ECOCup - Η Δύναμη είναι στο Ποτήρι σου



Περιγραφή
Το κύριο προϊόν/υπηρεσία της ECOCup είναι μια εφαρμογή για smartphones. Αυτή θα διατίθεται δωρεάν για τους χρήστες προς λήψη. Η εφαρμογή απαιτεί εγγραφή και δημιουργία λογαριασμού ECOCup. Η εφαρμογή χρησιμοποιείται όταν ένας χρήστης θέλει να αγοράσει ένα ρόφημα από ένα πρατήριο ροφημάτων (καφέ, take away stand). O χρήστης πρέπει να χρησιμοποιήσει το δικό του ποτήρι πολλαπλών χρήσεων για να παραλάβει το ρόφημα του. Κάνοντας αυτό, απολαμβάνει εκπτώσεις, δώρα και συμμετέχει στο δικό μας σύστημα loyalty. Θα μπορεί ακόμα μέσω της εφαρμογής και του GPS, να δει και να επισκεφτεί τα διαθέσιμα συμβεβλημένα καταστήματα ή να προτείνει ο ίδιος σε εμάς το αγαπημένο του κατάστημα ώστε να το εντάξουμε στο δίκτυο.

Ταυτόχρονα συλλέγονται δεδομένα από την εφαρμογή σχετικά με το θετικό περιβαλλοντικό ισοζύγιο που δημιουργείται από τη μη χρήση πλαστικών και χάρτινων ποτηριών μιας χρήσης, και μεταφράζονται σε άλλα ισοδύναμα (π.χ. δέντρα, κιλά νερό και διοξείδιο του άνθρακα που δε δεσμεύτηκαν κατά τη παραγωγή των ποτηριών) ώστε να βοηθήσουν το χρήστη με κάτι τόσο απλό να συμβάλλει τόσο πολύ. Επί το πλείστον συλλέγονται δεδομένα και για τις καταναλωτικές συνήθειες των χρηστών.
Συνεργάτες του ECOCup (πελάτες) είναι οι επιχειρήσεις παροχής ροφημάτων που θα πληρώνουν μια συνδρομή για την τοποθέτηση του καταστήματος τους στο δίκτυό μας.

Ομάδα

Ξεκινώντας με τα μέλη της ομάδας, πρώτο μέλος της είναι ο Κουκούλης Θανάσης. Είναι απόφοιτος του τμήματος Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αιγαίου, μεταπτυχιακός φοιτητής του προγράμματος «Ψηφιακή Καινοτομία και Νεοφυής Επιχειρηματικότητα» στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, καθώς και περιβαλλοντικός εκπαιδευτής με διαπίστευση διδασκαλίας περιβαλλοντικής επικοινωνίας και εκπαίδευσης σε άτομα 6-99 ετών. Με τις γνώσεις ηλεκτρονικής, προγραμματισμού, android app development, και το γενικό τεχνικό υπόβαθρο, μπορεί να αναλάβει τη διεκπεραίωση τεχνικών και προγραμματιστικών ζητημάτων, καθώς και την επικοινωνία με τους μελλοντικούς πελάτες-επιχειρήσεις.

H Κατσαούνη Αικατερίνη από τη Θεσσαλονίκη, είναι φοιτήτρια στο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του τμήματος Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αιγαίου στην Μυτιλήνη. Είναι περιβαλλοντικός εκπαιδευτής και έχει γνώσεις στο χώρο της πώλησης και διάθεσης ροφημάτων και για αυτό κρίνεται κατάλληλη για τον τομέα του μάρκετινγκ, της αγοράς και της διαχείρισης Social Media.

Ο Γεώργιος Αντωνόπουλος έχει BSc in Naval Engineering και MSc in Environmental Sciences. Είναι website developer, programmer με έντονο περιβαλλοντικό ενδιαφέρον. Είναι ικανός στο CAD σχεδιασμό, website building και στον προγραμματισμό εν γένει. Θα είναι υπεύθυνος για το revenue model, για τεχνικά και προγραμματιστικά ζητήματα αλλά θα συμμετέχει και στον τομέα του Marketing και των Οικονομικών αλλά και του web design & development..

Μετά την συμμετοχή και τη κατάκτηση της 3ης θέσης στο SUP Free Hackathon, η ομάδα ολοκληρώθηκε με τον lead developer της, τον Γιάννη Μπραντ, μηχανικό λογισμικού και υπολογιστών για την δημιουργία της εφαρμογής.

Ωφελούμενοι από τη χρήση της εφαρμογής είναι:

Οι χρήστες: Απολαμβάνουν εκπτώσεις και δώρα, ένα εργαλείο μείωσης του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος και συμβάλλουν στην καθαριότητα της περιοχής που αγοράζουν καφέ αλλά και στη διεύρυνση της αγοράς του zero waste. Ακόμα δίνεται παραπάνω αξία στα ποτήρια πολλαπλών χρήσεων που πολλοί έχουν.

Οι επιχειρήσεις: Συλλέγουν δεδομένα σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες και προτιμήσεις των πελατών τους, προσελκύουν και διατηρούν πιστούς και σταθερούς πελάτες, έχουν πρόσβαση σε customizable συστήματα loyalty, milestones, παροχής πακέτων καφέ που υπάρχουν στο εξωτερικό, μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και καλό κοινωνικό πρόσωπο αλλά και μια πράσινη πιστοποίηση (υπό δημιουργία, παρόμοια με αυτή του TripAdvisor). Τέλος χάρη στα δεδομένα μπορούν να λάβουν Data Driven Decisions για την επιχείρηση τους εύκολα και γρήγορα.

Οι δήμοι: Με την απόκτηση πολλών επιχειρήσεων στο δίκτυο, μειώνεται η χρήση των πλαστικών μιας χρήσης που υπό άλλες συνθήκες θα κατέληγε σε χωματερές και συστήματα διαχείρισης αποβλήτων και απορριμμάτων. Επομένως το τελικό σύνολο απορριμμάτων καταλήγει να είναι μικρότερο, επιτρέποντας στο δήμο να επενδύσει λιγότερα χρήματα στη διαχείριση του αλλά και να βελτιώσει τα συστήματα διαχείρισης για πρώτη φορά με τη χρήση συγκεκριμένων δεδομένων και όχι με εκτιμήσεις.

Πρόκειται ουσιαστικά για μια παραλλαγή του μοντέλου της ανταλλακτικής οικονομίας που σκοπό έχει τη μείωση των πλαστικών μιας χρήσης.

Όσον αφορά την αγορά, απευθυνόμαστε αρχικά στο ελληνικό κοινό, δηλαδή τις επιχειρήσεις παροχής και τους αγοραστές ροφημάτων.

Ο καφές στην Ελλάδα

Ο καφές είναι το πρώτο σε κατανάλωση ρόφημα στον δυτικό κόσμο µετά το νερό µεταξύ όλων των -αλκοολούχων και µη- ποτών. Η αγορά στην Ελλάδα ακολουθώντας την διεθνή τάση έχει να επιδείξει μία σημαντική άνοδο ως προς την ποσότητα που καταναλώνεται αλλά και μία σπουδαία βελτίωση όσον αφορά στην ποιότητα του καφέ που φτάνει στον τελικό καταναλωτή.

Το 2018 στην Ελλάδα καταναλώθηκαν 40.000 τόνοι καφέ. Αυτό μεταφράζεται σε 5 δισεκατομμύρια κούπες με αντιστοιχία 510 κουπών ανά άτομο. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Καφέ, η χώρα μας βρίσκεται στην 17η θέση στον κόσμο στην κατά κεφαλήν κατανάλωση με 5,4 κιλά το χρόνο. Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Φινλανδία με 12 κιλά!

Τα έσοδα του κράτους από τον καφέ το 2017 ανήλθαν στα 90,4 εκατομμύρια ευρώ κι ένα χρόνο αργότερα στα 122,7 εκατομμύρια. Οι Έλληνες απολαμβάνουν το 40% του καφέ εκτός σπιτιού (αξία κατανάλωσης 3 δισ.) και το 60% εντός (αξία κατανάλωσης 400 εκατ.).

Η κατανάλωση πλαστικών μιας χρήσης

1.000.000 πλαστικά ποτήρια μιας χρήσης συν τα συνοδευτικά τους, τα οποία αποτελούνται από πλαστικό, χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα κάθε μέρα. Πάνω από 300 εκατομμύρια το χρόνο δημιουργούν ένα σημαντικό φόρτο πλαστικών απορριμμάτων τα οποία καταλήγουν σε χωματερές και επιβαρύνουν τους δήμους και τις γειτονιές. Επιπλέον υπάρχει ελάχιστη χρήση επαναχρησιμοποιούμενων ποτηριών όπως και κανένα κίνητρο για την καθημερινή χρήση τους.

Εκμεταλλευόμενοι την επικείμενη αλλαγή νομοθεσίας για τα πλαστικά μιας χρήσης αποκτούμε συγκριτικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προετοιμάζοντας τους χρήστες για την αλλαγή στο lifestyle τους ενώ ταυτόχρονα τους ανταμείβουμε.

Σύμφωνα με ευρωπαϊκές και εθνικές μελέτες, το ογδόντα με ογδόντα πέντε τοις εκατό (80-85%) των θαλάσσιων απορριμμάτων που συναντώνται στις παραλίες αποτελούν πλαστικά, το πενήντα τοις εκατό (50%), δε, του συνόλου των πλαστικών αντιστοιχεί σε πλαστικά αντικείμενα μιας χρήσης, ενώ το είκοσι επτά τοις εκατό (27%) σε είδη αλιείας.

Με τις διατάξεις του σχεδίου η εθνική νομοθεσία εναρμονίζεται προς τις διατάξεις της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019 σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον (L 155) και θεσπίζονται μέτρα για την πρόληψη και τη μείωση του αντικτύπου ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον, ιδίως στο υδάτινο περιβάλλον και την ανθρώπινη υγεία, καθώς και την προώθηση της μετάβασης στην κυκλική οικονομία με καινοτόμα και βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα, προϊόντα και υλικά, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη της οικονομίας και την αποδοτική λειτουργία της εσωτερικής αγοράς.

Σύμφωνα με το άρθρο 4 του σχεδίου νόμου, λαμβάνονται μέτρα για την επίτευξη φιλόδοξης και σταθερής μείωσης της κατανάλωσης των πλαστικών προϊόντων μιας χρήσης.

Για την επίτευξη των σκοπών τίθενται οι ακόλουθοι ειδικότεροι στόχοι:
α) έως το έτος 2024 η κατανάλωση των εν λόγω πλαστικών προϊόντων μιας χρήσης μειώνεται κατ’ ελάχιστον στο τριάντα τοις εκατό (30%), σε σύγκριση με το έτος 2022,
β) έως το έτος 2026 η κατανάλωση των εν λόγω πλαστικών προϊόντων μιας χρήσης μειώνεται κατ’ ελάχιστον στο εξήντα τοις εκατό (60%), σε σύγκριση με το έτος 2022

Καινοτομία, όραμα και Business Model

Η καινοτομία της ECOCup είναι ο συνδυασμός μιας εφαρμογής με περιβαλλοντικό χαρακτήρα, αλλά και οικονομικά ανταλλάγματα που προσφέρονται από τη συχνή χρήση της εφαρμογής στους πιστούς χρήστες. Η εφαρμογή σε συνάρτηση με την επιβράβευση των χρηστών σε κάθε χρήση του δικού τους επαναχρησιμοποιούμενου σκεύους, δημιουργεί χώρο για πολύπτυχη εμπορική δραστηριότητα τόσο από την πλευρά των πελατών-επιχειρήσεων, BTB, αλλά και από την πλευρά των καταναλωτών-χρηστών, BTC.

Όραμά της είναι να διακριθεί από τις υπόλοιπες εφαρμογές που χρησιμοποιεί κάποιος σε καθημερινή βάση και να αποκτήσει ένα χαρακτήρα “community”, καθώς βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην διεπαφή μεταξύ των χρηστών. Η χρήση της θα δημιουργεί θετικά συναισθήματα στον χρήστη, γιατί ο καλύτερος του φίλος τον κέρασε έναν καφέ ή γιατί ξεκλείδωσε ένα επίπεδο Loyalty στην αγαπημένη του επιχείρηση και θα παίρνει πλέον φθηνότερο καφέ αλλά και γιατί ανταμείβεται, διότι μείωσε το περιβαλλοντολογικό του αποτύπωμα.

Value Proposition

Χρήστης

Ο καταναλωτής μέσω της εφαρμογής, απολαμβάνει αρχικά εκπτώσεις και δώρα καθώς έχει πλέον κίνητρο να μη χρησιμοποιήσει πλαστικά μιας χρήσης, τόσο συναισθηματικό και ηθικό όσο και οικονομικό. Μπορεί μέσω της εφαρμογής να χαρτογραφήσει και να καταγράψει το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα και να καταλάβει την επίπτωση των πράξεών του καλύτερα. Τα σκεύη πολλαπλών του χρήσεων αποκτούν παραπάνω αξία γιατί είναι πιο εύχρηστα πλέον. Μέσω της εφαρμογής απολαμβάνει ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται από την επιχείρηση (Happy hours, Challenges). Στην ιστοσελίδα μας θα φαίνονται οι πιο πιστοί χρήστες ανά περιοχή/κατάστημα με μια μορφή leaderboard. Θα μπορούν σε Χ αριθμό αγορών να στείλουν δώρα και στους φίλους τους ώστε να τους φτιάξουν την μέρα η να τους εντάξουν στο δίκτυο. Τέλος με την ενσωμάτωση ψηφιακών πληρωμών, ο χρήστης χρειάζεται μόνο το ποτήρι και το κινητό του, όχι το πορτοφόλι του μαζί. Έτσι εφόσον τον βάζουμε να φέρει μαζί του ποτήρι, του επιτρέπουμε να αφήσει κάτι πίσω.

Επιχείρηση

Οι επιχειρήσεις αποκτούν πιστή και σταθερή πελατεία που θα βγει από το δρόμο της για να τις επισκεφτεί και να νιώθει ότι οι επιχειρήσεις αυτές κρατάνε το δήμο τους καθαρότερο. Με τη χρήση αυτού του καινοτόμου δικτύου και συστήματος, επεκτείνονται οι 2 βάσεις δεδομένων, αυτή της πράσινης συνεισφοράς και αυτή των καταναλωτικών συνηθειών. Μέσω της δεύτερης, η επιχείρηση αποκτά πρόσβαση σε ένα dashboard που της παρέχει επιπλέον στοιχεία για τους πελάτες της, τα δημογραφικά τους και τις προτιμήσεις τους. Έτσι της επιτρέπει να πάρει εύκολα και άκοπα Data driven decisions. Αποκτά ψηφιακά εργαλεία για να εκμεταλλευτεί features όπως εύκολα customizable Happy Hours, πακέτα καφέ που λειτουργούν στο εξωτερικό (Subscription coffee-πληρώνεις από την αρχή της εβδομάδας την αξία 5 καφέδων και μπορείς μέσα στην εβδομάδα να πάρεις κάθε μέρα 1 καφέ χωρίς να χρειάζεται να τον πληρώσεις, Prepaid coffee-πληρώνεις Χ καφέδες εξαρχής και παίρνεις Χ+10% καφέδες όποτε θέλεις χωρίς να χρειάζεται να τους πληρώσεις) που βοηθούν στη ροή χρημάτων μιας επιχείρησης.
Επίσης η ECOCup θα προμηθεύει στις επιχειρήσεις ποτήρια πολλών χρήσεων, που με την επερχόμενη νομοθεσία του Ιουλίου 2021 θα πρέπει αναγκαστικά να υπάρχουν το λιγότερο 15 ποτήρια σε κάθε επιχείρηση, αλλιώς υπάρχει πρόστιμο. Τέλος, θα παρέχεται μια πράσινη πιστοποίηση από εμάς με ένα σύμβολο τύπου TripAdvisor στην επιχείρηση ώστε να βραβεύεται η περιβαλλοντική της συμπεριφορά. Οι επιχειρήσεις αυτές θα απολαμβάνουν λιγότερα δημοτικά τέλη καθώς συνεισφέρουν σε μειωμένα έξοδα για τους δήμους στη διαχείριση απορριμμάτων.

Δήμος

Ο δήμος είναι ο μεγαλύτερος stakeholder καθώς μπορεί να ελαττώσει κατά πολύ τα έξοδα διαχείρισης απορριμμάτων του, να αποκτήσει 100% επικυρωμένα δεδομένα για τις συμπεριφορές των δημοτών του και της περιβαλλοντικής τους εκπαίδευσης και συμπεριφοράς, και με βάση αυτά να προσελκύσει επενδύσεις αλλά και συνεργασίες με δήμους και φορείς. Ακόμα, αν υιοθετηθεί ως δημοτική πρωτοβουλία, δείχνει την τάση του δήμου στην καινοτομία, στα δεδομένα και στη συλλογικότητα, καθώς η δουλειά γίνεται από κάθε δημότη ατομικά και ωφελείται το κοινό καλό.

Συγκριτικό Πλεονέκτημα & Ανταγωνισμός

Όσον αφορά στον τομέα του ανταγωνισμού, διακρίνουμε ανταγωνιστές στις εξής κατηγορίες: επιχειρήσεις με loyalty συστήματα, όπως για παράδειγμα αλυσίδες καταστημάτων καφέ, Starbucks, Γρηγόρης, επιχειρήσεις προϊόντων μιας χρήσης, όπως καλαμάκια, ποτήρια πλαστικά μιας χρήσης και τέλος κάθε τύπου management software που έχει σκοπό τη συνεχή προώθηση και βελτίωση των επιχειρήσεων.

Βάσει διαδικτυακής έρευνας που πραγματοποιήθηκε το 2010 ανάμεσα στο διεθνή συνεταιρισμό εστιατορίων, αποδείχτηκε ότι το 77% των μελών δηλώνει ότι τα loyalty προγράμματα βοήθησαν τις επιχειρήσεις τους σε περιόδους οικονομικής δυσχέρειας, ενώ 9 στους 10 δήλωσαν ότι τους προσέφερε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα λοιπόν της ECOCup βρίσκεται στον συνδυασμό μιας πλατφόρμας προώθησης τοπικών μαγαζιών πώλησης καφέ και παράλληλης συνεισφοράς περιβαλλοντικού χαρακτήρα στην επιχείρησή τους ενώ ταυτόχρονα πραγματοποιείται συλλογή δεδομένων. Η δέσμευση των καταναλωτών είναι βέβαιη εφόσον συνεισφέροντας στην προστασία του περιβάλλοντος, κερδίζουν προσφορές και δώρα με την απλή διαδικασία σκαναρίσματος του κατάλληλου barcode.

Αποτελεί ένα εύχρηστο διαφημιστικό εργαλείο από την πλευρά των επιχειρήσεων, που τους προσφέρει μοναδικά στατιστικά για τις καταναλωτικές συνήθειες των πελατών της.

Ανάλυση SWOT

1. Δυνατά Σημεία
Ταχύτητα & απλότητα υπηρεσίας
Πρωτοπορία ψηφιακής λύσης
Ψηφιακό σύστημα loyalty που αντικαθιστά τα απαρχαιωμένα
Βάση δεδομένων καταναλωτικών συνηθειών
Χαμηλά λειτουργικά κόστη & εύκολο scalability
Προσέλκυση περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένου segment πελατών

2. Αδύνατα Σημεία
Έλλειψη εμπειρίας
Κύκλος ζωής προϊόντων που πουλάνε (ανάλυση LCA ποτηριών)
Pain του να φέρεις το δοχείο σου μαζί

3. Ευκαιρίες
Ευκολότερα data driven decisions
Καινοτομία σε μεθοδολογία
Επερχόμενη νομοθεσία κατάργησης πλαστικών
Τάσεις αύξησης της αγοράς Vegan & Zero Waste Lifestyle
Ήδη υπάρχον δίκτυο

4. Απειλές
Καχυποψία
Ανάγκη ύπαρξης συσκευής σε επιχείρηση
Εύκολη είσοδος ανταγωνιστών/Corporate ανταγωνιστών
Πίεση χρόνου


Έσοδα

Έσοδα θα υπάρχουν από τρείς ροές:

1. Κόμιστρο ανά αγορά – ένα μικρό ποσό για κάθε transaction που θα πραγματοποιείται (~ 0.05-0.15 Ευρώ)
2. Πώληση ποτηριών κ οικολογικών προϊόντων – Θα πωλούνται ποτήρια και άλλα οικολογικά προϊόντα στις επιχειρήσεις ώστε να τα διαθέτουν αυτές στους πελάτες τους και να είναι εντάξει με τον επερχόμενο νόμο για τα πλαστικά μίας χρήσης που τις υποχρεώνει να διαθέτουν έναν ελάχιστο αριθμό τέτοιων προϊόντων ανά πάσα στιγμή ειδάλλως δέχονται πρόστιμο.
3. Συνδρομή – Μηνιαία συνδρομή για τη χρήση των υπηρεσιών που παρέχονται

Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης


9. Καινοτομία και υποδομές

Μέσω της εφαρμογής μας, δινουμε πρόσβαση σε ενα νέο και καινοτόμο τρόπο αγοράς ροφημάτων χωρις πλαστικά μίας χρήσης. Ανανεώνουμε και ψηφιοποιούμε τον ήδη υπάρχον τρόπο, παρέχοντας κίνητρα και επιβραβεύσεις σε κάθε χρήστη, στους συνεργάτες μας(τις επιχειρήσεις παροχής ροφημάτων) αλλα και στους Δήμους στους οποίους δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις αυτές.

11. Αειφόρες πόλεις και κοινότητες

Μια αειφόρα και βιώσιμη πόλη επιτυγχάνεται με σωστή εκπαίδευση και χρήση καλών πρακτικών απο τους πολίτες και τις επιχειρήσεις της. Σε αυτό το εγχείρημα, το ECOCup ερχεται να διευκολύνει τη μετάβαση οποιαδήποτε πόλης σε μία πιο βιώσιμη (sustainable) παρέχοντας ευκολία σε οποιονδήποτε δύναται να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του ιδίου αλλα και της πόλης-γειτονιάς-δήμου του.

14. Υποθαλάσσια ζωή

Η υπαρξη μικροπλαστικών σε θαλάσσια νερά αλλα και σχεδόν κάθε μικροοργανισμο στο πλανήτη ειναι ενα σοκαριστικό και πρόσφατα αποδεδειγμένο γεγονός. Με προτροπή σε μή χρήση πλαστικών, βοηθάμε στην ελλάτωσή τους απο τα θαλάσσια οικοσυστήματα.

15. Χερσαία ζωή

Ο μεγάλος κύκλος ζωής των πλαστικών μίας χρήσης επιβαρύνει τα χερσαία οικοσυστήματα και προκαλεί συνέπειες σε χλωρίδα αλλα και πανίδα, πολλές που φαίνονται απο σήμερα και πολλές που θα φανούν σε βάθος χρόνου.

17. Συνεργασίες για στόχους

Η ιδέα μας δίνει κίνητρα στο μέσο καταναλωτή/επιχείρηση να συνεισφέρει συνειδητά στη μείωση των πλαστικών μίας χρήσης, διευκολύνοντάς του την ενεργή συμμετοχή και δράση στην εφαρμογή των SDGs. Επιπλέον ο δήμος μπορεί να γίνει ενας ενεργός Stakeholder και να επικοινωνήσει την διάθεσή του να βοηθήσει τη μετάβαση των επιχειρήσεών του σε μια πιο sustainable εποχή.



Μέλη
4
Τεχνολογίες
Data Analytics – Big Data
Web or Mobile Application
Κύρια Δραστηριότητα
Παροχή Υπηρεσιών B2B
Πώληση Προϊόντων B2B
Πώληση Προϊόντων B2C
Παροχή Υπηρεσιών B2C
Κλάδος
Περιβάλλον & Ενέργεια
Ανήκει σε Διαγωνισμό
Πανελλήνιος Διαγωνισμός Καινοτομικής Επιχειρηματικότητας Aegean Startups 2021
Tύπος Ανάγκης
Υποστήριξη σε είδος - Θέλουμε χορηγία ή δωρεά υλικού

Είμαστε δεκτικοί σε προτάσεις/συζήτηση προς την επίτευξη συμφωνίας που θα διευκολύνει την έναρξη και τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της επιχείρησης.

Συνεργασία - Θέλουμε νέο μέλος στην ομάδα μας

Ειμαστε πολύ θετικοί σε οποιαδήποτε συνεργασία/προσθήκη στην ομάδα με παραχώρηση ιδιοκτησίας στην ιδέα απο άτομα με ορθή περιβαλλοντική αντίληψη και κατανόηση του impact που μπορούν να δημιουργήσουν μέσω του ECOCup, κίνητρο και όρεξη να υλοποιήσουν κάτι "δικό τους" και να δοκιμαστούν και θέληση να μπούν σε μία ομάδα με διακριτούς ρόλους και εργασίες ωστε να εκπληρώσουν τις αρμοδιότητες που θα τους ανατεθούν μετα απο συζήτηση μαζί τους,οχι με καθετη ανάθεση έργου και υποχρεώσεων, αλλα με δημιουργία πλάνου εργασίας με βάση τις ελευθερίες του καθενός, το διαθέσιμο χρόνο του και λαμβάνοντας υπόψην καθε περιορισμό που μπορεί να έχουν.

Μέντορες
michael