Πολλοί άνθρωποι προτιμούν τα έτοιμα πακέτα διακοπών γιατί προσφέρουν γρήγορη και εύκολη οργάνωση των διακοπών τους ιδιαίτερα όταν αυτή γίνεται μέσω του διαδικτύου. Υπάρχουν όμως δυσκολίες στην αναζήτησή τους γιατί ο μόνος τρόπος εύρεσης είναι να γνωρίζουν κάποιο ταξιδιωτικό γραφείο με παρουσία στο διαδίκτυο. Το Travelmaniac δίνει λύση σε αυτό το πρόβλημα προσφέροντας μία μηχανή αναζήτησης η οποία θα προβάλει πληθώρα ταξιδιωτικών πακέτων μέσα από μία μεγάλη γκάμα ταξιδιωτικών γραφείων δίνοντας έτσι την δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να αναζητήσει και να βρει το πακέτο που τον ενδιαφέρει με βάση τις προτιμήσεις του απαλλάσσοντας τον από την χρονοβόρα διαδικασία αναζήτησής τους.

Περιγραφή της επιχειρηματική ιδέας
Το Travelmaniac είναι μία μηχανή αναζήτησης ταξιδιωτικών πακέτων διακοπών, η οποία δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να επιλέξει τα χαρακτηριστικά που επιθυμεί να περιλαμβάνει το πακέτο διακοπών που αναζητά και έπειτα να του παρουσιάζει τα αποτελέσματα με βάση την χαμηλότερη τιμή ή όποιο άλλο κριτήριο αυτός επιθυμεί όπως η δημοτικότητα, η βαθμολογία κ.α. Επίσης ο χρήστης στην περίπτωση που δεν βρει το πακέτο που καλύπτει τις ανάγκες του, έχει την δυνατότητα να συμπληρώσει μία φόρμα με τα χαρακτηριστικά που επιθυμεί να περιλαμβάνει το ταξίδι του και έπειτα να ενημερωθεί όταν βρεθεί κάποιο πακέτο που ταιριάζει σε αυτά. Επιπλέον αν κάποιος χρήστης επιλέξει να κάνει αγορά κάποιου από τα πακέτα θα έχει την δυνατότητα να αξιολογήσει τις υπηρεσίες του ταξιδιωτικού πρακτορείου δίνοντας μία βαθμολογία και αφήνοντας ένα σχόλιο αν αυτός το επιθυμεί. Οι υπηρεσία αυτή θα είναι διαθέσιμη μέσω μίας ιστοσελίδας αλλά και ενός mobile application που θα την συνοδεύει. Το Travelmaniac μπορεί να αποφέρει γρήγορη και αποτελεσματική οργάνωση στις διακοπές των χρηστών που θα το επιλέξουν καθώς επίσης θα τονώσει την επισκεψημότητα των πρακτορείων, ειδικά αυτών με μικρότερη δημοτικότητα και κατά συνέπεια θα αυξηθεί ο ανταγωνισμός παρέχοντας έτσι στους χρήστες καλύτερες τιμές και ποιοτικότερες υπηρεσίες. Χρήση της υπηρεσίας θα μπορούν να κάνουν και πρακτορεία τα οποία δεν έχουν διαδικτυακή παρουσία, τα οποία έπειτα από την εγγραφή τους στο σύστημα και την συμπλήρωση των στοιχείων τους θα μπορούν να ανεβάζουν τα πακέτα που προσφέρουν μέσω ειδικής φόρμας.
Μοντέλο εσόδων και τιμολογιακή πολιτική
Κάθε συνεργαζόμενο ταξιδιωτικό πρακτορείο που θα κάνει χρήση της υπηρεσίας μας και έχει αναρτημένα τα πακέτα στον ιστότοπό του θα κοστολογείται με την μέθοδο CPC (Cost Per Click) κατά την οποία θα υπάρχει χρέωση σε αυτό για κάθε ανακατεύθυνση του επισκέπτη που γίνεται από το προβαλλόμενο πακέτο στον αντίστοιχο ιστότοπο του πρακτορείου. Από την άλλη τα ταξιδιωτικά πρακτορεία που δεν έχουν online παρουσία θα χρεώνονται κάθε φορά που θα κάνουν ανάρτηση ενός πακέτου και το κόστος θα είναι ανάλογο με την χρονική περίοδο που αυτό θα είναι ορατό. Τέλος, η χρήση της υπηρεσίας από τους επισκέπτες για την αναζήτηση των πακέτων θα είναι δωρεάν.
Το κοινό που απευθυνόμαστε
Το Travelmaniac απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να πραγματοποιήσουν κάποιο ταξίδι ή εκδρομή εντός ή εκτός της Ελλάδας μέσω κάποιου τουριστικού γραφείου και δεν θέλουν να ταλαιπωρηθούν από την διαδικασία εύρεσης ταξιδιωτικών πακέτων. Τα συνεργαζόμενα πρακτορεία θα έχουν έδρα την Ελλάδα αλλά η προσέλκυση πελατών θα γίνεται από όλο τον κόσμο με σκοπό την τόνωση και την ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων.
Αγορά και ανταγωνιστές
Η αγορά στην οποία απευθυνόμαστε είναι ο τουρισμός ο οποίος συμβάλει περίπου στο 18% του ΑΕΠ της χώρας ετησίως, προσφέροντας έσοδα 12,7 δισεκατομμύρια ευρώ με ρυθμό ανάπτυξης 1.8% από το 2012 έως το 2016. Ως κύριοι ανταγωνιστές μπορούν να θεωρηθούν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία τα οποία δεν είναι μέλη του συνεργατικού μας δικτύου και θα προσφέρουν ηλεκτρονικές υπηρεσίες εύρεσης και αγοράς των ταξιδιωτικών πακέτων που αυτά οργανώνουν. Η συνεργασία μεταξύ της επιχείρησής μας και των ταξιδιωτικών πρακτορείων μπορεί να αποφέρει κέρδη και στις δύο πλευρές. Όσων αφορά τα πρακτορεία που δεν θα συνεργαζόμαστε θα μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν την φήμη που έχουν αποκτήσει για να επιτύχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αλλά η μη ένταξή τους στην υπηρεσία μας μπορεί να τους αποφέρει σημαντική μείωση νέων πελατών ή ακόμα και απώλεια της σταθερής τους πελατείας.
Κόστη και χρόνος υλοποίησης
Για την υλοποίηση της ιδέας θα χρειαστούμε περίπου 6 μήνες εντατικής εργασίας και τα αρχικά κόστη που αφορούν την ανάλυση, τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την συντήρηση της ιστοσελίδας και της εφαρμογής(domain, hosting, hardware) καθώς και λοιπά λειτουργικά κόστη(χώρος εργασίας, θέρμανση, ύδρευση, ηλεκτρισμός, τηλεφωνία και internet) ανέρχονται στις 5000 ευρώ.
Μέλη της ομάδας
Ζώγας Γεώργιος, 22 ετών προπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων της Πολυτεχνικής σχολής του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Ζαφειρόπουλος Δημήτριος, 21 ετών προπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων της Πολυτεχνικής σχολής του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Σαν ομάδα έχουμε συνεργαστεί πολλές φορές στο παρελθόν και αυτό μας δίνει το πλεονέκτημα του ανεπτυγμένου συνεργατικού πνεύματος, της επιμονής και υπομονής και της ανεξάντλητης όρεξης για εργασία και μάθηση.
Κωδικός Ιδέας | 2486 |
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου | Ζώγας Γεώργιος |
Ιδιότητα | Φοιτητής ΠΑ |
Τμήμα Πανεπιστήμιου Αιγαίου | Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων |
Email Υπεύθυνου Επικοινωνίας | zogasgiorgos@windowslive.com |
Ονοματεπώνυμο 2ου Μέλους | Ζαφειρόπουλος Δημήτριος |
Κατηγορία Υποβολής | 2η Φάση Κατηγορία Α |
Θεματική Κατηγορία | Τουρισμός-Πολιτισμός-Περιβάλλον |
Η ιδέα σας έχει τύχει εμπορικής εφαρμογής μέχρι τώρα; | Όχι |