TouteRout - Ενίσχυση του εναλλακτικού τουρισμού

Περιγραφή
Η συγκεκριμένη εφαρμογή στοχεύει να βοηθήσει μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες δεν έχουν ανεπτυγμένο τμήμα marketing είτε και καθόλου.
Μέσω της ιστοσελίδας και της εφαρμογής μας, προωθείται ο αγροτουρισμός και ο γαστροτουρισμός. Υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που εδρεύουν στα νησιά οι οποίες χρήζουν αναγνωρισιμότητας σε αυτό το κομμάτι. Οι επιχειρήσεις αυτές παράγουν τοπικά προϊόντα τα οποία είναι άκρως ποιοτικά αλλά δεν είναι γνωστά. Η χρήση αυτών όμως σημαίνει υποστήριξη της εγχώριας οικονομίας και με αυτόν τον τρόπο ανάπτυξη του αγροτουρισμού. Πολλές από τις προαναφερόμενες, προσφέρουν μαζί με τα προϊόντα τους και γευστικές διαδρομές στις οποίες περιγράφεται η διαδικασία παραγωγής και μπορεί ο καθένας να μάθει την ιστορία και να γευτεί τα προϊόντα άμεσα.
Οι γευστικές διαδρομές θα είναι είτε με βάση την περιοχή επιλογής του περιηγητή είτε με βάση το προϊόν (π.χ. κρασί).
Παράλληλα, μέσω της εφαρμογής θα προτείνονται πέρα από προϊόντα και ξενοδοχεία/πανδοχεία τα οποία προσφέρουν υπηρεσίες εναλλακτικού τουρισμού.
Οι πελάτες της ιστοσελίδας είναι:
● Άμεσοι: οι παραγωγοί και τα ξενοδοχεία
● Έμμεσοι: οι επισκέπτες της ιστοσελίδας οι οποίοι θα λαμβάνουν πληροφορίες για τις διαδρομές και τα προϊόντα
Στόχος της συγκεκριμένης εφαρμογής – διαδικτυακής πλατφόρμας είναι να βοηθήσει όσο το δυνατόν περισσότερο μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο των τροφίμων να προωθήσουν – διαφημίσουν τα προϊόντα τους, διότι από μόνες τους δεν έχουν την οικονομική-γνωστική δυνατότητα να τα προβάλλουν με την ίδια ισχύ, σε αναντιστοιχία με παρόμοιες επιχειρήσεις που κατέχουν ηγετική δύναμη στον κλάδο.
Παράλληλα, θα προβληθούν και ξενοδοχειακές μονάδες οι οποίες υποστηρίζουν τον εναλλακτικό τουρισμό. Συγκεντρωτικά η συγκεκριμένη ιδέα απαντάει στην ανάγκη των πληθώρα μικρομεσαίων επιχειρήσεων να εκσυγχρονιστούν που λόγω της οικονομικής κρίσης αλλά και γενικότερα λόγω της μεγάλης αλλαγής που έχει επιφέρει η τεχνολογία στην επιχειρηματικότητα, δεν είχαν την ευκαιρία να μπουν δυναμικά στην διεκδίκηση της αγοράς. Επιπλέον, ο επισκέπτης θα έχει πρόσβαση σε έτοιμες γευστικές διαδρομές εύκολα και γρήγορα τις οποίες μπορεί να ακολουθήσει σε ένα ταξίδι του.
Στην ελληνική αγορά δεν υπάρχει αντίστοιχη εφαρμογή η οποία περιλαμβάνει συνολικά όλες τις υπηρεσίες που προσφέρει η εφαρμογή “TOUTEROUT” ωστόσο υπάρχουν ιστοσελίδες οι οποίες απαντούν μεμονωμένα στις υπηρεσίες που παρέχουμε.
Η τιμολόγηση των υπηρεσιών μας σε αρχικό επίπεδο είναι ενδεικτική. Είναι μια συνάρτηση Εμφανίσεων επιχείρησης στην πλατφόρμα μας, εμφανίσεων σε διαδρομές, προώθησε μέσω Facebook – Instagram – Pinterest.
Παρέχονται στον πελάτη διαφορετικά πακέτα ξεκινώντας από 50€ ( προ ΦΠΑ ) και ανάλογα τη χρήση και την απήχηση που θέλει, διαλέγει το κατάλληλο για την επιχείρηση του.
Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης

8. Καλές θέσεις εργασίας και οικονομική ανάπτυξη
Η πλατφόρμα "TouteRout", συμβάλει στην "οικονομική ανάπτυξη" μικρομεσαίων επιχειρήσεων τα οποία παράγουν ποιοτικά προϊόντα με την παροχή υπηρεσιών marketing, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να προβληθούν και να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Με την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, παρέχονται περισσότερες θέσεις εργασίας και μειώνεται η ανεργία στην περιοχή του Αιγαίου.

9. Καινοτομία και υποδομές
Η πλατφόρμα "TouteRout", συμβάλει στην "καινοτομία και υποδομές" καθώς από μόνη της η πλατφόρμα θεωρείται ένα χρήσιμο ψηφιακό εργαλείο το οποίο θα παρέχει πληροφορίες στους επισκέπτες ωστόσο η όλη επιχειρηματική ιδέα θεωρείται καινοτόμα καθώς δεν υπάρχει κάποια άλλη πλατφόρμα με ίδιο περιεχόμενο και αντικείμενο.
Μέλη
Τεχνολογίες
Κύρια Δραστηριότητα
Κλάδος
Ανήκει σε Διαγωνισμό
Tύπος Ανάγκης
Συνεργασία - Θέλουμε νέο μέλος στην ομάδα μας
Ο συνεργάτης θα γίνει μέλος της δημιουργικής ομάδας της επιχειρηματικής μας ιδέας.
Συνεργασία - Θέλουμε βοήθεια στην ίδρυση της επιχείρησής μας
Καθοδήγηση - Θέλουμε έμπειρο μέντορα
Μέντορες
dbezantakou
Επιχειρηματικό Πλάνο
Η TOUTEROUT είναι μία εφαρμογή/ιστοσελίδα η οποία θα προβάλλει γευστικές διαδρομές σε όλη την Ελλάδα με βάση την προώθηση των ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων και προϊόντων ΠΟΠ. Παράλληλα, στην εφαρμογή θα συμπεριλαμβάνονται και καταλύματα τα οποία αναδεικνύουν τον εναλλακτικό τουρισμό. Η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη τόσο στους παραγωγούς όλης της Ελλάδας, οι οποίοι θα μπορούν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους και στα ξενοδοχεία/καταλύματα, όσο και στους επισκέπτες/χρήστες οι οποίοι ενδιαφέρονται για εναλλακτικές μορφές τουρισμού (αγροτουρισμός/γαστροτουρισμός). Η TOUTEROUT απευθύνεται σε όλους τους λάτρεις του αγροτουρισμού και του γαστροτουρισμού, στους λάτρεις της φύσης που θέλουν να ανακαλύπτουν συνεχώς νέα μέρη, στους παραγωγούς παραδοσιακών προϊόντων και στους ιδιοκτήτες εναλλακτικών καταλυμάτων.
Όραμα της TOUTEROUT είναι η διασφάλιση της ανάπτυξης της εταιρείας και η ενσωμάτωσή της σε μια από τις ηγετικές επιχειρήσεις στην αγορά και στον κλάδο, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον πελάτη, την αναβάθμιση των επιλογών αναψυχής, την ενθάρρυνση και την υποστήριξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας στην επαρχία κυρίως στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα, προωθώντας τα προϊόντα της ελληνικής γης τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Τα στοιχεία καινοτομίας της ιδέας είναι η ενασχόληση με δύο μορφές εναλλακτικού τουρισμού, του αγροτουρισμού και του γαστροτουρισμού, οι οποίοι είναι στο στάδιο της ανάπτυξης. Επίσης, ο συνδυασμός προβολής και προώθησης παραδοσιακών προϊόντων και καταλυμάτων μέσα από διαδρομές σε όλη την Ελλάδα.
Η εταιρεία δεν έχει ιδρυθεί προς το παρόν, παραμένει στο στάδιο της επιχειρηματικής ιδέας. Η επιχειρηματική ιδέα έχει ονομαστεί TOUTEROUT. Αποστολή της επιχείρησης είναι η ανάδειξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων, οι οποίες δεν έχουν ανεπτυγμένο τμήμα marketing είτε και καθόλου. Υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις στην Ελλάδα οι οποίες χρήζουν αναγνωρισιμότητας σε αυτό το κομμάτι. Οι επιχειρήσεις αυτές παράγουν τοπικά προϊόντα τα οποία είναι άκρως ποιοτικά αλλά δεν είναι γνωστά. Η χρήση αυτών όμως σημαίνει υποστήριξη της εγχώριας οικονομίας και με αυτόν τον τρόπο ανάπτυξη του αγροτουρισμού. Πολλές από τις προαναφερόμενες, προσφέρουν μαζί με τα προϊόντα τους και γευστικές διαδρομές στις οποίες περιγράφεται η διαδικασία παραγωγής και μπορεί ο καθένας να μάθει την ιστορία και να γευτεί τα προϊόντα άμεσα. Οι γευστικές διαδρομές που θα προτείνονται στους χρήστες θα είναι είτε με βάση την περιοχή επιλογής του περιηγητή είτε με βάση το προϊόν (π.χ. κρασί). Παράλληλα, μέσω της εφαρμογής θα προτείνονται πέρα από προϊόντα και ξενοδοχεία/πανδοχεία τα οποία προσφέρουν υπηρεσίες εναλλακτικού τουρισμού.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή σκοπεύει να βοηθήσει όσο το δυνατόν περισσότερο μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο των τροφίμων να προωθήσουν – διαφημίσουν τα προϊόντα τους, διότι από μόνες τους δεν έχουν την οικονομική-γνωστική δυνατότητα να τα προβάλλουν με την ίδια ισχύ, σε αναντιστοιχία με παρόμοιες επιχειρήσεις που κατέχουν ηγετική δύναμη στον κλάδο. Παράλληλα, θα προβληθούν και ξενοδοχειακές μονάδες οι οποίες υποστηρίζουν τον εναλλακτικό τουρισμό. Συγκεντρωτικά η συγκεκριμένη ιδέα απαντάει στην ανάγκη των πληθώρα μικρομεσαίων επιχειρήσεων να εκσυγχρονιστούν που λόγω της οικονομικής κρίσης αλλά και γενικότερα λόγω της μεγάλης αλλαγής που έχει επιφέρει η τεχνολογία στην επιχειρηματικότητα, δεν είχαν την ευκαιρία να μπουν δυναμικά στην διεκδίκηση της αγοράς. Επιπλέον, ο επισκέπτης θα έχει πρόσβαση σε έτοιμες γευστικές διαδρομές εύκολα και γρήγορα τις οποίες μπορεί να ακολουθήσει σε ένα ταξίδι του.
Οι δύο κυριότεροι στόχοι της επιχείρησης θα είναι να δημιουργήσει όσο το δυνατόν περισσότερες γευστικές διαδρομές σε όλη την Ελλάδα ώστε να μπορούν να διαφημιστούν οι τοπικοί παραγωγοί και τα καταλύματα ενώ παράλληλα να χτίσει ένα δυνατό brand μέσω επιθετικού marketing για να προσελκύει καθημερινά αρκετούς χρήστες, τους οποίους θα προσπαθήσει να διατηρήσει μέσω της καλής εξυπηρέτησης και προνομίων.
Η εφαρμογή θα έχει ως αγορά στόχο μικρομεσαίους παραγωγούς και μικρές τουριστικές μονάδες. Ενώ πρόσβαση στην εφαρμογή, θα έχουν χρήστες τόσο από την Ελλάδα όσο και από όλο τον κόσμο.
Οι περισσότερες ιστοσελίδες επικεντρώνονται σε μια μεμονωμένη κατηγορία και ο κύριος στόχος τους είναι η πώληση είτε η κράτηση του δωματίου, είτε η αγορά των προϊόντων από τα eshops. Εμείς έχουμε ως στόχο τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, προσφέροντας στους χρήστες μια συνολική εμπειρία. Ο χρήστης μέσα στην πλατφόρμα θα έχει την δυνατότητα να περιηγηθεί εικονικά στις περιοχές που επιθυμεί και στη συνέχεια να τις επισκεφτεί από κοντά, ώστε να αγοράσει από τους τοπικούς παραγωγούς τα προϊόντα που προτείνουμε και να μείνει στα καταλύματα που θα διαφημίζονται. Μέσω της εμπειρίας αυτοί οι τουρίστες έχουν τη δυνατότητα να μάθουν περισσότερα για την ιστορία, την παραγωγή των προϊόντων, τον πολιτισμό, τα ήθη και τα έθιμα κάθε τόπου που επισκέπτονται. Η ανάδειξη των τοπικών στοιχείων αποτελεί κρίσιμη επιλογή για να παγιωθεί μια ισχυρή ελκυστική ταυτότητα ενός προορισμού στην τουριστική αγορά. Επιπλέον, με τη διαμονή σε τοπικά ξενοδοχεία ο πελάτης μπορεί να ζήσει π.χ. την εμπειρία της γευσιγνωσίας κρασιών, περιποιήσεις οινοθεραπείας.
Όσον αφορά, τους παραγωγούς και τα ξενοδοχεία δίνεται η δυνατότητα σε μικρές και μικρομεσαίες οντότητες να γίνουν γνωστοί μέσω της εμπειρίας των χρηστών και να αυξήσουν τις πωλήσεις και την επισκεψιμότητα τους.
Σύμφωνα και με τη στρατηγική του γαλάζιου ωκεανού, η πλατφόρμα θα προσφέρει τις καινοτομίες και την εμπειρία που προαναφέρθηκαν. Ενώ ο τουρισμός είναι ένας κλάδος που υπάρχει ήδη , οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού είναι μια συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά.
Οι πελάτες της ιστοσελίδας είναι:
Άμεσοι: οι παραγωγοί και τα ξενοδοχεία
Έμμεσοι: οι επισκέπτες της ιστοσελίδας οι οποίοι θα λαμβάνουν πληροφορίες για τις διαδρομές και τα προϊόντα
Η επιχειρηματική ιδέα περιλαμβάνει ως κύριο προϊόν μια διαδικτυακή πλατφόρμα και μια ανάλογη εφαρμογή (app) για smartphones, στην οποία θα περιέχονται διάφορες υπηρεσίες. Ο κύριος στόχος αυτών είναι η παροχή γευστικών διαδρομών σε εναλλακτικούς τουρίστες και η προώθηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Οι υπηρεσίες οι οποίες θα περιλαμβάνει είναι οι εξής:
Ένας τουριστικός χάρτης με διάφορες περιοχές ανά την Ελλάδα στον οποίο θα εμπεριέχονται παραδοσιακά προϊόντα, προϊόντα ΠΟΠ και διάφορα τουριστικά καταλύματα, κατανεμημένα ανά γεωγραφικές περιφέρειες. Μέσα από τον τουριστικό χάρτη ο χρήστης της πλατφόρμας, θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει το προϊόν και την παραγωγή του δια ζώσης, καθώς παράλληλα και τα τουριστικά καταλύματα της συγκεκριμένης περιοχής.
Ένα promotion place στο οποίο οι επιχειρήσεις (τουριστικά καταλύματα, παραγωγοί) θα προωθούν τα προϊόντα τους και τις ξενοδοχειακές τους μονάδες με σκοπό την αύξηση των κερδών τους από τους δυνητικούς τουρίστες –χρήστες.
Παρακάτω αναφέρουμε τα καινοτομικά στοιχεία της ιδέας μας:
πρώτο καινοτόμο στοιχείο: Το στοιχείο που ξεχωρίζει την “TOUTEROUT”, είναι πως ο χρήστης έχει άμεση πρόσβαση στα προϊόντα που θέλει να καταναλώσει, όχι μόνο μέσω μιας ιστοσελίδας, αλλά κυριολεκτικά στο χέρι του, μέσω μιας εφαρμογής για κινητό και tablet, φιλική προς χρήστες κάθε ηλικίας με σαφείς οδηγίες. Η πλατφόρμα μέσω της προώθησης θα συνδέει απευθείας τον επισκέπτη με την επίσημη ιστοσελίδα του εκάστοτε προϊόντος ή ξενοδοχείου.
δεύτερο καινοτόμο στοιχείο: Τα προϊόντα συνδέονται άμεσα με γεωδιαδρομές, εκδρομές οι οποίες παρέχονται από τους τοπικούς παραγωγούς. Μέσω αυτών ο καταναλωτής μπορεί να γνωρίσει καλύτερα ένα προϊόν κατά τη διαδικασία παραγωγής του ενώ παράλληλα να ενημερωθεί για την γκάμα των προϊόντων που ενδεχομένως δεν γνώριζε πριν την παρουσίαση τους στην εφαρμογή.
τρίτο καινοτόμο στοιχείο: Παράλληλα με την γευστική διαδρομή που θα παρέχεται στον χρήστη η πλατφόρμα θα έχει την δυνατότητα να του προτείνει και λύσεις για την διαμονή του κοντά στις τοποθεσίες των προϊόντων τους.
Ο ανταγωνισμός στον κλάδο που απευθυνόμαστε μπορεί να αυξηθεί εύκολα. Ο αριθμός των αγοραστών σε ότι αφορά τις τουριστικές δραστηριότητες είναι μεγάλος, ενώ ο αριθμός των αγοραστών για τα τοπικά – εγχώρια προϊόντα, είναι αυξανόμενος, όσο γίνεται σωστή προώθηση.
Τα έσοδα της επιχείρησης θα προέρχονται από τους παραγωγούς, οι οποίοι αναλόγως με το ποσό που θα δίνουν θα έχουν και την αντίστοιχη διαφήμιση (θα προσφέρονται διάφορα πακέτα προώθησης και προβολής της επιχείρησης μέσω των διαδρομών). Επίσης, στα στάδια ανάπτυξης και βελτίωσης της εφαρμογής ίσως προστεθεί και μία μικρή χρηματική συνδρομή για τους χρήστες της ιστοσελίδας.
Οι μέθοδοι τιμολόγησης των υπηρεσιών της επιχείρησης θα ποικίλει βάσει των αναγκών και των επιθυμιών του πελάτη. Στην αγορά δεν υπάρχει αντίστοιχη πλατφόρμα η οποία να προσφέρει συνδυαστικές υπηρεσίες προώθησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων και προϊόντων. Στον πελάτη θα δίνεται η δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ κάποιων συγκεκριμένων πακέτων υπηρεσιών προώθησης αλλά θα μπορεί να προσαρμοστεί κάθε πακέτο στις ανάγκες κάθε πελάτη. Επίσης, τα ενδεικτικά πακέτα προσφέρονται με μηνιαία τιμολόγηση όμως ο πελάτης θα μπορεί να προσαρμόσει το πακέτο και σε τριμηνιαίο, εξαμηνιαίο ή ετήσιο.
Τα ενδεικτικά πακέτα προώθησης και προβολής των επιχειρήσεων φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:
Ο προϋπολογισμός της προώθησης της επιχειρηματικής ιδέας στηρίζεται σε χονδρικές εκτιμήσεις βάσει των τιμών της αγοράς. Επιπλέον, λόγω του ότι η πλατφόρμα προσφέρει υπηρεσίες προώθησης άλλων επιχειρήσεων το κόστος για την καμπάνια marketing της πλατφόρμας θα έχει χαμηλό προϋπολογισμό στο ανθρώπινο δυναμικό. Τα έξοδα λοιπόν της προώθησης θα περιλαμβάνουν την πληρωμή ενός επαγγελματία γραφίστα ο οποίος θα αναλάβει τον σχεδιασμό του logo, των γραφικών της πλατφόρμας, των επαγγελματικών καρτών και οποιασδήποτε επιπλέον γραφιστικής υπηρεσίας. Το κόστος του γραφίστα κυμαίνεται περίπου στα €1000.
Η κύρια προώθηση της πλατφόρμας θα προέρχεται από διαφημίσεις μέσω διαδικτύου καθώς η επιχειρηματική μας ιδέα είναι ένα ψηφιακό εργαλείο και στοχεύει στην προώθηση μέσω internet. Κατά προσέγγιση υπολογίζεται ότι η επιχείρηση τον πρώτο χρόνο η επιχείρηση θα επενδύει 100-150€ μηνιαίως για διαφημίσεις στο Facebook, Google & Instagram.
Ο συνολικός προϋπολογισμός της προώθησης κατά προσέγγιση υπολογίζεται 2.000-2.500 € ετησίως.
Πιο συγκεκριμένα, παρακάτω αναλύονται όλοι οι τρόποι προώθησης των υπηρεσιών της πλατφόρμας οι οποίοι θα βοηθήσουν στην προσέλκυση νέων χρηστών. Όσο περισσότεροι χρήστες προσελκύουν την πλατφόρμα για να λαμβάνουν πληροφορίες τόσο περισσότεροι παραγωγοί και ξενοδόχοι θα αγοράσουν τις υπηρεσίες που θα τους προσφέρουμε.
Graphic Designer: Όλη η πλατφόρμα θα χτιστεί με την βοήθεια επαγγελματία γραφίστα καθώς μιλάμε για προώθηση ψηφιακών υπηρεσιών. Όλο το εικαστικό κομμάτι της πλατφόρμας είναι απαραίτητο να είναι ελκυστικό και αρμονικό προς τον χρήστη.
Επαγγελματικά κοινωνικά δίκτυα: Η επιχείρηση μηνιαία θα επενδύει σε χορηγούμενες δημοσιεύσεις τόσο στο FaceBook και το Instagram όσο και στο Google. Η επιχείρηση επιπλέον θα διαθέτει Pinterest για να προωθεί φωτογραφικό υλικό από τις διαδρομές αλλά και τα προϊόντα. Τέλος, κανάλι στο Youtube θα προωθεί video από τις γευστικές διαδρομές. Η επαγγελματική διαχείριση των κοινωνικών δικτύων θα βοηθήσει στην προβολή της πλατφόρμας αλλά και των πελατών.
Άρθρα: Στην πλατφόρμα θα δημοσιεύονται και άρθρα τα οποία θα προτείνουν διάφορες περιοχές και διαδρομές και αυτό θα μπορούσε να γίνει και σε συνεργασία με Περιφέρειες από όλη την Ελλάδα. Επιπλέον, οι χρήστες θα μπορούν να στέλνουν την άποψή τους για τις διαδρομές που ακολούθησαν και για τα προϊόντα που χρησιμοποίησαν για να δίνουν ανάδραση και στους υπόλοιπους επισκέπτες της πλατφόρμας.
Συνεργασίες: Με σκοπό την διεύρυνση του κοινού της επιχείρησης, στοχεύουμε στην συνεργασία με επιχειρήσεις οι οποίες έχουν παρόμοιο περιεχόμενο με την δική μας χωρίς να είναι ανταγωνιστές. Ο πρώτος συνεργάτης της επιχείρησής μας θα είναι η επιχείρηση rota.eu
Επιβράβευση χρηστών (Customer Referral Program): Η δύναμη της προώθησης από στόμα σε στόμα (word of mouth) είναι ίσως το πιο δυνατό κανάλι προώθησης της επιχείρησης καθώς αφορά την άποψη και την ικανοποίηση που έχει ο χρήστης/πελάτης από τις υπηρεσίες που παρέχονται. Με σκοπό την μέγιστη ικανοποίηση των χρηστών των γευστικών διαδρομών, σχεδιάζεται το πρόγραμμα επιβράβευσης το οποίο θα δίνει στους χρήστες από ένα δώρο στο τέλος κάθε διαδρομής. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να τους προσφέρεται ένα μπουκάλι κρασί με την δική μας επωνυμία το οποίο θα γίνει σε συνεργασία με έναν πελάτη της πλατφόρμας.
Διοργάνωση εκδηλώσεων: Η διοργάνωση εκδηλώσεων μπορεί να βοηθήσει καταλυτικά στην προώθηση της επιχείρησης. Για παράδειγμα, μία εκδήλωση η οποία μπορεί να βοηθήσει παράλληλα και στην προώθηση της επιχείρησης είναι η διοργάνωση διαδρομών με δωρεάν ξενάγηση και στο τέλος της διαδρομής διοργάνωση υπαίθριου γεύματος με προϊόντα από τους παραγωγούς.
Διαγωνισμοί: Ένας πολύ διαδεδομένος τρόπος προώθησης και προβολής είναι η δημιουργία διαγωνισμό (giveaways) στα κοινωνικά δίκτυα της επιχείρησης με σκοπό την προσέλκυση περισσότερων χρηστών τόσο στα κοινωνικά δίκτυα όσο και στην πλατφόρμα. Διαγωνισμούς που θα μπορούσαμε να διοργανώσουμε είναι σε συνεργασία με κάποιο ξενοδοχείο δωρεάν διαμονή, σε συνεργασία με παραγωγούς για προϊόντα, δωρεάν ξεναγήσεις στις διαδρομές κ.α.
Newsletter: Μηνιαία μπορούν να αυξάνονται οι επισκέπτες στην πλατφόρμα με την αποστολή ελκυστικών μηνυμάτων και ενημερώσεων μέσω newsletter.
Θεματικότητα: Η χρήση θεμάτων βάση εποχής ή και άλλων παραγόντων μπορούν να βοηθήσουν στην προβολή και προώθηση της πλατφόρμας. Το καλοκαίρι μπορούν να προωθούνται εναλλακτικές διαδρομές και προϊόντα που παράγονται σε νησιά και παραθαλάσσιες περιοχές περισσότερο από ότι σε ορεινές περιοχές και το αντίθετο το χειμώνα. Επίσης, για παράδειγμα την παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου μπορούμε να προτείνουμε διαδρομές ιδανικές για ποδήλατο, την παγκόσμια ημέρα χορτοφαγίας να προτείνουμε προϊόντα που ανταποκρίνονται σε χορτοφαγικές συνήθειες κ.α.
Επαγγελματικά Βραβεία: Υπάρχουν πολλοί διαγωνισμοί για επιχειρήσεις σε όλους τους τομείς παγκοσμίως στους οποίους μπορεί μία επιχείρηση να πάρει μέρος εφόσον έχει ένα ικανοποιητικό, ελκυστικό και ανταγωνιστικό περιεχόμενο την κατηγορία της. Με την συμμετοχή σε διαγωνισμούς και βραβεύσεις η επιχείρηση λαμβάνει δημοσιότητα και προσελκύει μεγαλύτερο μερίδιο χρηστών και κατά συνέπεια και πελατών (παραγωγοί, ξενοδόχοι).
Καθώς η επιχειρηματική μας ιδέα απευθύνεται στην παροχή υπηρεσιών η στρατηγική παραγωγής και ανάπτυξης περιλαμβάνει:
o Τις τεχνικές παραγωγής και το κόστος: Ξεκινώντας, γίνεται κανονισμός σχεδίου και λειτουργίας, ο προσδιορισμός των πόρων ενώ περιγράφεται ο κλάδος, η θέση και το όραμα της επιχείρησης, παράλληλα οριστικοποιείται η διαμόρφωση του οργανογράμματος. Έπειτα, αποκτάται η χρηματοδότηση. Ο τρόπος σχεδιασμού υλοποίησης της υπηρεσίας συμπεριλαμβάνει την αναζήτηση και προσέγγιση των προμηθευτών μέσω προσωπικών συναντήσεων και εκθέσεων. Ύστερα, τον τρόπο διαχείρισης και προβολής – προώθησης των προϊόντων τους ή/και του καταλύματός τους και των γευστικών διαδρομών που οι παραπάνω παρέχουν. Έπειτα, την ανάπτυξη και εξέλιξη των υπηρεσιών, μέσω της εύρεσης καινοτόμων ιδεών και νέων προορισμών και προϊόντων. Το κόστος όλων των παραπάνω καλύπτεται έως ένα σημείο μέσω επιχειρηματικού δανείου και crowdfunding.
o Τον ποιοτικό έλεγχο: O ποιοτικός έλεγχος πραγματοποιείται κυρίως από το τμήμα Marketing της επιχείρησής μας. Σκοπός μας είναι η δημιουργία και συντήρηση της πλατφόρμας, η οποία θα είναι οικονομική στη χρήση της από τους πελάτες ( τουριστικές επιχειρήσεις και παραγωγούς ), ωστόσο θα παρέχεται υψηλή ποιότητα και αποτελεσματικότητα. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να εισέλθουμε δυναμικά στην αγορά και να ανταγωνιστούμε μεγάλες επιχειρήσεις που βρίσκονται καιρό στο χώρο με παρεμφερή ή ίδια υπηρεσία. Αυτό προϋποθέτει συνεχή ποιοτικό έλεγχο σε όλο το διοικητικό πλέγμα της επιχείρησης, marketing – πωλήσεις κ.ά. Αποστολή ερωτηματολογίων σχετικά με την ικανοποίηση και την εξέλιξη, λαμβάνοντας σχόλια από τους πελάτες. Ο πιο κοινός ορισμός για τον ποιοτικό έλεγχο υπηρεσιών, αποδίδεται µε την έννοια που προσδιορίζεται από την αντίληψη του πελάτη για τελειότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες.
o Την εξυπηρέτηση πελατών: Δημιουργία βιώσιμων σχέσεων και σχέσεων εμπιστοσύνης με πελάτες μέσω ανοιχτής και διαδραστικής επικοινωνίας, μέσω τηλεφώνου, τηλεδιασκέψεων, email, real time πλατφόρμα εξυπηρέτησης και τέλος, συνάντηση δια ζώσης. Σύμπραξη με το τμήμα Πωλήσεων της επιχείρησης. Το τμήμα εξυπηρέτησης διαχειρίζεται παράπονα, διατηρεί στατιστικά και αρχεία σχετικά με τη διάδραση με τους πελάτες, προτείνει εναλλακτικές λύσεις, και παρακολουθεί ζητήματα τόσο των προμηθευτών όσο και των καταναλωτών ώστε να παρέχεται κατάλληλη λύση και ύστερα να επιβεβαιώνεται η επίλυσή του. Όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν την σαφή γνώση των υπηρεσιών / προϊόντων .
o Την ανάπτυξη των υπηρεσιών: Προώθηση της υπηρεσίας μέσω διαφημίσεων, ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πιο συγκεκριμένα μέσω τμηματοποίησης των αναγκών και των ενδιαφερόντων των υπαρχουσών και δυνητικών πελατών μας με στοχευόμενη διαφήμιση. Συνεργασίες με ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς και εύρεση περισσότερων τοποθεσιών που ικανοποιούν το μοντέλο τους αγροτουρισμού, π.χ. Aegean Magazine ή ΕΟΤ – Διεύθυνση Τουριστικής Προβολής αντίστοιχα.
Ανθρώπινο δυναμικό είναι το σύνολο των ατόμων που εργάζονται σε μία επιχείρηση. Οι εργαζόμενοι έχουν τοποθετηθεί στις κατάλληλες εργασιακές θέσεις με σκοπό την βέλτιστη αποδοτικότητα και την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης. Οι ανάγκες για την λειτουργία της εταιρείας “TouteRout” σε ανθρώπινο δυναμικό δεν είναι τόσο απαιτητικές καθώς η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες στους παραγωγούς αλλά και τους επισκέπτες της πλατφόρμας.
Το κύριο μόνιμο προσωπικό της εταιρείας θα είναι 4 άτομα τα οποία θα στελεχώνουν τα τμήματα της χρηματοοικονομικής διοίκησης, της εξυπηρέτησης πελατών, του marketing και των πωλήσεων και θα φροντίζουν για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης.
Για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της πλατφόρμας είναι απαραίτητη η συνεισφορά ενός προγραμματιστή ο οποίος θα αναλάβει να δημιουργήσει μία φιλική προς τον χρήστη πλατφόρμα. Παράλληλα, για τον σχεδιασμό του branding της εταιρείας και των γραφικών της πλατφόρμας, απαιτείται ένας επαγγελματίας γραφίστας. Επιπλέον, φωτογραφικό υλικό για τον εμπλουτισμό των διαδρομών θα αγοραστούν από επαγγελματίες φωτογράφους ώστε η πλατφόρμα να είναι ακόμη πιο ελκυστική. Τέλος, όλο το προσωπικό της εταιρείας θα συλλέξει το υλικό και τις πληροφορίες για τους πελάτες και τις διαδρομές για να εμπλουτιστεί η πλατφόρμα.
Για την λειτουργία της εταιρείας το μόνιμο προσωπικό θα ασχολείται με την προσέλκυση νέων πελατών μέσω της προβολής και της προώθησης, το κλείσιμο συμφωνιών με τους πελάτες (παραγωγούς και ξενοδόχους), με την εξυπηρέτηση των πελατών, με την χρηματοοικονομική και λογιστική διοίκηση της εταιρείας και γενικώς με την όλη διοίκηση και διαχείριση της επιχείρησης. Το μόνιμο προσωπικό στο αρχικό στάδιο της επιχείρησης θα επιμορφωθεί ώστε να είναι σε θέση να αναλαμβάνει τον γραφιστικό σχεδιασμό και την προώθηση των πελατών (παραγωγών & ξενοδόχων). Στο συγκεκριμένο στάδιο, η εταιρεία πέρα από το μόνιμο προσωπικό το οποίο θα ασχολείται με όλες τις λειτουργίες της, θα έχει μόνιμους εξωτερικούς συνεργάτες. Πρώτα απ΄ όλα, η επιχείρηση στα αρχικά της βήματα θα έχει εξωτερική συνεργασία με τον προγραμματιστή ο οποίος θα έχει σχεδιάσει την πλατφόρμα καθώς και με τον γραφίστα. Παράλληλα, η εταιρεία θα έχει εξωτερικό λογιστή ο οποίος θα έχει υπ’ ευθύνη του όλα τα λογιστικά έγγραφα της εταιρείας. Τέλος, η εταιρεία θα υποστηρίζεται νομικά από εξωτερικό συνεργάτη.
Στο πλαίσιο της αναβάθμισης και ανάπτυξης της εταιρείας, εφόσον η εταιρεία αυξήσει τα κέρδη της, θα μπορεί να επενδύσει στο ανθρώπινο δυναμικό της και να αυξήσει τις θέσεις εργασίας. Από την στιγμή που η εταιρεία εμφανίζει κέρδος, σημαίνει ότι ο αριθμός των πελατών είναι υψηλός και η εταιρεία έχει ανάγκη για προγραμματιστή εντός της εταιρείας. Επιπλέον, ένας επαγγελματίας γραφίστας ο οποίος θα ασχολείται με την επαγγελματική εικόνα των πελατών και της εταιρείας.
1ο Έτος: 20 | 2ο Έτος: 30 | 3ο Έτος: 35 | 4ο Έτος: 45 | 5ο Έτος: 60
1ο Έτος: 2.520€ | 2ο Έτος: 2.640€ | 3ο Έτος: 3.000€ | 4ο Έτος: 3.240€ | 5ο Έτος: 3.360€
1ο Έτος: 50.400€ | 2ο Έτος: 79.200€ | 3ο Έτος: 105.000€ | 4ο Έτος: 145.800€ | 5ο Έτος: 201.600€
1ο Έτος: 0€ | 2ο Έτος: 0€ | 3ο Έτος: 0€ | 4ο Έτος: 0€ | 5ο Έτος: 0€
1ο Έτος: 0€ | 2ο Έτος: 0€ | 3ο Έτος: 14.000€ | 4ο Έτος: 42.000€ | 5ο Έτος: 42.000€
1ο Έτος: 3.000€ | 2ο Έτος: 3.000€ | 3ο Έτος: 3.500€ | 4ο Έτος: 5.000€ | 5ο Έτος: 7.000€
1ο Έτος: 12.000€ | 2ο Έτος: 12.000€ | 3ο Έτος: 13.000€ | 4ο Έτος: 15.000€ | 5ο Έτος: 15.000€
1ο Έτος: 35.400€ | 2ο Έτος: 64.200€ | 3ο Έτος: 74.500€ | 4ο Έτος: 83.800€ | 5ο Έτος: 137.600€
1ο Έτος: 20.000€ | 2ο Έτος: 20.000€ | 3ο Έτος: 25.000€ | 4ο Έτος: 25.000€ | 5ο Έτος: 30.000€