχτούν μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων και ανθρώπινου δυναμικού
• Σε πλήρη ανάπτυξη της πρότασης μας αδυνατούμε ακόμα και εμείς να δώσουμε το μέγεθος της οικονομικής δραστηριότητας που θα προκύψει.








11. Επίλογος
Οι δυο συντάκτες της επιχειρηματικής ιδέας που προτείνουμε ανήκουμε σε μια πρωτοβουλία που αποτελείται από ανθρώπους κάθε ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου οι οποίοι ενδιαφέρονται για το μέλλον αυτού του τόπου. Θεωρούμε ότι η το μεγαλύτερο πρόβλημα για την χώρα μας δεν είναι η οικονομική κρίση αυτή κάθε αυτή αλλά η έλλειψη οράματος για την Ελλάδα του μέλλοντος. Θεωρούμε πως η καινοτομία είναι ένας βασικός πυλώνας εξόδου της χώρας από την οικονομική (και όχι μόνο) κρίση. Θεωρούμε πως πέρασαν οι εποχές των λόγων και ήρθε η ώρα των έργων. Με την πρόταση μας αυτή προσπαθούμε κυρίως να δώσουμε διέξοδο στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό.
Είναι βέβαιον ότι επιθυμούμε την στήριξη έμπειρων καθοδηγητών που θα μας βοηθήσουν να στήσουμε το “project” γιατί εμείς θεωρούμε ότι τα όποια πτυχία αποκτήσαμε με το πέρασμα των χρόνων δεν είναι χρήσιμα για τον διορισμό μας στο δημόσιο αλλά πρωτίστως για το καλό της κοινωνίας. Όποια και αν είναι η τύχη της πρότασης μας εμείς θα συνεχίσουμε με προτάσεις ιδέες και δράσεις να δίνουμε (η να προσπαθούμε τουλάχιστον) λύσεις στα αδιέξοδα μας.

Με εκτίμηση

Δήμητρα Λυμπεροπούλου

Νικόλαος Σαράντης



Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης


8. Καλές θέσεις εργασίας και οικονομική ανάπτυξη

• Η επιχειρηματική ιδέα που σας καταθέσαμε φιλοδοξεί να αλλάξει τον τουριστικό χάρτη του βορείου αιγαίου. • Στην πρόταση μας μπορούν άμεσα η έμμεσα να ενταχτούν μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων και ανθρώπινου δυναμικού • Σε πλήρη ανάπτυξη της πρότασης μας αδυνατούμε ακόμα και εμείς να δώσουμε το μέγεθος της οικονομικής δραστηριότητας που θα προκύψει.



Μέλη
2
Τεχνολογίες
AI
Web or Mobile Application
Κύρια Δραστηριότητα
Παροχή Υπηρεσιών B2B
Παροχή Υπηρεσιών B2C
Κλάδος
Τουρισμός
Ανήκει σε Διαγωνισμό
Πανελλήνιος Διαγωνισμός Καινοτομικής Επιχειρηματικότητας Aegean Startups 2021
Μέντορες
a.konstantelou

Επιχειρηματικό Πλάνο

Συνοπτικά Στοιχεία του Επιχειρηματικού Σχεδίου

Ο κλάδος του τουρισμού αποτελεί βασικό πυλώνα εξόδου της χώρας από την οικονομική κρίση. Η επιχειρηματική ιδέα που θα σας καταθέσουμε παρακάτω φιλοδόξει να αλλάξει τον τουριστικό χάρτη της χώρας καθώς όπως εμείς πιστεύουμε αποτελεί την απάντηση των «Δαβίδ» (μικρομεσαίων επιχειρήσεων) απέναντι στους «Γολιάθ» (all inclusive). Σε αυτό το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον η ομάδα μας θεώρει πως για το μέλλον των μικρομεσαίων επιχειρήσεων αποτελεί μονόδρομος η συνεργασία τους με όπλο την καινοτομία και την τεχνολογία. «ισχύς εν τη ενώσει» για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι ο βασικός κανόνας επιβίωσης τους. Δηλαδή θεωρούμε πως η απάντηση στο all inclousive των μεγάλων συγκροτημάτων είναι το all inclousive των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω της συνεργασίας τους και με την βοήθεια ενός διαδικτυακού γραφείου παροχής τουριστικών υπηρεσιών.
Η πρόταση μας εμπεριέχει 3 καινοτομίες σε 3 διαφορετικά επίπεδα που μπορούν να υπάρχουν και ανεξάρτητα μεταξύ τους.

Πολλαπλές διαδρομές
Πολλαπλές επιλογές
Προσωπική εξυπηρέτηση

Αναλυτικά:
Καινοτομία 1 (σε πρώτο επίπεδο)
Πολλαπλές διαδρομές.
Οι πελάτες-χρήστες θα έχουν την δυνατότητα στο ίδιο πακέτο διακοπών να επιλέξουν πολλαπλούς προορισμούς. Δηλαδή θα μπορούν να επιλέξουν εκμεταλλευόμενοι την συνεργασία των συμβεβλημένων τουριστικών καταλυμάτων περισσότερα του ενός τουριστικού καταλύματος σε άλλο τουριστικό προορισμό. Ο προορισμός αυτός μπορεί να είναι ακόμα και σε διαφορετικούς δήμους – περιφερειακές ενότητες – περιφέρειες ακόμα και χώρες!!!. (Ελλάδα – Τουρκία) Θα έχουμε εξασφαλίσει από τις συμβεβλημένες επιχείρησης του κλάδου εγγύηση χαμηλότερης τιμής έτσι ώστε να έχουμε πάντα τις καλύτερες τιμές για τους πελάτες-χρήστες μας.

Καινοτομία 2 (σε δεύτερο επίπεδο)
Πολλαπλές επιλογές. Τα all inclousive προσφέρουν πακέτο διακοπών με διαμονή διατροφή διασκέδαση στους χώρους του ιδίου συγκροτήματος σε σχετικά καλές τιμές. Η δική μας πρόταση προσφέρει επίσης πακέτο διακοπών με διαμονή διατροφή διασκέδαση όχι όμως στον ίδιο ενιαίο χώρο ενός μεγάλου «φαραωνικού» συγκροτήματος αλλά με την συνεργασία συμβεβλημένων τοπικών επιχειρήσεων, εστίασης (πρωινό – φαγητό) , διασκέδασης, ενοικιάσεως αυτοκινήτων μοτοποδηλάτων ποδηλάτων κλπ έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί ανά πάσα στιγμή στις υπηρεσίες που θα ζητήσουν οι πελάτες-χρήστες (τουρίστες). Με αυτό τον τρόπο σχεδόν όλη η πόλη η όλο το χωριό γίνετε μια μικρογραφία ενός all inclousive καταλύματος εμπλέκοντας έτσι πολλές τοπικές επιχειρήσεις και εργαζόμενους που παύουν πλέον να έχουν ρόλο θεατή αλλά συμμετέχουν στην κοινή προσπάθεια.

Μάλιστα στο ακίνητο μας στην Καλαμάτα προσπαθούμε να προσφέρουμε στους πελότες-χρήστες μας σύνδεση διάφορες δραστηριότητες όπως παρά πέντε – καρτ – ιππασία.

Καινοτομία 3 (σε τρίτο επίπεδο)
προσωπική εξυπηρέτηση προσαρμοσμένη στις ανάγκες και στα θέλω των πελότων –χρηστών με την μορφή ατομικού συνεργάτη σε μια προοπτική όπου το κάθε ακίνητο μας θα έχει και τον υπεύθυνο του που θα μπορεί για κάποιες ώρες τις ημέρας να παρέχει τις υπηρεσίες του στους πελάτες-χρήστες.

Είναι γνωστό ότι η πλειοψηφία όσων επιλέγουν την Ελλάδα για διακοπές δεν επιθυμούν να είναι κλεισμένοι σε να χρυσό κλουβί αλλά να γνωρίσουν την Ελλάδα να την περπατήσουν να την «ζήσουν» το βλέπουν ως «περιπέτεια». Η φιλοσοφία της ιδέας μας στηρίζεται ακριβώς σε αυτή την επιθυμία τους. Οι πελάτες-χρήστες του προγράμματος μας θα έχουν την δυνατότητα μέσα από μια διαδικτυακή πλατφόρμα πολλαπλών χρήσεων να επιλέξουν τουριστικά καταλύματα σε όλο το βόρειο αιγαίο και κάνουν τους «συνδυασμούς – διαδρομές» που επιθυμούν.
Παράδειγμα κατανόησης:
Σκεφτείτε να υπάρχει η δυνατότητα στο ίδιο πακέτο διακοπών να υπάρχουν οι δυνατότητες
Ενδεικτικά:
ο πελάτης-χρήστης χάρη στην συνεργασία των τουριστικών καταλυμάτων να μπορεί να έχει διαμονή στο νησί της Λέσβου και να γνωρίσει διαδοχικά την πόλη της Μυτιλήνης , την Αγιάσο, το Πλωμάρι, την Καλλονή, τα Μήθυμνα (Μόλυβος), το Σίγρη.
ή
να έχει διαμονή στην πόλη της Μυτιλήνης και στη συνέχεια με το καράβι της γραμμής σε μόλις μια ώρα να γνωρίσει από κοντά το νησί της Χίου, τα Μεστά, το Πυργί, τα Μαστιχοχώρια και όλα αυτά με την βοήθεια συνεργαζομένων τουριστικών καταλυμάτων
ή
Να έχει διαμονή στην πόλη της Μυτιλήνης ή και της Χίου και στη συνέχεια να μπορεί να επισκεφτεί με διαμονή τα απέναντι παράλια της Τουρκιάς το Δικελί, το Αϊβαλή, το Τσεσμέ, τη Σμύρνη και να έρθει σε επαφή με μια άλλη κουλτούρα και έναν άλλον πολιτισμό.

Η λέξη κλειδί στην πρόταση μας είναι οι πολλαπλοί προορισμοί στο ίδιο ή σε περισσότερα νησιά στην ίδια ή σε περισσότερες χώρες, αλλά πάντως στο ίδιο πακέτο.

Οι συνεργάτες διατηρούν το δικαίωμα να έχουν και την δική τους πελατεία αρκεί να το δηλώνουν στην πλατφόρμα ώστε να βγουν εκτός προγράμματος για το αντίστοιχο διάστημα αυτό και σεβόμενες πάντα την εγγύηση χαμηλότερης τιμής.

Πλεονεκτήματα
• Μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε περιοχή της χώρας, σε δήμο, σε περιφέρεια σε χώρα ή ακόμα και χώρες.
• Την θεωρούμε ως την καταλληλότερη για θεματικό τουρισμό ακόμα και σε εξειδικευμένες απαιτήσεις των πελατών – χρηστών.
• Καλύπτει σε μεγάλο βαθμό την αδυναμία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων για δική τους αυτόνομη προβολή και διαφήμιση σε σχέση με τα μεγάλα συγκροτήματα,
• Δίνει την δυνατότητα ακόμα και στο μικρότερης δυναμικότητας και το πιο απομακρυσμένο τουριστικό κατάλυμα να εισέρθει στο τουριστικό χάρτη της χώρας.
• Σε πλήρη εφαρμογή αλλάζει το τουριστικό τοπίο με πολλαπλά οφέλη στην οικονομία αφού είναι γνωστό ότι τα χρήματα που δαπανούνται σε μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις είναι σαφώς πιο ανταποδοτικά για την εθνική μας οικονομία από τα χρήματα που καταλήγουν σε μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα που στην πλειοψηφία οι μέτοχοι τους είναι ξένοι επενδυτές.
• Επιτυγχάνει την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας σχεδόν όλο το χρόνο γεγονός σημαντικό τόσο για την εθνική μας οικονομία όσο και για τους ίδιους τους εργαζόμενους-αυτοαπασχολούμενους στα τουριστικά καταλύματα εφόσον τους δίνει την δυνατότητα μόνιμης και όχι εποχικής απασχόλησης με την προοπτική μάλιστα προσλήψεων κρατώντας νέο κόσμο στον τόπο τους.
• Δίνει μια ανάσα στην προσπάθεια κατά της ανεργίας αφού θα απορροφήσει μεγάλο αριθμό αυτοαπασχολούμενων αφού ως γνωστό γενικά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες κυρίως είναι οικογενειακού χαρακτήρα αποτελούν τον κορμό της ελληνικής οικονομίας.
• Είναι περιβαλλοντικά συμβατή εφόσον ευνοεί τις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις και όχι «φαραωνικές» κατασκευές και θηριώδη τουριστικά συγκροτήματα. Σε δεύτερη μάλιστα φάση λειτουργίας της πρότασης μας, μπορεί να προβλέπει προαπαιτούμενα για τις συμβεβλημένες τουριστικές επιχειρήσεις (σε τομείς όπως διαχείριση απορριμμάτων, διαχείριση νερού, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας κλπ).
• Αναδεικνύουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και την ιδιαιτερότητα του κάθε τόπου και της κάθε περιοχής δίνοντας προστιθέμενη αξία.
• Προάγει την συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων και τη συνεχή βελτίωση τους.
• βοηθά στο να γίνει πιο «επαγγελματικός» ο μικρομεσαίος τουριστικός κλάδος της χώρας μας.
• Επιτρέπει και ευνοεί των αυτοέλεγχο μεταξύ των επιχειρήσεων.
• Θα υπάρχει αξιολόγηση-βαθμολόγηση από τους πελάτες-χρήστες των υπηρεσιών μας.
• Μπορεί εύκολα να συνδυάσει και άλλες δράσεις όπως οίκο-τουρισμός κλπ.

Ειδικότερα για τα νησιά του βορείου Ανατολικού Αιγαίου:
Πρέπει να μετατρέψουμε το μειονέκτημα (των μεταναστών-προσφύγων για κάποιους) σε πλεονέκτημα.
Τα νησιά του Βορείου Αιγαίου απέδειξαν με τρόπο ξεκάθαρο ότι είναι τα νησιά της ανθρωπιάς και της αλληλεγγύης.
Είναι εφικτό και μπορούμε το Αιγαίο να είναι η θάλασσα της ειρήνης.
Εδώ θα θέλαμε να σταθούμε στο γεγονός ότι η ομάδα μας αισιοδοξεί ότι η υγιής επιχειρηματικότητα, ο επιχειρηματικός κόσμος και οι τουριστικές «ανταλλαγές» ανάμεσα σε τουριστικές επιχειρήσεις των δυο χωρών και στις δυο πλευρές του Αιγαίου θα «ανάγκαζαν» αντίστοιχα και τις κυβερνήσεις τους σε αλλαγή πλεύσης προς μια σταθερή πορεία, αποφεύγοντας τις εντάσεις, αποδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο ότι η θάλασσα του Αιγαίου ενώνει.

• Η επιχειρηματική ιδέα που σας καταθέσαμε φιλοδοξεί να αλλάξει τον τουριστικό χάρτη του βορείου αιγαίου.
• Στην πρόταση μας μπορούν άμεσα η έμμεσα να ενταχτούν μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων και ανθρώπινου δυναμικού
• Σε πλήρη ανάπτυξη της πρότασης μας αδυνατούμε ακόμα και εμείς να δώσουμε το μέγεθος της οικονομικής δραστηριότητας που θα προκύψει.

Εικόνα για τα Στοιχεία του Επιχειρηματικού Σχεδίου

Γενική Περιγραφή της Εταιρείας

«AEGEAN START UPS»
Πρόταση
Ίδρυση διαδικτυακού γραφείου παροχής τουριστικών υπηρεσιών
Με τίτλο
«GEIA»
(Go Everywhere In Aegean)
COVID FREE

Στον τουρισμό οφείλουμε πλέον να μιλήσουμε για «τουριστική αποκέντρωση» και συνεργατική οικονομία (sharing economy) ή αυτό που η ομάδα μας ονομάζει «τουριστικοί συνεταιρισμοί». Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα δημιουργηθεί το τουριστικό προϊόν, το οποίο θα έχει προστιθέμενη αξία και θα δημιουργήσει ένα εξαιρετικά δυναμικό και σύνθετο μοντέλο ανάπτυξης.
Ο κλάδος του τουρισμού αποτελεί βασικό πυλώνα εξόδου της χώρας από την οικονομική κρίση. Η επιχειρηματική ιδέα που θα σας καταθέσουμε παρακάτω φιλοδόξει να αλλάξει τον τουριστικό χάρτη της χώρας. Στα νησιά του βορείου αιγαίου επικρατούν οι μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις και όχι τόσο το μοντέλο των «all inclousive».
Οι μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις αποτελούν την πλειοψηφία των τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Στοιχεία αναφέρουν ότι πάνω από 20 εκατομμύρια τουρίστες επισκέφτηκαν την Ελλάδα αλλά παρόλα αυτά οι μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις κινδυνεύουν να κλείσουν. Σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, δεν είναι ανταγωνιστικές, παρουσιάζουν αδυναμία για δική τους αυτόνομη προβολή και διαφήμιση, ενώ έχουν να αντιμετωπίσουν και την μικρή τουριστική περίοδο.

Η ιδέα μας με απλά λόγια

Στην ουσία η ιδέα μας αφορά αποκλειστικά μονοκατοικίες (έτσι προκύπτει και το COVID FREE) όχι πολυτελείς αλλά με το βασικό εξοπλισμό αφού δεν απευθυνόμαστε σε VIP πελάτες.

Στην δική μας φιλοσοφία το ζητούμενο δεν είναι η κατοικία η οποία έτσι και αλλιώς θα περιλαμβάνει τις βασικές παροχές –  άρα στην ιδέα μας μπορούν να ενταχτούν πλήθος μονοκατοικιών αλλά στις εξατομικευμένες παροχές προς τους πελάτες-χρήστες  μας προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους και στα θέλω τους.

Άρα δηλαδή δεν προσφέρουμε VIP κατοικίες αλλά VIP υπηρεσίες.

Η καινοτομία έγκειται στο γεγονός ότι προσφέρουμε στο ίδιο πακέτο διακοπών πολλαπλούς προορισμούς που θα καλύπτουν ο σύνολο των νησιών κυρίως του βορείου αιγαίου στηριζόμενη στην παλιά λαϊκή έκφραση του θυμόσοφου λαού μας « με ένα σμπάρο (πακέτο) δυο (ή και παραπάνω) τρυγόνια (προορισμοί).

Το ιδανικό για εμάς θα ήταν τις ανάγκες μας να τις καλύψουμε με ιδιόκτητα ακίνητα επειδή όμως αυτό δεν είναι αρχικά δυνατό θα απευθυνθούμε με την μορφή συνεργασίας – συνεργατών, ιδιοκτητών μονοκατοικιών που τα προσφέρουν για ενοικίαση για αυτό και στην αρχή μιλήσαμε για συνεργατική οικονομία και τουριστικούς συνεταιρισμούς.

Ήδη είμαστε κάτοχοι ακινήτων σε Καλαμάτα (διαμέρισμα) και Λεωνιδίου Αρκαδίας με μονοκατοικία που την προσφέρουμε ήδη για ενοικίαση μέσω rbnb με το χαρακτηριστικό όνομα “house of the rocks” διότι αυτή την στιγμή το Λεωνίδιο Αρκαδίας θεωρείται «τοπ» προορισμός στον αναρριχητικό τουρισμό και το ακίνητο που προσφέρουμε είναι δίπλα ακριβώς από το μονοπάτι.

Το βόρειο αιγαίο φαντάζει ιδανικός προορισμός για την υλοποίηση της ιδέας μας για τους παρακάτω λόγους

• Υπάρχουν πολλές και ικανοποιητικές επιλογές
• Έχει και μεγάλα και μικρά σε μέγεθος νησιά
• Έχει σχετικά πράσινα νησιά σε βλάστηση
• Έχει νησιά με νερό
• Διαθέτει νησιά με προσωπικότητα
• Δεν είναι τουριστικά κορεσμένη περιοχή
Αρχικά η έδρα της επιχείρησης θα είναι η οικία του ιδρυτή της απ’ όπου θα γίνονται όλες οι προωθητικές ενέργειες, η παρακολούθηση της εφαρμογής και η συλλογή όλων των απαραίτητων πληροφοριών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών. Μελλοντικά και ανάλογα με τα αποτελέσματα και τη διείσδυση της επιχείρησης στην αγορά, υπάρχουν σκέψεις για εγκατάσταση της επιχείρησης σε αυτοτελές κτήριο όπου θα συνεχιστεί η λειτουργία της και η ανάπτυξή της.

Εικόνα για την Περιγραφή της Εταιρείας

Ανάγκη και Αγορά.

Αρχικά πρέπει να αναφερθεί ότι δεν υπάρχει αντίστοιχη εφαρμογή ώστε να υπάρχει έντονος ανταγωνισμός. Οι υπηρεσίες και τα προγράμματα τα οποία θα παρέχουμε είναι μοναδικά στο είδος τους γιατί συνδυάζει την παρουσίαση όλων των τουριστικών καταλυμάτων μαζί με τις τιμές τους. Από αυτό μπορεί ο καθένας να καταλάβει ότι η σύγκριση αυτών των τιμών και η δημιουργία ενός «πακέτου» μπορεί εύκολα να προσφέρει στο χρήστη γνώση που δεν θα μπορούσε να αποκτήσει ατομικά.
Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι μοναδική. Ο εκάστοτε χρήστης της εφαρμογής θα προτιμήσει να την χρησιμοποιήσει μιας και του δίνει μια πλειάδα πλεονεκτημάτων που αλλιώς όπως είναι φυσικό δεν θα μπορούσε να έχει.
Μπορεί να πει κανείς ότι η εταιρία θα ακολουθεί το μοντέλο του e-procurement, εφόσον θεωρήσουμε ότι οι τιμές των εκάστοτε καταλυμάτων είναι τα «προϊόντα» των προμηθευτών τότε η εταιρία «εμπορεύεται» αυτές τις τιμές. Τα έσοδα της επιχείρησης θα πραγματοποιούνται από τις συνδρομές των συμμετεχόντων επιχειρήσεων.
Η μοναδικότητα της υπηρεσίας την καθιστά αυτομάτως οδηγό για την συγκεκριμένη αγορά. Η ιδέα ο πελάτης να επιλέγει το δικό του πακέτο και από πριν να γνωρίζει το κόστος των αγορών του είναι επαναστατική, μιας ο χρήστης θα μπορεί να διαμορφώνει τις ποσότητες και τον αριθμό των επιθυμητών διακοπών βάση του διαθέσιμου εισοδήματος του. Έτσι ο καταναλωτής-χρήστης της υπηρεσίας θα απολαμβάνει μεγάλη οικονομία σε μια εποχή που κάθε ευρώ μετράει.
Το προϊόν απευθύνεται σε όλους τους κατόχους Η/Υ με σύνδεση στο διαδύκτιο , smartphone συσκευών (i-phone & android smartphones) στην σημερινή εποχή όλοι προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα από παντού. Επομένως η εφαρμογή απευθύνεται στον καθένα.

Εικόνα για ανάλυση της επιχείρησης και της επιχειρηματικής ιδέας

Προϊόντα και Υπηρεσίες

Η επιχείρηση μια και ασχολείται με το διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες πρωταρχικός της σκοπός είναι η προβολή μέσω παρόμοιων μεθόδων. Θα υπάρξει μια μεγάλη καμπάνια ενημέρωσης του κοινού μέσω των κοινωνικών δικτύων( facebook, twitter). Επίσης θα γίνει προσπάθεια διαφήμισης μέσω αναρτήσεων σε ενημερωτικά sites, πράγμα που σημαίνει ότι θα υπάρχουν πολλά οφέλη για την επιχείρησή μας. Βασική προϋπόθεση όπως είπαμε είναι η αγαστή συνεργασία της εταιρίας μας με τους επιχειρηματίες του τουρισμού  μιας και μέσω της εφαρμογής δεν κερδίσει μόνο ο πελάτης  αλλά και οι συνεργαζόμενοι επιχειρηματίες  λόγω της στοχοποιημένης προσφοράς τους. Επίσης σημαντική προβολή της εφαρμογής επιτυγχάνεται και από την καλύτερη αξιολόγηση (feedback) των χρηστών μιας και η καλύτερη βαθμολογία είναι η καλύτερη διαφήμιση για την επιχείρησή μας. Η περιέργεια πάντα ήταν πλεονέκτημα των νέων επιχειρήσεων μιας και τουλάχιστον για μια φορά ο καταναλωτής θα δοκιμάσει την υπηρεσία που του παρέχεις. Ένας λόγος παραπάνω όταν αυτή η εφαρμογή έχει μια πολύ καλή βαθμολογία από άλλους χρήστες (Rating).

Εικόνα για Προϊόντα και Υπηρεσίες

Ανάλυση Ανταγωνισμού

Το να είσαι ο πρώτος ,που επιχειρεί να εφαρμόσει την ιδέα του έχει ,εκτός από ρίσκο, και το πλεονέκτημα ότι είσαι ο πρώτος που προσφέρει την συγκεκριμένη υπηρεσία στο καταναλωτικό κοινό. Με τη σωστή προώθηση και την σκληρή δουλειά, η εφαρμογή θα παγιωθεί στη συνείδηση του πελάτη ως ένα σημαντικό εργαλείο στην καλύτερη οργάνωση των διακοπών του. Ο ανταγωνισμός που θα υπάρξει εφόσον υιοθετηθεί η ιδέα και από άλλες παρόμοιες επιχειρήσεις θα είναι επίσης προς όφελος του καταναλωτή. Η «HOLA» θα αποδεχθεί αυτή την πρόκληση μιας και θα υπάρξει ένα πακέτο προσφορών για τα μέλη της εφαρμογής, και άλλες διάφορες προωθητικές ενέργειες που θα σταθεροποιήσουν την εταιρία ως την πρωτοπόρο εταιρία στο συγκεκριμένο τομέα.

Είναι φυσικό ότι η εφαρμογή θα χρήζει συνεχούς βελτίωσης, μιας και ο καταναλωτής όσο περνάει ο καιρός θα ζητάει όλο και παραπάνω προνόμια και δυνατότητες. Γι’αυτό το λόγο η δουλειά μας θα πρέπει να είναι συνεχής, δημιουργική, με έμφαση στις ανάγκες του καταναλωτή και εναρμονισμένη με τις εξελίξεις της εποχής. Επομένως από την άποψη της επέκτασης , η εφαρμογή είναι ένας ζωντανός οργανισμός που συνέχεια εξελίσσεται και μεγαλώνει. Από την άλλη πλευρά, επειδή το χαρακτηριστικό των νέων τεχνολογιών είναι η μείωση του λειτουργικού κόστους, η ανάπτυξη της εφαρμογής δεν είναι ιδιαίτερα κοστοβόρα επένδυση. Περισσότερο ο προσωπικός χρόνος και λιγότερο η χρηματική θυσία είναι αυτό που δίνει ζωή στην εφαρμογή και κατ’επέκταση στην επιχείρησή μας. Συμπερασματικά η εταιρία είναι βιώσιμη σε τέτοιο βαθμό που από τον πρώτο    χρόνο    μπορεί    να    έχει    και    θετικά    αποτελέσματα    χρήσης.

SWOT ANALYSIS

 

ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ (STRENGTHS)

-Πρωτοτυπία ιδέας.

-Έλλειψη ανταγωνισμού.

-Υιοθέτηση νέων τεχνολογιών.

-Εργαλείο οικονομίας σε ιδιαίτερα δύσκολη εποχή.

-Μέσο ελέγχου τιμών και επιβράβευση επιχειρήσεων.
ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ (WEAKNESSES)

-Απαιτείτε η συνεργασία πολλών συμμετεχόντων και η συνεργασία ποτέ δεν ήταν το δυνατό σημείο των Ελλήνων.

-Συντονισμός    των    σχέσεων    της επιχείρησης με τoυς επιχειρηματίες.

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ (OPPORTUNITIES)

-Ευκαιρίες    προσφορών    για    τους πελάτες.

-Παγίωση της εικόνας της επιχείρησης ως ενός βοηθού οικονομίας.
ΑΠΕΙΛΕΣ (THREATS)

-Μίμηση της ιδέας και από άλλους ανταγωνιστές.

– Το πρόγραμμα λειτούργει με την μορφή αλυσίδας (συνεργασίας) και πάντα θα υπάρχει ο κίνδυνος  ένας κρίκος της αλυσίδας να σπάσει (να μην  κάνει καλά την δουλεία του)

Η εφαρμογή απευθύνεται άμεσα σε όλους τους κατόχους έστω ενός απλού Η/Υ με σύνδεση στο διαδίκτυο, smartphone κινητών τηλεφώνων με σύνδεση στο διαδίκτυο . Το συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό θα μπορεί να χρησιμοποιεί την εφαρμογή, μιας και αυτή θα είναι συμβατή με το εκάστοτε λειτουργικό σύστημα των υπολογιστών και των κινητών τους. Υπάρχει σκέψη των διοικούντων για ανάπτυξη της εταιρείας και στον τομέα του διαδικτύου με την κατασκευή ενός ιστοχώρου που θα είναι υποστηρικτικός στην εφαρμογή, καθώς θα έχει διάφορες πληροφορίες, προσφορές και συχνές ερωτήσεις βασισμένες στην κύρια εφαρμογή.

Εικόνα για την Ανάλυση Ανταγωνισμού

Στρατηγική πωλήσεων

Η ανάπτυξη μιας εφαρμογής από μόνη της αποτελεί ένα βήμα προς την καινοτομία καθώς χρησιμοποιεί την τελευταία και ραγδαίως αναπτυσσόμενη τεχνογνωσία και τεχνολογία. Η βασική ιδέα της επιχείρησης δεν συναντάται στην ελληνική αγορά και θα είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα. Καθώς ο κόσμος προσπαθεί να εξοικονομήσει χρήματα, αλλά να έχει και την καλύτερη σχέση μεταξύ τιμής/παρεχόμενων υπηρεσιών με την εφαρμογή αυτή θα το επιτυγχάνει με ελάχιστο κόστος και χωρίς καμία καθυστέρηση από το σπίτι του με μια απλή πλοήγηση. Έτσι θα μπορεί από όπου βρίσκεται να επιλέξει το δικό του πακέτο διακοπών.
Στην αγορά του τουρισμού σήμερα υπάρχει μόνο ένας συγκεκριμένος τρόπος αγοράς πακέτου διακοπών που περιορίζει τις επιλογές και τις δυνατότητες, μέσω της εφαρμογής που προτείνουμε θα έχει ο πελάτης-χρήστης την δυνατότητα να επιλέγει μέσω του συνδυαστικού πακέτου διακοπών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του σχετικά με τα μέρη που θα επισκεφτεί αλλά και το συνδυασμό των τιμών ανάλογα με αυτά που θέλει να κάνει. Αυτό το συγκριτικό πλεονέκτημα είναι αυτό που κάνει την εφαρμογή άκρως ανταγωνιστική και πρωτοποριακή στο είδος της.

Εικόνα για την Στρατηγική πωλήσεων

Στρατηγική Μάρκετινγκ

Η επιχείρηση μια και ασχολείται με το διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες πρωταρχικός της σκοπός είναι η προβολή μέσω παρόμοιων μεθόδων. Θα υπάρξει μια μεγάλη καμπάνια ενημέρωσης του κοινού μέσω των κοινωνικών δικτύων( facebook, twitter). Επίσης θα γίνει προσπάθεια διαφήμισης μέσω αναρτήσεων σε ενημερωτικά sites, πράγμα που σημαίνει ότι θα υπάρχουν πολλά οφέλη για την επιχείρησή μας. Βασική προϋπόθεση όπως είπαμε είναι η αγαστή συνεργασία της εταιρίας μας με τους επιχειρηματίες του τουρισμού  μιας και μέσω της εφαρμογής δεν κερδίσει μόνο ο πελάτης  αλλά και οι συνεργαζόμενοι επιχειρηματίες  λόγω της στοχοποιημένης προσφοράς τους. Επίσης σημαντική προβολή της εφαρμογής επιτυγχάνεται και από την καλύτερη αξιολόγηση (feedback) των χρηστών μιας και η καλύτερη βαθμολογία είναι η καλύτερη διαφήμιση για την επιχείρησή μας. Η περιέργεια πάντα ήταν πλεονέκτημα των νέων επιχειρήσεων μιας και τουλάχιστον για μια φορά ο καταναλωτής θα δοκιμάσει την υπηρεσία που του παρέχεις. Ένας λόγος παραπάνω όταν αυτή η εφαρμογή έχει μια πολύ καλή βαθμολογία από άλλους χρήστες (Rating).

Εικόνα για την Στρατηγική Marketing

Στρατηγική παραγωγής και ανάπτυξης

Η ανάπτυξη μιας εφαρμογής από μόνη της αποτελεί ένα βήμα προς την καινοτομία καθώς χρησιμοποιεί την τελευταία και ραγδαίως αναπτυσσόμενη τεχνογνωσία και τεχνολογία. Η βασική ιδέα της επιχείρησης δεν συναντάται στην ελληνική αγορά και θα είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα. Καθώς ο κόσμος προσπαθεί να εξοικονομήσει χρήματα, αλλά να έχει και την καλύτερη σχέση μεταξύ τιμής/παρεχόμενων υπηρεσιών με την εφαρμογή αυτή θα το επιτυγχάνει με ελάχιστο κόστος και χωρίς καμία καθυστέρηση από το σπίτι του με μια απλή πλοήγηση. Έτσι θα μπορεί από όπου βρίσκεται να επιλέξει το δικό του πακέτο διακοπών.

Στην αγορά του τουρισμού σήμερα υπάρχει μόνο ένας συγκεκριμένος τρόπος αγοράς πακέτου διακοπών που περιορίζει τις επιλογές και τις δυνατότητες, μέσω της  εφαρμογής που προτείνουμε θα  έχει ο πελάτης-χρήστης  την δυνατότητα να επιλέγει μέσω του συνδυαστικού πακέτου διακοπών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του σχετικά με τα μέρη που θα επισκεφτεί αλλά και το συνδυασμό των τιμών ανάλογα με αυτά που θέλει να κάνει. Αυτό το συγκριτικό πλεονέκτημα είναι αυτό που κάνει την εφαρμογή άκρως ανταγωνιστική και πρωτοποριακή στο είδος της.

Όπως έχουμε ήδη προαναφέρει τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας είναι ουσιαστικά ο καλύτερος συνδυασμός πακέτου διακοπών αυτών προς όφελός του. Από την άλλη πλευρά υπάρχει και σημαντικό πλεονέκτημα για τα τουριστικά καταλύματα  που συνεργάζονται με την υπηρεσία μιας και έχουν πρόσβαση σε  συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό, το οποίο είναι πρόθυμο να αγοράσει τις προσφερόμενες τουριστικές υπηρεσίες.

Επίσης πρέπει να αναφερθεί ότι η εφαρμογή θα διατίθεται δωρεάν σε κάθε πλατφόρμα (iOS & Google Android OS) με σκοπό την απρόσκοπτη χρήση της από τους πελάτες. Συνοψίζοντας ο καταναλωτής θα παίρνει στα χέρια του όλο τον κατάλογο των πακέτων διακοπών του εκάστοτε επιχειρηματία και θα είναι ικανός να διαμορφώνει το βέλτιστο πακέτο διακοπών. Όπως μπορεί κανείς να καταλάβει το συγκεκριμένο πακέτο θα είναι το καλύτερο βάση των δυνατοτήτων αλλά και των επιλογών του χρήστη εξασφαλίζοντας έτσι στο χρήστη σημαντικούς οφέλη

Εικόνα για την Στρατηγική παραγωγής και ανάπτυξης

Στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού και οργάνωσης

Η δημιουργία και η ανάπτυξη της εφαρμογής και του υποστηρικτικού ιστοχώρου θα γίνει από μια συνεργαζόμενη εταιρεία με την οποία θα έχουμε μια συνεχόμενη συνεργασία μιας και θα είναι υπεύθυνη για την συντήρηση και την βελτίωση της εφαρμογής. Η εταιρεία αυτή έχει πολύ μεγάλη εμπειρία στο χώρο της πληροφορικής και επομένως είναι σίγουρο το επιτυχημένο αποτέλεσμα. Από εκεί και πέρα θα χρειαστεί η σωστή προώθηση και διαφήμιση της εφαρμογής, που θα επωμιστεί ο οικονομικός σύμβουλος της επιχείρησης.

 

Εικόνα για την Στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού και οργάνωσης


Οικονομικά Στοιχεία

1ο Έτος: 1000 | 2ο Έτος: 2000 | 3ο Έτος: 3000 | 4ο Έτος: 4000 | 5ο Έτος: 5000

1ο Έτος: 50 ευρω/ημερα | 2ο Έτος: 50 ευρω/ημερα | 3ο Έτος: 50 ευρω/ημερα | 4ο Έτος: 50 ευρω/ημερα | 5ο Έτος: 50 ευρω/ημερα

1ο Έτος: 50 ευρω/ημερα | 2ο Έτος: 50 ευρω/ημερα | 3ο Έτος: 50 ευρω/ημερα | 4ο Έτος: 50 ευρω/ημερα | 5ο Έτος: 50 ευρω/ημερα

1ο Έτος: 10 ευρω | 2ο Έτος: 10 ευρω | 3ο Έτος: 10 ευρω | 4ο Έτος: 10 ευρω | 5ο Έτος: 10 ευρω

1ο Έτος: 20 ευρω | 2ο Έτος: 20 ευρω | 3ο Έτος: 20 ευρω | 4ο Έτος: 20 ευρω | 5ο Έτος: 20 ευρω

1ο Έτος: 10 ευρω | 2ο Έτος: 10 ευρω | 3ο Έτος: 10 ευρω | 4ο Έτος: 10 ευρω | 5ο Έτος: 10 ευρω

1ο Έτος: 10 ευρω | 2ο Έτος: 10 ευρω | 3ο Έτος: 10 ευρω | 4ο Έτος: 10 ευρω | 5ο Έτος: 10 ευρω

1ο Έτος: 50000 | 2ο Έτος: 100000 | 3ο Έτος: 150000 | 4ο Έτος: 200000 | 5ο Έτος: 250000

1ο Έτος: 10.000 | 2ο Έτος: 20.000 | 3ο Έτος: 30.000 | 4ο Έτος: 40.000 | 5ο Έτος: 50.000

Πλάνο Δράσης
Εικόνα για το Πλάνο Δράσης

Παραρτήματα
Εικόνα για τα Παραρτήματα