Cultural Fox Tales



Περιγραφή
1. Το βασικό Προϊόν ή την κύρια Υπηρεσία που θέλετε να αναπτύξετε (the Offering)
Η ιδέα μας είναι η δημιουργία μιας πολύγλωσσης εφαρμογής έξυπνης ξενάγησης για φορητές συσκευές ειδικά προσαρμοσμένης για εύκολη χρήση από παιδιά και οικογένειες. Μέσα από την καθοδήγηση της εικονικής βοηθού μας η οποία είναι μία αλεπού που έχει τη μορφή καρτούν, οι μικροί χρήστες της εφαρμογής μπορούν να περιηγηθούν στα σημεία ενδιαφέροντος του κάθε αρχαιολογικού χώρου του Αιγαίου, με τη μορφή παιχνιδιού. Η λειτουργία έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την απλότητα και τη φιλικότητα προς το συγκεκριμένο κοινό. Πιο συγκεκριμένα, ο κάθε χώρος παρουσιάζεται σε μορφή χάρτη σε κάτοψη, με σχεδιαστικό ύφος κόμικ. Τα σημεία ενδιαφέροντος του πραγματικού χώρου, απεικονίζονται αντίστοιχα σε αυτόν τον χάρτη και υποδεικνύονται με τη βοήθεια της βοηθού. Ο επισκέπτης του χώρου έχει στην ουσία μπροστά του μία προτεινόμενη πορεία με στάσεις ενδιαφέροντος. Όταν για παράδειγμα φτάσει στο πρώτο σημείο, η βοηθός δίνει συνοπτικές ιστορικές πληροφορίες για το συγκεκριμένο αξιοθέατο της θέσης αυτής, καθώς σκοπός είναι η ουσιαστική απόκτηση εμπειριών και όχι η υπερπληροφόρηση και η αφομοίωση αφηρημένων εννοιών. Έπειτα από την ορθή απάντηση σε μία πολύ απλή σχετική ερώτηση, επιβραβεύει το χρήστη προσθέτοντάς του “πόντους εξερευνητή”, αυξάνοντας έτσι περαιτέρω την περιέργειά του να μάθει περισσότερες πληροφορίες για το μέρος. Τέλος, τον παροτρύνει να συνεχίσει την περιήγηση με τον ίδιο τρόπο μέχρι να καλύψει και τα υπόλοιπα σημεία. Όταν ο μικρός μας φίλος ολοκληρώσει την αποστολή του περνώντας από όλα τα σημεία και έχοντας πια μάθει όλη την ιστορία του χώρου μέσα από ποικίλους δημιουργικούς τρόπους, η βοηθός του απονέμει ένα ειδικό βραβείο που θα έχει τη μορφή ψηφιακού πτυχίου “εξαιρετικού εξερευνητή της ελληνικής ιστορίας”! Αν στο ίδιο νησί που κάνει διακοπές, έχει και άλλους αρχαιολογικούς χώρους που παρέχεται η υπηρεσία, μπορεί να συνεχίσει την συλλογή τίτλων. Όταν επιστρέψει στη χώρα του, μπορεί κάλλιστα να τυπώσει τους τίτλους γνώσης που κατέκτησε όσο έκανε τις διακοπές του ώστε να τους δείξει στους φίλους του ή στο σχολείο του.
Πέρα από τη βασική λειτουργία που περιγράφηκε παραπάνω, η εφαρμογή θα διαθέτει και μια επιλογή που θα δίνει ακόμη περισσότερες πληροφορίες για τον εκάστοτε χώρο ώστε να μπορούν να αξιοποιηθούν από όλη την οικογένεια. Τέλος, θα υπάρχουν επιλογές παραμετροποίησης, ώστε να είναι πιο εύκολη η χρήση της από άτομα με αναπηρίες. Ενδεικτικά αναφέρουμε τη δυνατότητα αλλαγής μεγέθους κειμένου και αντίθεσης χρώματος για άτομα με δυσκολίες όρασης κ.ά.
Στο αρχικό στάδιο επιλέγουμε να καλύψουμε αποκλειστικά τους αρχαιολογικούς χώρους των νήσων του Αιγαίου ώστε να γίνει μια ποιοτική δουλειά καταγραφής των χώρων και των πληροφοριών αλλά κάλλιστα μπορεί σε δεύτερη φάση να επεκταθεί σε όλη τη χώρα και να καλύπτει μεγαλύτερες ιστορικές χρονικές περιόδους.

2. Την Ανάγκη στην οποία απαντά η Ιδέα σας (the Need)
Η αξιοποίηση του διαθέσιμου πολιτιστικού δυναμικού και η ανάδειξή του με ποικίλους τρόπους είναι ένας τομέας που παρουσιάζει παγκοσμίως ραγδαία ανάπτυξη. Το παραπάνω καταγράφεται σε διεθνείς έρευνες, όπου θέτοντας το ερώτημα σε μελλοντικούς ταξιδιώτες τι τους ωθεί να διαλέξουν προορισμό, πάντα η ιστορική σημασία και τα πολιτιστικά αξιοθέατα είναι μεταξύ των κορυφαίων απαντήσεων. Ένα εξέχον κομμάτι του υλικού πολιτισμού στη χώρα μας, αποτελούν οι σωζόμενοι ιστορικοί-αρχαιολογικοί χώροι με τα ευρήματά τους.
Η Ελλάδα αναντίρρητα είναι μία από τις χώρες που έχουν να επιδείξουν αναρίθμητους τόπους που πληρούν τα παραπάνω κριτήρια, λόγω της πλούσιας ιστορίας της που χάνεται στα βάθη του χρόνου. Η περιοχή του Αιγαίου με τη σειρά της, αποτελεί ιδιαίτερης πολιτιστικής σημασίας χώρο σε παγκόσμιο επίπεδο λόγω του μεγάλου αριθμού των νησιών που σχεδόν όλα έχουν να επιδείξουν πολύ σημαντικούς αρχαιολογικούς χώρους με αντίστοιχα ευρήματα. Η ανάδειξη αυτού του πλούτου έχει δυστυχώς παραμείνει σε νηπιακό στάδιο και εξαντλείται στην προσφορά των εντελώς βασικών υπηρεσιών στους επισκέπτες. Πιο συγκεκριμένα, με την αγορά του εισιτηρίου, προσφέρεται -στην καλύτερη των περιπτώσεων- τυπική πληροφόρηση με τη μορφή φυλλαδίου και σχετικών πινακίδων στο χώρο. Σε ελάχιστες περιπτώσεις κυρίως κλειστών χώρων έχουμε χρήση τεχνολογίας, ενώ η επιπλέον πληροφόρηση εναπόκειται στην εξασφάλιση ξεναγού και την αναζήτηση σε έντυπους ή ψηφιακούς οδηγούς.
Κοινή συνισταμένη όλων αυτών είναι η απουσία οποιασδήποτε πρόνοιας για τις οικογένειες με παιδιά και τους νεαρής ηλικίας επισκέπτες. Ειδικά οι αρχαιολογικοί χώροι στα νησιά του Αιγαίου που αποτελούν βασικό προορισμό για οικογενειακές διακοπές, δεν έχουν προβεί σε ανάληψη δράσεων ώστε να καταστούν πιο φιλικοί σε αυτές τις κατηγορίες ανθρώπων. Το αποτέλεσμα είναι να προσαρμόζονται οι επισκέπτες στις υπάρχουσες παροχές, με όχι και τα καλύτερα αποτελέσματα. Όπως καταλαβαίνουμε, ένα παιδί μάλλον θα βαρεθεί γρήγορα την ακαδημαϊκού τύπου ανάλυση του ξεναγού, ενώ ακόμη πιο δύσκολα θα δεχτεί να διαβάσει κείμενα που πιθανόν δεν είναι καν στη γλώσσα του και του θυμίζουν σχολικό μάθημα της τάξης του. Η δε εικόνα της πλειονότητας των χώρων δεν είναι ιδιαίτερα θελκτική για το μάτι, ειδικά όσον αφορά τους ανοιχτούς αρχαιολογικούς χώρους που αποτελούνται κατά το πλείστον από μη αναστηλωμένα ερείπια και θεμέλια. Αλλά και από την πλευρά των γονέων, το πρόβλημα είναι μεγάλο καθώς θέλουν να δουν τους χώρους πολιτισμού του νησιού που διαμένουν για διακοπές, αλλά βρίσκονται υπό την πίεση και το άγχος για την αντίδραση και τις αντοχές των παιδιών τους. Δεν πρέπει να μας ξενίζει ότι πλέον πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν υπηρεσίες απασχόλησης των παιδιών ώστε οι γονείς να μπορούν να ακολουθήσουν το δικό τους ανεξάρτητο πρόγραμμα σε μέρη όπως οι αρχαιολογικοί χώροι, επειδή ακριβώς δεν θεωρούνται φιλικά για επίσκεψη οικογενειών-παιδιών!
Για να αντιστρέψουμε λοιπόν όλα αυτά, θέλουμε να σχεδιάσουμε μια εφαρμογή η οποία μέσω του παιχνιδιού, μεταφέρει εμπειρίες και συναισθήματα στα μικρά παιδιά και τα οδηγεί ακούσια και ευχάριστα στην απόκτηση της γνώσης, κάνοντας πιο ευχάριστη την εμπειρία επίσκεψης για αυτά και τους γονείς τους, χαρίζοντάς τους παράλληλα δημιουργικό χρόνο μαζί.

3. Την Αγορά (σε Ελλάδα και Εξωτερικό) στην οποία απευθύνεται η Ιδέα σας (the Market) και τον υπάρχοντα Ανταγωνισμό (the Competition)
Το Αιγαίο αποτελεί μια κλασική επιλογή για οικογένειες με παιδιά, που επιθυμούν να επισκεφτούν αρχαιολογικούς χώρους. Η ιδέα μας έχει μελετηθεί έτσι ώστε να απαντάει στις σύγχρονες ανάγκες των Ελλήνων και ξένων επισκεπτών τέτοιων χώρων. Συνεπώς η εφαρμογή μας απευθύνεται πρωτίστως σε αυτές τις ομάδες, οι οποίες θα έχουν κάθε λόγο να δοκιμάσουν την εφαρμογή μας αφού κάτι παρόμοιο δε διατίθεται μέχρι σήμερα και ειδικά στα νησιά του Αιγαίου.
Δεν περιορίζεται όμως εκεί. Φυσικά υπάρχει δυνατότητα υιοθεσίας του εγχειρήματος από το Υπουργείο Πολιτισμού μέσω των κατά τόπου Εφορειών Αρχαιοτήτων, εφόσον συνειδητοποιήσουν ότι η εφαρμογή μπορεί να αναβαθμίσει σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε χώρους που είτε είναι ήδη δημοφιλείς, είτε λιγότερο γνωστοί. Μια ενδεικτική δυνατότητα είναι να παρέχεται η εφαρμογή ως πακέτο μαζί με το εισιτήριο στις οικογένειες ώστε να έχουν μια καλύτερη in-situ εμπειρία και να νιώσουν ότι τα χρήματά τους “έπιασαν” παραπάνω τόπο. Το παραπάνω σενάριο θα λειτουργούσε και ως διαφήμιση στους επόμενους υποψήφιους επισκέπτες, αυξάνοντας τα προσδοκώμενα έσοδα.
Όσον αφορά τον ανταγωνισμό, ενώ υπάρχουν κάποιες εφαρμογές ξενάγησης ή πληροφόρησης για επισκέπτες, καμία δεν έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τα παιδιά και τους γονείς τους. Για τη περιοχή δε του Αιγαίου είναι ελάχιστες γενικά οι εφαρμογές κατηγορίας πολιτισμού. Σε κάθε περίπτωση, η εφαρμογή μας δεν έχει σκοπό τον ανταγωνισμό αλλά η επίτευξη του υγιούς συναγωνισμού. Κι αυτό γιατί στόχος της δεν είναι να παραγκωνίσει ή να αντικαταστήσει π.χ. ένα ξεναγό, αλλά να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια του, εξοικειώνοντας το χρήστη στο ταξίδι της γνώσης και του πολιτισμού.

4. Τον κύριο Μηχανισμό Δημιουργίας Εσόδων από την Ιδέα σας (the Revenue Generation Mechanism)
Η συγκεκριμένη εφαρμογή για να εξασφαλίσει έσοδα, θα έχει ως στόχο τη λήψη της, επί πληρωμή, από τους χρήστες των συσκευών/επισκέπτες. Οι οποίοι, βάσει των στοιχείων ετήσιας επισκεψιμότητας, ανέρχονται κάθε χρόνο σε εκατομμύρια για την περιοχή του Αιγαίου.
Δε μένουμε όμως σε αυτό. Για να επιτευχθεί μεγαλύτερος αριθμός αγοραστών, η εφαρμογή βασίζεται επίσης στην προώθησή της από ξεναγούς, ξενοδοχειακές μονάδες, οδηγούς taxi, εταιρείες ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων κλπ. Ανθρώπους δηλαδή, που ενώ φαινομενικά δεν έχουν κάποιο όφελος από αυτή, ουσιαστικά όμως επειδή σχετίζονται με το κομμάτι της φιλοξενίας και της εξυπηρέτησης, έχουν κάθε λόγο για να την προωθήσουν.
Στα επόμενα πλάνα του σχεδιασμού μας, είναι η δημιουργία ιστοσελίδας η οποία θα λειτουργεί υποστηρικτικά της εφαρμογής και παράλληλα θα επιτρέπει την πώληση επιλεγμένων προϊόντων σχετικών με το περιεχόμενο της εφαρμογής όπως για παράδειγμα λούτρινη εκδοχή της εικονικής βοηθού καθώς και επιλεγμένα είδη σχετικά με την ιστορία του κάθε χώρου. Τέλος, στην εφαρμογή θα υπάρχει η δυνατότητα φιλοξενίας διαφημίσεων από τοπικές επιχειρήσεις. Στην ουσία αυτές θα μπορούν να αγοράζουν χώρο στην εφαρμογή για να διαφημίσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους εκμεταλευόμενες το γεγονός ότι ο επισκέπτης που χρησιμοποιεί την εφαρμογή, είναι πολύ πιθανό να αξιοποιήσει τη διαφήμιση καθώς βρίσκεται σε ένα άγνωστο για αυτόν μέρος.


5. Την εμπειρία της Ομάδας σε σχέση με την Ιδέα (the Team)
Η Καραγιώργη Ελένη τελείωσε το τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου και πιο συγκεκριμένα την Κατεύθυνση της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας. Από πολύ νεαρή ηλικία ήταν εμφανής τόσο στην ίδια όσο και στον οικογενειακό και φιλικό της κύκλο, η αγάπη της προς τα παιδιά. Τελειώνοντας τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση επέλεξε να σπουδάσει σε έναν τομέα που θα συνδύαζε την πληροφορική με την εκπαίδευση, καθώς αφενός η πληροφορική ήταν ένας κλάδος συνεχώς αναπτυσσόμενος με μεγάλη ζήτηση και γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση και αφετέρου η εκπαίδευση ήταν ο κλάδος που πάντα την ενθουσίαζε και τη συγκινούσε. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της απασχολήθηκε σε εταιρεία καινοτόμων εφαρμογών και νέων τεχνολογιών, όπου συνέβαλε στην ανάδειξη χώρων με πολιτιστική σημασία αλλά και στην ψηφιοποίηση του αρχείου τους. Αποφοιτώντας από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, εργάστηκε ως Μουσειοπαιδαγωγός και εκεί ήταν η πρώτη φορά που συνειδητοποίησε πόσο όμορφο είναι να βλέπεις την αλλαγή και την εξέλιξη που έχουν τα παιδιά εξαιτίας των γνώσεων που τους προσφέρεις, καθώς και πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος των εκπαιδευτικών. Πραγματοποιώντας ένα εκπαιδευτικό μουσειοπαιδαγωγικό πρόγραμμα σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, μεταξύ των οποίων και ένα παιδί με αυτισμό, το οποίο μέσα από το μάθημα προς έκπληξη όλων, μπόρεσε να εκφραστεί, κατάλαβε τι μεγάλη ευθύνη είναι να είσαι παιδαγωγός και πόσο σημαντικό είναι να εξελίσσεις συνεχώς τις γνώσεις σου καθώς και τη σπουδαιότητα που παίζει η ενασχόληση με τον πολιτισμό στη ψυχοσύνθεση ενός παιδιού. Έτσι, παράλληλα με τη δουλειά της, συνέχισε τις σπουδές της με σκοπό να διευρύνει τις γνώσεις της πάνω σε εκπαιδευτικά θέματα. Με αποτέλεσμα, έως σήμερα να έχει στην κατοχή της πιστοποιήσεις όπως η Παιδαγωγική Επάρκεια, η Ειδική Αγωγή, η γραφή και ανάγνωση στο σύστημα γραφής Braille, καθώς επίσης και συμμετοχές σε διάφορα σεμινάρια και ημερίδες. Πιστεύοντας πως τα παιδιά είναι το μέλλον μας και λαμβάνοντας υπόψη το σημαντικό ρόλο που παίζει η πολιτισμική επίδραση στην ανάπτυξή τους, οδηγήθηκε στην ενασχόληση με ένα πρότζεκτ όπως το παρόν.
Ο Βαμβακίδης Νίκος τελείωσε το τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του παν. Αιγαίου ακολουθώντας την κατεύθυνση της Πολιτιστικής Αναπαράστασης, με άριστα και τρεις υποτροφίες για τις επιδόσεις και το ήθος. Ήδη κατά τη διάρκεια των σπουδών του απασχολήθηκε ως web-developer και graphic designer με αποκορύφωμα την συνεργασία του με το τμήμα Γεωγραφίας (Εργαστήριο Χαρτογραφίας και Γεωπληροφορικής) στα πλαίσια της πρακτικής του άσκησης. Εκεί αναγνώρισε αμέσως τις προοπτικές που υπάρχουν συνδυάζοντας τις γνώσεις του τμήματός του με το εργαλείο των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών (GIS). Ασχολήθηκε έντονα με θέματα ανάδειξης του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος με τη βοήθεια της χαρτογραφίας, με αποκορύφωμα την ενασχόληση στο σχεδιασμό των νέων χαρτών για τα σχολεία της χώρας αλλά και την αποτύπωση του συνόλου των περιπατητικών μονοπατιών της Λέσβου. Επιστρέφοντας με πολλά εφόδια και ιδέες στο νησί της Κω, προώθησε παρόμοιες ιδέες βρίσκοντας όμως κλειστές πόρτες στην τοπική αυτοδιοίκηση. Η κύρια αγάπη του είναι η ελληνική ιστορία και οι αρχαιολογικοί χώροι. Επειδή το στρεβλό σύστημα του Υπουργείο Πολιτισμού δεν αναγνωρίζει την ειδικότητα του Πολιτισμικού Πληροφορικού στις προκηρύξεις επιλογής διοικητικού ή άλλου προσωπικού, οδηγήθηκε τελικά να υπηρετήσει στην ειδικότητα φύλαξης και πληροφόρησης με πολλαπλές συμβάσεις ορισμένου χρόνου ως το μόνο τρόπο να είναι κοντά στους χώρους που αγαπά. Η πολυετής παρατήρηση των αδυναμιών των χώρων εκ των έσω, αλλά και η τριβή με χιλιάδες επισκέπτες από πολλές χώρες του εξωτερικού οδήγησαν στη συγγραφή πολλών μελετών και στην τεκμηρίωση της αναγκαιότητος συγκεκριμένων ιδεών. Μία από αυτές είναι και η παρούσα.

6. Τα μοναδικά χαρακτηριστικά που θεωρείτε ότι έχει η Ιδέα σας (where is the magic)
Έχουμε επεξεργαστεί την ιδέα μας ώστε το τελικό προϊόν να καλύπτει μια ευρεία κατηγορία πελατών και αναγκών. Έχοντας μελετήσει τις διεθνείς τάσεις στον τομέα της ανάδειξης πολιτισμικού περιεχομένου και αναλύσει τις διαθέσιμες τεχνολογίες υλοποίησης, σκοπεύουμε να υλοποιήσουμε μία εφαρμογή με την οποία:

Κάνουμε τα παιδιά να νιώθουν και να είναι ισότιμοι επισκέπτες με τους μεγαλύτερους σε ηλικία με κάτι που έχει σχεδιαστεί ειδικά για αυτά και φυσικά στη γλώσσα τους
Εξελίσσουμε την έννοια της μουσειοπαιδαγωγικής κάνοντας την φορητή συσκευή, ένα σύγχρονο είδος μουσειοσκευής ή οποία είναι διαθέσιμη ανα πάσα στιγμή στον χρήστη
Δίνουμε έμφαση στο learning by doing καθώς μέσω της εφαρμογής και της “αποστολής” της, ο χρήστης μεταμορφώνεται από έναν παθητικό δέκτη πληροφοριών σε ένα ενεργό συμμετέχοντα ο οποίος ανακαλύπτει τη γνώση μόνος του
Χρησιμοποιούμε τη διάθεση των παιδιών για παιχνίδι με τις σύγχρονες τεχνολογίες για να δημιουργήσουμε ένα ξεχωριστό εργαλείο μάθησης.
Παρέχουμε ένα μοναδικό προϊόν ανάδειξης της ελληνικής ιστορίας, που είναι σχεδιασμένο ειδικά για παιδιά και οικογένειες, βασισμένο στην απλότητα χρήσης και την ευχάριστη διάδραση με τον χρήστη
Απευθυνόμαστε στην πιθανότατα πολυπληθέστερη κατηγορία επισκεπτών στα νησιά μας που είναι οι οικογένειες με παιδιά, δίνοντάς τους ένα εργαλείο που βελτιώνει την εμπειρία των διακοπών τους
Αναβαθμίζουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες στους ίδιους τους χώρους καθώς καλύπτουμε την έλλειψη πληροφοριακού υλικού που παρατηρείται στις περισσότερες περιπτώσεις
Στο ίδιο πλαίσιο, αναδεικνύουμε θησαυρούς της ελληνικής ιστορίας που βρίσκονται σε μικρά νησιά χωρίς δυνατότητα ύπαρξης ξεναγού
Συνεπικουρούμε το έργο των ξεναγών με ένα χρήσιμο εργαλείο που μπορεί να απασχολεί τα παιδιά ενώ ταυτόχρονα γίνεται η κλασική ξενάγηση του χώρου
Προσφέρουμε μια πολύγλωσση εφαρμογή για τους αρχαιολογικούς χώρους του Αιγαίου, καλύπτοντας για πρώτη φορά χιλιάδες ξένων επισκεπτών που δεν καλύπτονταν από τις αποκλειστικά γραμμένες στα ελληνικά και αγγλικά ταμπέλες πληροφόρησης.

Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης


4. Ποιοτική εκπαίδευση

Συνδυάζουμε τη διάθεση των παιδιών για παιχνίδι με τις σύγχρονες τεχνολογίες για να δημιουργήσουμε ένα ξεχωριστό εργαλείο μάθησης. Υιοθετώντας σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους και με φιλική διεπαφή χρήσης, πετυχαίνουμε την εξοικείωση των παιδιών στο ταξίδι της γνώσης και του πολιτισμού συμβάλλοντας στη διαμόρφωσή τους ως αυριανούς καλλιεργημένους πολίτες.

9. Καινοτομία και υποδομές

Παρέχουμε ένα μοναδικό προϊόν ανάδειξης της ελληνικής ιστορίας, που είναι σχεδιασμένο ειδικά για παιδιά και οικογένειες, βασισμένο στην απλή και ευχάριστη χρήσης. Αναβαθμίζουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες στους ίδιους τους χώρους πολιτισμού καθώς καλύπτουμε την έλλειψη πληροφοριακού υλικού που παρατηρείται στις περισσότερες περιπτώσεις.

10. Μείωση των ανισοτήτων

Κάνουμε τα παιδιά να νιώθουν και να είναι ισότιμοι επισκέπτες με τους μεγαλύτερους σε ηλικία με κάτι που έχει σχεδιαστεί ειδικά για αυτά και φυσικά στη μητρική τους γλώσσα. Επίσης, θα υπάρχουν επιλογές παραμετροποίησης της εφαρμογής, ώστε να είναι πιο εύκολη η χρήση της από άτομα με αναπηρίες και να έχουν έτσι, την καλύτερη δυνατή εμπειρία επίσκεψης.



Μέλη
2
Τεχνολογίες
Innovative Network Application
Innovative Software
Visualization Technologies
Web or Mobile Application
Κύρια Δραστηριότητα
Πώληση Προϊόντων B2C
Παροχή Υπηρεσιών B2C
Κλάδος
Τέχνες και Πολιτισμός
Εκπαίδευση
Τουρισμός
Ανήκει σε Διαγωνισμό
Πανελλήνιος Διαγωνισμός Καινοτομικής Επιχειρηματικότητας Aegean Startups 2021
Μέντορες
dkarelas