Γνωρίζουμε όλοι τις παραλίες τις Κως λίγοι όμως γνωρίζουμε ότι το νησί προσφέρεται για ορειβασία, διαθέτει υδροβιότοπο και έχει θερμές πηγές. Επιπλέον γνωρίζουμε ότι οι Ρόδος έχει πλούσια ιστορία αλλά δεν γνωρίζουμε ότι έχει και πλούσια χλωρίδα και πανίδα όπως η κοιλάδα με τις πεταλούδες. Για την Σαντορίνη όλοι έχουμε ακούσει για το ηφαίστειο και το μαγευτικό ηλιοβασίλεμα αλλά πόσοι ξέρουμε ότι μπορούμε να κάνουμε αναρρίχηση και θεραπείες γιόγκα ;!Γιατί λοιπόν να μην έχουμε μια εφαρμογή που θα αναδείξει όλες τις ομορφιές των νησιών του Αιγαίου αλλά παράλληλα θα εστιάζει στο προσωπικό στύλ και γούστο του καθενός;
ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ/ΥΠΗΡΕΣΙΑ
Γνωρίζουμε όλοι τις μαγευτικές παραλίες τις Κως λίγοι όμως γνωρίζουμε ότι το νησί προσφέρεται για ορειβασία , διαθέτει υδροβιότοπο και έχει θερμές πηγές . Επιπλέον γνωρίζουμε ότι οι Ρόδος έχει πλούσια ιστορία αλλά δεν γνωρίζουμε ότι έχει και πλούσια χλωρίδα και πανίδα όπως η κοιλάδα με τις πεταλούδες. Για την Σαντορίνη όλοι έχουμε ακούσει για το ηφαίστειο και το υπέροχο ηλιοβασίλεμα αλλά πόσοι ξέρουμε ότι μπορούμε να κάνουμε αναρρίχηση και εναλλακτικές ομαδικές θεραπείες με γιόγκα ;! Αυτά ήταν μερικά μόνο από τα παραδείγματα που μα δείχνουν ότι τα νησιά του Αιγαίου δεν προσφέρονται μόνο για βουτιές στις παραλίες αλλά και για πολλές άλλες δραστηριότητες. Το πρόβλημα όμως εντοπίζεται στο γεγονός ότι οι περισσότεροι από εμάς δεν τις γνωρίζουμε.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ
Υπάρχουν χιλιάδες τουρίστες που ενδιαφέρονται για εναλλακτικές μορφές τουρισμού και δεν γνωρίζουν τις δυνατότητες που υπάρχουν στα ελληνικά νησιά. Από την άλλη η τεχνολογία έχει προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό . Γιατί λοιπόν να μην χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία για να εντοπίσουμε και να εντοπιστούμε από αυτούς τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Έτσι σκόπιμη θα ήταν η δημιουργία μας διαδικτυακής εφαρμογής σε κινητά / τάμπλετ αλλά και υπολογιστές .
ΕΦΑΡΜΟΓΗ TOURISTHOLLIC
Η εφαρμογή TOURISTHOLLIC θα παρέχει εξειδικευμένες πληροφορίες στους τουρίστες για τον εναλλακτικό τουρισμό στα νησιά. Η εφαρμογή θα εξυπηρετεί 2 στάδια . Το πρώτο στάδιο είναι η πληροφόρηση – ενημέρωση των χρηστών -δυνητικών τουριστών/πελατών για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που προσφέρει το νησί και στο δεύτερο στάδιο θα βοηθάει στην υλοποίηση της διαδικασίας ως προς το τεχνικό κομμάτι.
Τρόπος λειτουργίας εφαρμογής
Ο τρόπος λειτουργίας της εφαρμογής θα είναι απλός και κατανοητός για τους χρήστες. Οι χρήστες αρχικά πρέπει να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό στην εφαρμογή όπου εκεί θα δηλώνουν τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους . Έτσι το σύστημα θα μπορέσει να του εμφανίζει τις επιλογές που μπορεί να τους ενδιαφέρουν . Για παράδειγμα έχουμε έναν χρήστη που του αρέσει η αναρρίχηση και η πεζοπορία , το σύστημα γνωρίζοντας τις προτιμήσεις του θα του εμφανίσει τον βέλτιστο προορισμό για αυτόν που είναι η Κως και από κάτω τις ομάδες που προσφέρουν πεζοπορία. Ενώ ένας άλλος χρήστης ενδιαφέρεται για ιαματικό τουρισμό , μια καλή επιλογή γι αυτόν θα ήταν η Λήμνος.
Αφού ο χρήστης αποφασίσει ότι θέλει να επισκεφτεί κάποιο νησί η εφαρμογή του δίνει την δυνατότητα επικοινωνίας με άλλους ταξιδιώτες , την κριτική αλλά και την δυνατότητα για αγορά εισιτηρίων για αρχαιολογικούς τόπους , μουσείων , παραστάσεων, δραστηριοτήτων και την υποστήριξη όπως για παράδειγμα αναλυτικές οδηγίες για έναν προορισμό (π.χ. μουσείο) μέσω GPS . Επιπλέον και ειδικά για του αρχαιολογικούς τόπους η εφαρμογή θα διαθέτει σύντομα βίντεο που θα διηγούνται την ιστορία του τόπου.
ΑΓΟΡΑ ΣΤΟΧΟΣ
Η εφαρμογή απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται για εναλλακτικές διακοπές. Οικογένειες με παιδιά , ζευγάρια , παρέες φίλων αλλοδαποί ή εγχώριοι , οποιασδήποτε ηλικίας , που είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και τους αρέσει να ανακαλύπτουν νέους τόπους και να ζουν νέες καταστάσεις είναι οι ιδανικοί πελάτες.
ΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ
Η TOURISTIHOLLIC αντιμετωπίζει τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά , του προσφέρει εξειδικευμένες και συγκεκριμένες πληροφορίες με βάση το προσωπικό στυλ και γούστο του , τα ενδιαφέρονται και τις προτιμήσεις του. Εστιάζει στην μοναδικότητα του και την ανάγκη που έχει ο κάθε άνθρωπος να περάσει τις διακοπές του έτσι όπως αυτός τις έχει φανταστεί. Έτσι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εφαρμογής εστιάζεται στην παροχή υπηρεσιών που ταιριάζουν ακριβώς στην προσωπικότητα του κάθε ανθρώπου.
ΈΣΟΔΑ
Υπάρχουν 3 κατηγορίες από τις οποίες θα προέρχονται τα έσοδα. Η κύρια πηγή εσόδων για μία τέτοια εφαρμογή θα είναι οι διαφημίσεις . Ταξιδιωτικά γραφεία, ξενοδοχεία , αεροπορικές εταιρίες , κέντρα εστίασης είναι λίγα από τα παραδείγματα επιχειρήσεων που μπορούν να διαφημιστούν σε μια τέτοια εφαρμογή. Επίσης άλλη μια πηγή εσόδων είναι η παροχή μιας μικρής προμήθειας , όταν ο τουρίστας κλείνει μία θέση ή ένα εισιτήριο από την εφαρμογή . Καθώς η φύση της εφαρμογής είναι τέτοια ώστε σε κάθε μορφή εναλλακτικού τουρισμού να εμφανίζοντα και οι σχετικές επιχειρήσεις που ικανοποιούν τις ανάγκες των τουριστών θα πρέπει αυτές οι επιχειρήσεις να πληρώνουν μια ετήσια συνδρομή. Το μέγεθος της συνδρομής και τις προμήθειας δεν έχουν καθοριστεί ακόμη , αυτό θα γίνει στο επόμενο στάδιο , αυτό του business plan.
ΚΛΑΔΟΣ -ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Ο τουρισμός και οι διαδικτυακές εφαρμογές είναι οι κλάδοι με τους οποίους ασχολείται η παρούσα εφαρμογή. Ο ανταγωνισμός στον κλάδο του τουρισμού είναι αυξανόμενος, ωστόσο υπάρχουν προοπτικές ανάπτυξης μιας επιχείρησης καθώς οι χρήστες του διαδικτύου συνεχώς αυξάνονται, το ίδιο συμβαίνει και με τον αριθμό των τουριστών στην Ελλάδα αλλά και με τον αριθμό των τουριστών που στρέφονται σε εναλλακτικές διακοπές. Επίσης προβλέπεται στα επόμενα χρόνια καλύτερες οικονομικές συγκυρίες αυξάνοντας έτσι το διαθέσιμο εισόδημα για κατανάλωση.
Υπάρχουν βέβαια και άλλες εφαρμογές στο εμπόριο που προσφέρουν υπηρεσίες τουρισμού όμως καμία δεν εστιάζει τόσο πολύ σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού και στην παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών ανάλογα με τα γούστα και τις προτιμήσεις του εκάστοτε καταναλωτή.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ – ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
Για να δημιουργηθεί μια τέτοια πλατφόρμα και να τεθεί σε εφαρμογή χρειάζεται πάθος , πίστη, όρεξη για δουλειά και κεφάλαιο. Το κεφάλαιο και τα αρχικά λειτουργικά έξοδα υπολογίζεται ότι θα ανέρχονται στα 2000-3000 ευρώ και αφορούν κυρίως το στήσιμο της ηλεκτρονικής πλατφόρμας . Ο χρόνος που υπολογίζεται ότι θα χρειαστεί είναι γύρω στους 3 μήνες με συστηματική δουλειά , χωρίς καθυστερήσεις .
Προσωπικά στοιχεία
Ονομάζομαι Μαρίνα Τσάλια είμαι 22 ετών και σπουδάζω στο τμήμα οικονομικών επιστημών του ΑΠΘ. Εδώ και ένα χρόνο ασχολούμαι με την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα . Θεωρώ την καινοτομία ως έναν από τους μοναδικούς τρόπους για την προσωπική και κοινωνική πρόοδο.
Κωδικός Ιδέας | 2465 |
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου | Τσάλια Μαρίνα |
Ιδιότητα | Εκτός Κοινότητας ΠΑ |
Email Υπεύθυνου Επικοινωνίας | tsalimarina@gmail.com |
Κατηγορία Υποβολής | Κατηγορία Β |
Θεματική Κατηγορία | Τουρισμός-Πολιτισμός-Περιβάλλον |
Η ιδέα σας έχει τύχει εμπορικής εφαρμογής μέχρι τώρα; | Όχι |