To MOTi (MeetMe On The isLand) είναι ένας διαδικτυακός τουριστικός οδηγός . Προσφέροντας αξιόπιστες πληροφορίες συνδυάζει έναν τουριστικό οδηγό με ένα ταξιδιωτικό γραφείο με την καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας-τιμής. Αποστολή μας είναι τόσο να αναδείξουμε τα ελληνικά νησιά όσο και να ενισχύσουμε την κοινότητα του προσβάσιμου τουρισμού, προσφέροντας στον πελάτη μια ξεχωριστή ταξιδιωτική εμπειρία. Καταληκτικά η MOTi στοχεύει σε ταξιδιώτες παγκοσμίως δίνοντας τους την ευκαιρία να οργανώσουν ένα ταξίδι «στα μέτρα τους».

Σαν ομάδα δημιουργήσαμε μία επιχειρηματική ιδέα, περικυκλωμένη από καινοτομία και προοπτικές. Ο ηλεκτρονικός ξεναγός (online tour guide) έχει ως σκοπό να «ξεναγήσει» και παράλληλα να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να επιλέξουν τον ιδανικό προορισμό για τις διακοπές τους, καθώς επίσης να αναβαθμίσει – προωθήσει τα ελληνικά νησιά. Επιπροσθέτως, στόχος μας είναι να απλοποιήσουμε την διαδικασία εύρεσης κατάλληλου προορισμού διακοπών προσαρμόζοντας στα πλάνα μας όλες τις κατηγορίες πιθανών τουριστών αλλά και να εντάξουμε τον εναλλακτικό τουρισμό στην ελληνική νοοτροπία.
Η MOTi σχετίζεται άμεσα με το διαδίκτυο μιας και η υλοποίηση της ιδέας είναι βασισμένη σε μια ηλεκτρονική πλατφόρμα, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να μπορούμε να προσεγγίσουμε εύκολα και γρήγορα πελάτες κάθε ηλικίας και τόπου διαμονής. Επιπλέον ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της ιδέας μας είναι η χαμηλή τιμή σε σχέση με τις υπηρεσίες που προσφέρουμε , σε έναν κλάδο που αποτελεί την ισχυρότερη βιομηχανία της Ελλάδος. Αναλυτικότερα, ο χρήστης μέσω των υπηρεσιών μας θα έχει την δυνατότητα να ενημερώνεται πλήρως για τον τόπο που σκοπεύει να επισκεφτεί. Ακόμη μέσω της ζωντανής πλατφόρμας επικοινωνίας που θα παρέχουμε θα δίνουμε την ευκαιρία να αλληλοεπιδρούν οι χρήστες μεταξύ τους.
Ως διαδικτυακός τουριστικός οδηγός θα παρέχουμε επίσης έτοιμα ή εξατομικευμένα ταξιδιωτικά πακέτα με ολοκληρωμένη καθοδήγηση για να επιλέξει ο πελάτης μας. Τέλος, μέσα στα ειδικά διαμορφωμένα πακέτα διακοπών θα καλύπτονται οι ανάγκες των πελατών μας με κινητικά προβλήματα ή των επιχειρηματιών – επαγγελματιών που ταξιδεύουν εν όψει δουλειάς. Όσον αφορά τις υπηρεσίες που θα προσφέρουμε στις επιχειρήσεις, πέρα από την διαφήμιση τους ,θα έχουν πρόσβαση σε πακέτα προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους και των πελατών τους.
Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε λοιπόν είναι αξιοσημείωτες καθώς δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην αγορά που να προσφέρει προσωποποιημένες υπηρεσίες και να εξυπηρετεί τις ανάγκες ενός ταξιδιώτη με διαδικτυακό τρόπο και χωρίς ο ενδιαφερόμενος να προβεί σε αναζήτηση κάποιου ταξιδιωτικού γραφείου. Έτοιμα πακέτα διακοπών στο «πιάτο» του πελάτη με προσφορές πάνω στον τόπο διαμονής, στους αρχαιολογικούς χώρους που θα
επισκεφτεί, στα εστιατόρια, πολιτιστικά κέντρα, σε καφετέριες μέχρι και στους χώρους νυχτερινής διασκέδασης.
Μπαίνοντας στη θέση του πελάτη εύκολα μπορεί κάποιος να καταλάβει ότι κερδίζει πολλά πλεονεκτήματα μιας και εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο, ενέργεια και χρήματα. Επίσης αποκτάται και το αίσθημα σιγουριάς διότι η εφαρμογή-ιστιότοπος είναι φτιαγμένα και μελετημένα από γνωστές πάνω στον τουριστικό τομέα. Μέσα σε όλα αυτά αποφεύγεται η παραπληροφόρηση που θα μπορούσε να δεχθεί κάποιος ταξιδιώτης από κάποια παρόμοια φυσική υπηρεσία.
Ως αρχικό στάδιο, η εφαρμογή που θα διαθέτουμε πέρα από τον ιστιότοπο προβλέπεται να είναι δωρεάν. Τα έσοδα μας, θα προέρχονται από μια ετήσια εγγραφή των επιχειρήσεων που θα συνεργαζόμαστε τις οποίες θα προωθούμε στα ταξιδιωτικά πακέτα που θα δημιουργήσουμε και σαν κέρδος θα έχουν μια πολύ καλή διαφήμιση καθώς και μία επιπλέον υπηρεσία για να προσφέρουν στους πελάτες τους, με σκοπό να κάνουν την εμπειρία ταξιδιού τους καλύτερη. Επίσης θα έχουμε έσοδα μέσω ποσοστών που θα λαμβάνουμε από διάφορους οργανισμούς όπως παραδείγματος χάρη μουσεία, πολιτιστικά κέντρα ,με τα οποία θα συνεργαζόμαστε για τη δημιουργία των πακέτων μας. Εν κατακλείδι, ένα ακόμη έσοδο που θα έχουμε, θα είναι από τα πακέτα διακοπών, ειδικά διαμορφωμένα πάνω στις ανάγκες των ταξιδιωτών, των ατόμων με κινητικά προβλήματα και των επαγγελματιών – επιχειρηματιών.
Οι υπηρεσίες μας θα απευθύνονται κατά κύριο λόγο σε ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο ανεξαρτήτου ηλικίας. Ιδιαίτερα σε ανθρώπους που έχουν την θέληση να εξερευνήσουν τα Ελληνικά νησιά του Αιγαίου(αρχικό στάδιο) οργανωμένα αλλά χωρίς την δέσμευση ενός ταξιδιωτικού γραφείου ή ξεναγού. Ακόμα , στοχεύουμε στον προσβάσιμο τουρισμό, δηλαδή σε ανθρώπους με ειδικές ανάγκες που ενδιαφέρονται να πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι στο Αιγαίο. Μέσα στο «target group» μας θα συμπεριλαμβάνονται επίσης και οι επιχειρήσεις οι οποίες θα διαφημίζονται και θα προτείνονται μέσω των ταξιδιωτικών πακέτων που θα προσφέρουμε. Η παροχή ταξιδιωτικών πακέτων λοιπόν, η οργάνωση και η καθοδήγηση των διακοπών, η ξενάγηση, η ενημέρωση, οι λεπτομερείς πληροφορίες και πολλές άλλες παροχές που θα προσφέρουμε σε πολύ πιο χαμηλή τιμή και σε γρήγορο χρόνο μας καθιστά άμεσα προτιμότερους από τον ανταγωνισμό.
Η εταιρεία μας ανήκει στον πιο ισχυρό και δημοφιλή κλάδο της Ελλάδας αλλά και του κόσμου, ο οποίος δεν είναι κανένας άλλος από τον τουρισμό. Ειδικά στην Ελλάδα πρέπει να είμαστε συνεχώς στην διαδικασία δημιουργίας καινοτόμων εφαρμογών και υπηρεσιών στο κομμάτι του τουρισμού μιας και αποτελεί την νούμερο ένα πηγή εσόδων κυρίως στα νησιά. Στατιστικά, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται συνεχής άνοδος του τουρισμού και κατ’ επέκταση συνεχής αφίξεις ξένων τουριστών. Γι’ αυτό τον λόγο και εμείς θεωρούμε ότι πρέπει να δώσουμε ώθηση σε νησιά του Αιγαίου που είναι λιγότερο γνωστά και τα οποία οι κάτοικοι τους όχι μόνο θα αποκτήσουν ισχυρότερο εισόδημα και θα διαφημίσουν το νησί τους αλλά και οι τουρίστες θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν σαγηνευτικά νησιά του Αιγαίου τα οποία δεν γνώριζαν, παρ’ όλο που κρύβουν αψεγάδιαστη ομορφιά.
Στην συνέχεια και ενώ πάρει «σάρκα και οστά» η εταιρεία μας, πιστεύουμε ότι υπάρχουν προοπτικές να προστεθούν στην πλατφόρμα μας ορεινά και πεδινά μέρη της Ελλάδας, αλλά και νησιά που ανήκουν στο Ιόνιο πέλαγος.
Στην Ελλάδα, έπειτα από μελέτη που πραγματοποιήσαμε δεν εντοπίσαμε την ύπαρξη ήδη της υπηρεσίας που πρόκειται να προσφέρουμε. Οπότε τυπικά δεν υπάρχει άμεσος ανταγωνισμός.
Παρ ‘όλα αυτά, υπάρχει έμμεσος ανταγωνισμός από τα ταξιδιωτικά γραφεία, τα οποια ομως δεν προσφέρουν ψυχομετρικές/προσωποποιημένες υπηρεσίες, ουτε και την αμεσότητα την δική μας.
Όσον αφορά τα πλεονεκτήματα που διαθέτουν οι ανταγωνιστές μας, δηλαδή τα ταξιδιωτικά γραφεία, περιορίζονται στο ότι οι πελάτες συναναστρέφονται με κάποιο υπαρκτό πρόσωπο και έτσι δημιουργείται μία αμεσότητα και ενδεχομένως μία αίσθηση εμπιστοσύνης. Στην προκειμένη περίπτωση εμείς μπορούμε να αντικρούσουμε κάτι τέτοιο με την παροχή live-chatting, όπου εκεί οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να συνομιλούν και να ανταλλάσσουν απόψεις και απορίες με άλλους ταξιδιώτες , καλλιεργώντας έτσι την απαραίτητη αμεσότητα και επιβεβαίωση, πως οι πληροφορίες που θα αντλήσουν θα είναι από άτομα που έχουν βρεθεί στο αναφερόμενο νησί και τα οποία δεν θα έχουν κανένα συμφέρον να το εκθειάσουν και να κρύψουν αλήθειες και πιθανά προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουν.
Το γεγονός όμως ότι ένας πελάτης πρέπει να αναζητήσει ταξιδιωτικό γραφείο και με την αβεβαιότητα αν είναι αξιόπιστο ή όχι, το καθιστά ξεκάθαρο μειονέκτημα των ανταγωνιστών μας. Καθώς ο ενδιαφερόμενος χάνει χρόνο, καθυστερεί και δεν έχει γρήγορα αποτελέσματα σε αυτά που αναζητεί . Το κυριότερο όμως μειονέκτημα τους, είναι το υψηλό κόστος των υπηρεσιών τους , έχοντας ως συνέπεια να είναι απρόσιτα σε αρκετούς ενδιαφερόμενους ταξιδιώτες . Έτσι εμείς, εναντιωνόμαστε, παρέχοντας γρήγορες και ολοκληρωμένες πληροφορίες μέσω της πλατφόρμας μας ( και του application ) και όλα αυτά σε αρκετά χαμηλή και προσιτή τιμή. Τέλος, μετατρέπουμε τα ταξιδιωτικά πακέτα σε personalized πακέτα , μέσω ψυχομετρικών tests που θα εξιδανικεύονται στον κάθε πελάτη και θα του προσφέρουν ακόμα πιο ιδανική εμπειρία, προσθέτοντας μας το advantage να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί και καινοτόμοι.
Οι σημαντικότερες δαπάνες της επιχειρηματικής μας ιδέας αποτελούνται από το κόστος κατασκευής της πλατφόρμας και της αρχικής διαφημιστικής καμπάνιας, ενώ τα συνεχής μας έξοδα συμπεριλαμβάνουν την συντήρηση και ανάπτυξη της πλατφόρμας, την διαφήμιση/προώθηση της εταιρίας και των υπηρεσιών της αλλά και του ανθρώπινου δυναμικό που θα χρειαστεί. Η ιδανική χρηματοδότηση θα ήταν της τάξεως των 30.000 ευρώ και άνω , λόγο του υψηλού κόστους παραγωγή της πλατφόρμας. Παρ’ όλα αυτά η ομάδας αποτελείτε από δυο μηχανικούς οι οποίοι θα αναλάβουν την υλοποίηση της, με αποτέλεσμα να διατεθούν περισσότεροι πόροι στην γνωστοποίηση της ιδέας και στα εναρκτήρια έξοδα της εταιρίας μας τα οποία κατά υπολογισμούς μας δεν θα ξεπεράσουν τα 14.000 ευρώ. Στην παρούσα φάση θα χρειαστούν περίπου 4 μήνες για την ολοκλήρωση της πλατφόρμας, σελίδας και mobile εφαρμογής. Συγχρόνως κρίνονται αναγκαίοι 2 ακόμα μήνες δοκιμής και ερευνάς για να πέτυχουμε την βέλτιστη μορφή της πλατφόρμας. Με την προϋπόθεση ότι θα τηρηθούν τα παραπάνω χρονικά πλαίσια , για την πλήρη επίτευξη των στόχων μας θα χρειαστούν ακόμα 6 μήνες.
Η ομάδα μας αποτελείται από 4 μέλη.
· Νίκος Αθανασίου (20 ετών)
Διανύει το 2ο έτος της φοίτησής του στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στο τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων. Από τις βασικές δεξιότητές του είναι το Mobile & Web Development.
· Γιώργος Κακουλιάδης (19 ετών)
Στο ίδιο έτος και σχολή με τον Νίκο ,ασχολείται με το iOS Development και το Social Media Marketing. Κύρια χαρακτηριστικά του: Υπευθυνότητα, Πάθος, Επικοινωνιακή Ικανότητα
· Βίκυ Μπαφίτη (22 ετών)
Διανύει το 4ο έτος της φοίτησής της στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στο τμήμα Στατιστικής και Αναλογιστικών – Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών. Βασικές της ικανότητες είναι η πρόβλεψη κινδύνων και η επίλυση οικονομικών ζητημάτων. Το άτομο αυτό χαρακτηρίζεται από καλαισθησία.
· Αγγελική Μωυσιάδου (21 ετών)
Στο ίδιο τμήμα με την Βίκυ διανύει το 3ο έτος της στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Στις βασικές της δεξιότητες βρίσκονται: Marketing, Business Planning και δημόσιες σχέσεις. Όλα τα μέλη μας χαρακτηρίζονται από ομαδικότητα, δημιουργικότητα και συνεργατικότητα.
Όλα τα μέλη μας χαρακτηρίζονται από ομαδικότητα, δημιουργικότητα και συνεργατικότητα
Κωδικός Ιδέας | 2575 |
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου | Νικόλαος Αθανασίου |
Ιδιότητα | Φοιτητής ΠΑ |
Τμήμα Πανεπιστήμιου Αιγαίου | Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων |
Email Υπεύθυνου Επικοινωνίας | athanasiou.nick@outlook.com |
Ονοματεπώνυμο 2ου Μέλους | Γεώργιος Κακουλιάδης |
Ονοματεπώνυμο 3ου Μέλους | Βασιλική Μπαφίτη |
Ονοματεπώνυμο 4ου Μέλους | Αγγελική Μωυσιάδου |
Κατηγορία Υποβολής | Κατηγορία Α |
Θεματική Κατηγορία | Τουρισμός-Πολιτισμός-Περιβάλλον |
Η ιδέα σας έχει τύχει εμπορικής εφαρμογής μέχρι τώρα; | Όχι |