Steilto

Η εφαρμογή του Steilto έρχεται να αλλάξει τον τομέα των ταχυμεταφορών και τον παραδοσιακό τρόπο που μέχρι τώρα ένας πελάτης στέλνει ένα δέμα ή ένα φάκελο μέσω μιας υπηρεσίας courier. Συνδέει μέσω της πλατφόρμας τους χρήστες – πελάτες με διαθέσιμες εταιρίες και υπηρεσίες courier μέσω ενός υπολογιστή ή ενός κινητού με στόχο να αναβαθμίσει τη σχέση εταιρείας και πελάτη. Δίνει την ευκαιρία στις εταιρείες courier να έρθουν σε επαφή άμεσα με ένα online δυνητικό πελατολόγιο αλλά και στους καταναλωτές την δυνατότητα να επιλέξουν την υπηρεσία που τους ταιριάζει μέσα από απλά και γρήγορα βήματα. Αυτοματοποιεί τη ροή της πληροφορίας ανάμεσα στα 2 μέρη δημιουργώντας έτσι άμεσες οικονομίες κλίμακας για τις επιχειρήσεις ταχυμεταφορών αλλά και διευκολύνοντας τον πελάτη σε όλα τα βήματα που χρειάζεται να κάνει για να ολοκληρώσει μια αποστολή δέματος ή φακέλου.

Εφαρμογή Steilto

Web address www.steilto24.gr

Περίληψη / Όραμα: Αναδείξτε τον λόγο για τον οποίο η πρόταση σας αξίζει προσοχής. Η περίληψη πρέπει να περιέχει την αποστολή της επιχείρησης σας, σύντομη περιγραφή των προϊόντων και της αγοράς στην οποία στοχεύει, τονίζοντας τα οφέλη που προκύπτουν για τους χρήστες – πελάτες σας. (όριο 100 λέξεων)

Η εφαρμογή του Steilto έρχεται να αλλάξει τον τομέα των ταχυμεταφορών και τον παραδοσιακό τρόπο που μέχρι τώρα ένας πελάτης στέλνει ένα δέμα ή ένα φάκελο μέσω μιας υπηρεσίας courier. Συνδέει μέσω της πλατφόρμας  τους χρήστες – πελάτες με διαθέσιμες εταιρίες και υπηρεσίες courier μέσω ενός υπολογιστή ή ενός κινητού με στόχο να αναβαθμίσει τη σχέση εταιρείας και πελάτη. Δίνει την ευκαιρία στις εταιρείες courier να έρθουν σε επαφή άμεσα με ένα online δυνητικό πελατολόγιο αλλά και στους καταναλωτές την δυνατότητα να επιλέξουν την υπηρεσία που τους ταιριάζει μέσα από απλά και γρήγορα βήματα.  Αυτοματοποιεί τη ροή της πληροφορίας ανάμεσα στα 2 μέρη δημιουργώντας έτσι άμεσες οικονομίες κλίμακας για τις επιχειρήσεις ταχυμεταφορών αλλά και διευκολύνοντας τον πελάτη σε όλα τα βήματα που χρειάζεται να κάνει για να ολοκληρώσει μια αποστολή δέματος ή φακέλου.

Αναλυτική Περιγραφή

Η εφαρμογή Steilto είναι μια καινοτομία με άμεσα οφέλη και για τους χρήστες αλλά και για τις εταιρείες που προβάλλουν τις υπηρεσίες τους μέσα από αυτή.  Η εφαρμογή επιθυμεί να φέρει σε επαφή τους χρήστες που επιθυμούν να κάνουν μια αποστολή είτε για προσωπικό είτε για επαγγελματικό λόγο με όσο το δυνατόν περισσότερες διαθέσιμες υπηρεσίες courier έτσι ώστε να επιλέξει ο ίδιος αυτήν που επιθυμεί με βάση την τιμή ή άλλα κριτήρια όπως π.χ. χρόνος παράδοσης κτλ.  Αυτή τη στιγμή ο πελάτης που επιθυμεί να ολοκληρώσει μια αποστολή δεν έχει την δυνατότητα να προβεί σε έρευνα αγοράς για υπηρεσίες courier μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Αντιθέτως θα πρέπει να έρθει σε επαφή με κάθε μια εταιρεία ώστε να ενημερωθεί για τιμές και υπηρεσίες. Επίσης δεν έχει  την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει μια φιλική προς αυτόν διαδικασία ώστε να ενημερώσει την εταιρία και να μεταβιβάσει την εντολή παραλαβής του δέματος που επιθυμεί να αποστείλει. Η εφαρμογή του Steilto καλύπτει και τις 2 αυτές ανάγκες /ευκαιρίες και απλοποιεί εξαιρετικά όλη την διαδικασία που χρειάζεται για να γίνει η παραλαβή του δέματος από την εταιρία courier.

Πελάτες για την εφαρμογή του Steilto θεωρούνται και οι εταιρείες courier που επιλέγουν να προβληθούν και να συνεργαστούν μαζί μας. Το Steilto τους προσφέρει μια online εφαρμογή μέσω της οποίας μπορούν να επικοινωνήσουν τις υπηρεσίες τους στους πελάτες αλλά και να λάβουν αυτοματοποιημένες εντολές παραλαβής (παραγγελίες) στο τμήμα υποδοχής τους. Μακροπρόθεσμα μπορούν να επιτύχουν μια σημαντική αποσυμφόρηση στα τηλεφωνικά τους κέντρα, να αυτοματοποιήσουν περαιτέρω την επικοινωνία με τον πελάτη τους αλλά και να κερδίσουν νέους πελάτες που αρέσκονται να χρησιμοποιούν το internet για εξυπηρέτηση των καθημερινών τους αναγκών.

Η τιμολογιακή μας πολιτική αλλά και γενικότερα η αντιμετώπιση του οικονομικού μέρους του project στηρίζεται σε μια win win λογική για όλους τους εμπλεκόμενους. Διαπραγματευόμαστε με τις εταιρίες courier συμφέρουσες τιμές για τον τελικό χρήστη με αποτέλεσμα ο πελάτης να βρίσκει μέσω της εφαρμογής Steilto τις πιο χαμηλές τιμές της αγοράς για μια αποστολή δέματος. Αυτό συνεπάγεται μικρότερη επιβάρυνση για τον πελάτη. Παράλληλα διαπραγματευόμαστε την αμοιβή μας μόνο από τις εταιρίες courier με βάση τον όγκο αποστολών που κάθε εταιρία αποκομίζει μέσω από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του Steilto. Δεν υπάρχει άμεσο κόστος για μια εταιρία courier που επιθυμεί να συνεργαστεί μαζί μας. Υπάρχει μόνο μια αμοιβή/προμήθεια πάνω στη βάση μιας κοινά συμφωνημένης κλίμακας όγκου αποστολών. 

Η εφαρμογή του Steilto απευθύνεται δυνητικά σε όποιον θέλει να στείλει ένα αντικείμενο για προσωπικό ή επαγγελματικό λόγο. Το Steilto προσφέρει σε έναν  χρήστη/πελάτη:

1.Φιλική περιβάλλον περιήγησης  με γρήγορα και απλά βήματα

2.Εύρεση και σύγκριση διαθέσιμων υπηρεσιών courier

3.Επιλογή της πιο κατάλληλης για αυτόν υπηρεσία

4.Αυτοματοποιημένη κλήση της εταιρίας courier για την παραλαβή του δέματος

5.Δυνατότητα προγραμματισμού αποστολών σε 24ώρη βάση

Α’ Αγορά στόχος

Στο 1ο στάδιο ανάπτυξης της εφαρμογής το κύριο κοινό στόχος είναι μεμονωμένοι αποστολείς (C2C) αλλά και μικρομεσαίες εταιρείες με συχνό αριθμό αποστολών που δεν έχουν επιτύχει μέχρι τώρα μια μόνιμη συμφωνία με κάποια εταιρία courier ώστε να απολαμβάνουν τιμές χονδρικής (Β2C, B2B).

-Στοιχεία αγοράς  (Μελέτη Ταχυδρομικής Αγοράς 2000 – Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών &Ταχυδρομείων 1)

13 εκ. αποστολές εσωτερικού

B2B 55% – Καθεστώς λιανικής χρέωσης 10% – Αγορά στόχος  0,7 εκ. αποστολές

B2C 20% – Καθεστώς λιανικής χρέωσης 20% – Αγορά στόχος 0,5 εκ. αποστολές

C2C 25% – Αγορά στόχος 3,2 εκ. αποστολές

Ετήσια αγορά στόχος: 4,4 εκ. αποστολές

Β’ Αγορά στόχος

Μελλοντικός στόχος της πλατφόρμας Steilto είναι η διεκδίκηση μεριδίου και από τις αποστολές που προέρχονται από το ηλεκτρονικό εμπόριο δίνοντας τη δυνατότητα στον αγοραστή να επιλέξει ο ίδιος την εταιρία courier για την αποστολή της αγοράς του.

-Στοιχεία αγοράς

3,5 εκ. καταναλωτές ψωνίζουν online (το 75% από εγχώρια e-shops) και από αυτούς το 70% τουλάχιστον ψωνίζουν προϊόντα που απαιτούνε μεταφορά. (Ετήσια Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ 2015, Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών 2017 2,3)

Ετήσια αγορά στόχος: 1,8 εκ. αποστολές

Η αγορά των ταχυμεταφορών είναι ένας ώριμος επιχειρηματικός κλάδος με μεγάλες και καθιερωμένες εταιρίες εδώ και πολλά χρόνια και η λειτουργία τους είναι εντάσεως εργασίας με υψηλά σταθερά κόστη. Χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, αλλά και υψηλή ελκυστικότητα καθώς τα τελευταία χρόνια με την άρση των περιορισμών που υπήρχαν αλλά και την έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον επενδυτικών κεφαλαίων. Παρά την οικονομική κρίση των τελευταίων χρόνων η αγορά των ταχυμεταφορών παρουσιάζει ανάπτυξη και το 2018 αναμένεται να φτάσει σε συνολικό όγκο τα 300 εκ. ευρώ. Συνολικά δραστηριοποιούνται στο κλάδο περί τις 450 εταιρίες με τις 12 από αυτές να κατέχουν το 80% της αγοράς. Οι εταιρείες ταχυμεταφορών (συμπεριλαμβανομένης της επιστολικής διακίνησης) διακίνησαν μέσα στο 2015 58,6 εκ. αντικείμενα  (43% φάκελοι και επιστολές με πτωτική τάση, 54% δέματα με αυξητική τάση). Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται έντονη κινητικότητα με εξαγορές, συνεργασίες κτλ. καθώς ο κλάδος θα κληθεί τα επόμενα χρόνια να αντιμετωπίσει την συνεχόμενη άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου (αναμένεται το 2020 να φτάσει τα 10 δις ευρώ) αλλά και την ανάγκη των καταναλωτών για πιο προσωποποιημένη εξυπηρέτηση μέσα από online συστήματα παραγγελιών, παρακολούθησης της αποστολής σε όλα τα στάδια της πορείας της κτλ. (Πηγές 4,5)

Ανταγωνισμός

Το μοντέλο στρατηγικής ανάπτυξης αλλά και τοποθέτησης του Steilto στον ευρύτερο κλάδο των ταχυμεταφορών δεν αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή άμεσο ανταγωνισμό. Υπάρχουν παρόμοιες εφαρμογές οι οποίες όμως δεν επικεντρώνονται στην εύρεση courier για φακέλους και μικροδέματα αντιθέτως προσφέρουν στον χρήστη (κυρίως εταιρίες) την ευκαιρία να αποστείλει στο εσωτερικό και στο εξωτερικό εμπορεύματα, βαλίτσες και μεγάλα δέματα.

Η εφαρμογή του Steilto αποτελεί μια καινοτομία. Η επιτυχία της εξαρτάται κυρίως από το αν θα καταφέρει να αλλάξει την κουλτούρα και την συνήθεια των χρηστών σχετικά με τον τρόπο που μέχρι τώρα ολοκληρώνουν μια αποστολή.  Η επίτευξη αυτού στόχου απαιτεί διοχέτευση κεφαλαίων σε 2 παράλληλες στρατηγικές ανάπτυξης. Η μια είναι η διαδικτυακή καμπάνια και η επικοινωνία σε επίπεδο brand name αλλά και σε επίπεδο πλεονεκτημάτων και χαρακτηριστικών της εφαρμογής. Η δεύτερη έχει να κάνει με την ανάπτυξη και υποστήριξη ενός λογισμικού που θα καταφέρει να ενοποιήσει σε μια πλατφόρμα όλες τις υπηρεσίες των courier (πληρωμή παραλήπτη, express παράδοση, αποστολές εξωτερικού, παρακολούθηση πορείας αποστολής κ.α.) και να τις προσφέρει στον χρήστη με έναν εξαιρετικά απλοποιημένο τρόπο μέσα από την οθόνη ενός κινητού ή ενός υπολογιστή.

Ποσό χρηματοδότησης 400k € για 2 έτη (Profit and loss analysis – Πίνακας  1)

Η ομάδα αποτελείται από 3 μέλη

Τάσος Καψιώχας 40 ετών

Σπουδές

Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Πειραιά

MBA Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Λάρισας , Stanford University

Εργασιακή εμπειρία

2005-2017 Παπαστράτος – Philip Morris International – Καπνοβιομηχανία – Τμήμα Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της

Εργασιακή εξειδίκευση σε εκπαίδευση προσωπικού, coaching, εξυπηρέτηση πελατών, διαχείριση λογαριασμών χονδρικής, εμπορικό σχεδιασμό, ενέργειες καταναλωτή κ.α.

Κώστας Χασιώτης 33 ετών

Σπουδές

Μηχανικών και Πληροφοριακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Εργασιακή εμπειρία

2015 – Σήμερα: Visit Meteora – Web Developer, Search Engine Marketing

2015 – Σήμερα: Freelance web developer/designer

Γιάννης Ζιντζόβας

Απόφοιτος ιδ. σχολής τμήματος υπαλλήλων λογιστηρίου- Τομέας Οικονομίας και Διοίκησης με εργασιακή εμπειρία στις πωλήσεις tasty foods και wurth

Επισυνάπτεται παρουσίαση

ΠΗΓΕΣ

  1. http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/EETT/Postal_Services_n/PostalMarket/GreekPostalMarket/PostalMarketResearch/Tax_Agora.pdf
  2. http://www.greekecommerce.gr/gr/resources/ereynes-gia-ellada/
  3. http://www.ecommercenews.gr/%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B5/
  4. http://www.thessaliaeconomy.gr/blog/ypiresies/%C2%ABfleva-xrysoy%C2%BB-gia-toys-4-megaloys-ton-taxymetaforon
  5. http://www.dealnews.gr/roi/item/220024-T%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%C2%AB%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%AF%CE%BF%C2%BB-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%85%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82

1.       Profit and Loss analysis


Forecasted Y1

Forecasted Y2

Forecasted Y3

Revenues

111.046 €

304.360 €

675.600 €

Revenues from Commissions

111.046 €

304.360 €

675.600 €

Revenues from Service 2

Gross Profit

111.046 €

304.360 €

675.600 €

Less OPEX

Staff

15.710 €

15.710 €

47.800 €

Marketing

99.660 €

157.860 €

327.700 €

Partners

22.520 €

28.520 €

34.520 €

Rent

2.400 €

2.400 €

4.800 €

Bills

9.840 €

10.340 €

25.652 €

Travels

2.800 €

7.200 €

7.200 €

Unpredicted (3% of OPEX)

4.588 €

6.661 €

13.430 €

Total OPEX

157.518 €

228.691 €

461.102 €

EBITDA

-46.472 €

75.669 €

214.498 €

Depreciation

2.940 €

2.940 €

2.940 €

Profit / Loss per year

-49.412 €

72.729 €

211.558 €

Profit / Loss carried forward

-49.412 €

23.317 €

234.875 €

Κωδικός Ιδέας

2474

Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου

Κωνσταντίνος Χασιώτης

Link

Visit project

Ιδιότητα

Απόφοιτος ΠΑ

Τμήμα Πανεπιστήμιου Αιγαίου

Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων

Email Υπεύθυνου Επικοινωνίας

kostaschasiotis@gmail.com

Ονοματεπώνυμο 2ου Μέλους

Τάσος Καψιώχας

Ονοματεπώνυμο 3ου Μέλους

Γιάννης Ζιντζόβας

Κατηγορία Υποβολής

Κατηγορία Β

Θεματική Κατηγορία

Πληροφορική-Τηλεπικοινωνίες-Διακυβέρνηση-Κοινωνία

Η ιδέα σας έχει τύχει εμπορικής εφαρμογής μέχρι τώρα;

Ναι