New Golden Pages- online business directory
Περιγραφή
New Golden Pages- online business directory
ΣΚΟΠΟΣ, ΧΡΗΣΗ
Μοναδικός σε ποιότητα πληροφοριών & σε εμφάνιση, online Επαγγελματικός Κατάλογος, που περιλαμβάνει μόνο αξιόπιστες/ αξιόλογες Επιχειρήσεις & Φορείς της χώρας που διακρίνονται για την ποιότητα & την καινοτομία των προϊόντων / υπηρεσιών τους, προσφέροντας υπηρεσίες που διευκολύνουν την ασφαλή σύναψη συνεργασιών μεταξύ των επιχειρήσεων & των φορέων
ΚΟΙΝΟ-ΣΤΟΧΟΣ
Απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες (Β2Β), που ψάχνουν σοβαρούς, αξιόπιστους συνεργάτες (πελάτες, προμηθευτές, εταίρους), επιχειρήσεις, επαγγελματίες, φορείς, με ποιοτικά & καινοτόμα προϊόντα ή υπηρεσίες. Πιλοτική έφαρμογή στα νησιά του Β. Αιγαίου, αρχική λειτουργία σε πανελλαδικό επίπεδο, σε τρίτη φάση σταδιακά σε χώρες της ΝΑ Ευρώπης & ΕΕ
ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ
Δυνατότητα εύρεσης σοβαρών, αξιόπιστων συνεργατών- επαγγελματιών
Διευκόλυνση σύναψης κατάλληλων, ασφαλών, αμοιβαίως επωφελών συνεργασιών μεταξύ των επιχειρήσεων
Φιλικό στον χρήστη, προσφέροντας αντικειμενική, ηλεγμένη, επικαιροποιημένη πληροφόρηση και κριτική / αξιολόγηση
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Η είσοδος με username / password (εναλλακτικά: Linkedin, Facebook, Google) για διάδραση (My NGP, κριτική / αξιολόγηση)
α) Ελεύθερα Προσβάσιμα Χαρακτηριστικά:
Περιοχή, τομέας, επάγγελμα, περιγραφή, στοιχεία επικοινωνίας, URL, e-mail, social media, logo, φωτό, video, προσφορές
Ποιοτικά στοιχεία: πιστοποιήσεις, βραβεύσεις, καινοτόμα προϊόντα & υπηρεσίες, δυνατότητα επισκεψιμότητας, παλαιότητα εταιρείας, τμήμα ή δράσεις Ε.Κ.Ε.
Ετήσιος κύκλος εργασιών, τάξη πλήθους εργαζομένων, νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, εξαγωγές
Σχέση με τεχνολογία & νεωτερικότητα: εγγεγραμμένη στο Elevate Greece, startup, VC, Fintech, IoT, 3D, AI)
Περιήγηση σε θεματικά αφιερώματα όπως Τουριστικός Τομέας, προσφορές (Black Friday)
Ως Ένθετο οι κατηγορίες:
Startups / Venture Capitals/ Business Angels
Καινοτόμες Δημόσιες Υπηρεσίες
Καινοτόμοι Κοινωνικοί Φορείς
Συνεχής επικαιροποίηση στοιχείων
Ελληνικά-Αγγλικά
Επικοινωνία μέσω του site με: Phone call, SMS, messenger, E-mail, E-form
Σύγχρονη, φρέσκια εμφάνιση,ευρεία χρήση icons
β) Basic συνδρομές:
Δυνατότητα ψαξίματος με φίλτρα (περιοχή, κλάδος κλπ)
Business matchmaking
Κριτική & Αξιολόγηση: με συμπλήρωση checklist. (δημοσίευση μόνο θετικών.Για τα υπόλοιπα αποφασίζει η κάθε επιχείρηση)
Fora, timeline, δυνατότητα άρθρων
Insights: στατιστικά στοιχεια επισκεψιμότητας, “who’s searching for you” ( όπως Linkedin)
Αρχικό, στοιχειώδες Credit risk assessment
Παρουσίαση νέων ομάδων και νεοφυών επιχειρήσεων που ξεχώρισαν, ανά ευρύτερο τομέα (πχ σε συνεργασία με τα Open Coffee's, τα διάφορα Incubators, διαγωνισμούς κλπ)
γ) Premium συνδρομές & Υπηρεσίες με έξτρα χρεώσεις:
Συμμετοχή σε έξτρα θεματικές παρουσιάσεις / υπηρεσίες
Συμμετοχή σε Παρουσίαση “εβδομάδα εκπτώσεων” τον Νοέμβριο B2B Black Friday
Τεστάρισμα νέων προϊόντων / υπηρεσιών (πριν την κυκλοφορία τους στην αγορά)
Συμμετοχή σε Παρουσίαση νέων προϊόντων / υπηρεσιών (πχ κάθε Μάρτιο) με παράλληλη διοργάνωση θεματικών συνεδρίων,workshops κλπ
Έρευνα Αξιοπιστίας / Φερεγγυότητας για συγκεκριμένη εταιρεία (πχ σε συνεργασία με ICAP)
Πρόσβαση σε στοιχεία ετήσιας κλαδικής έρευνας (πχ σε συνεργασία με τη ICAP ή τη διαΝΕΟσις)
Υπηρεσίες “εσωτερικής”υποστήριξης: πχ διαχείρισης παραπόνων πελατών, κακής κριτικής, βελτίωσης επισκεψιμότητας κλπ
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΔΙΑΦΟΡΕΣ
Υπάρχουν:
-οι παραδοσιακοί Κατάλογοι, πλέον ηλεκτρονικοί, που κυριαρχούν στην αγορά. Κυριώτεροι είναι ο https://www.xo.gr , το https://www.vrisko.gr/ , https://www.11888.gr με υπηρεσίες 5ψήφιου
-εξειδικευμένοι πχ : https://www.aegeandoctors.gr/
- κατάλογοι συγκεκριμένης περιοχής (πόλης, νομού): πχ https://www.olaevia.gr/katalogos.php
- θεματικοί Β2Β πχ :booking.com, https://cdn.marinetraffic.com/el/p/business-directory
- Β2Β διεθνείς πχ https://www.europages.gr/ , Google My Business, Trip Advisor https://clutch.co/
- Τύπου Social Media: Linkedin, Facebook
- Οι κατάλογοι Επιμελητηρίων αν και έχουν αρκετά στοιχεία δεν είναι χρηστικοί
Η πρότασή μας βασίζεται στο ότι υπάρχουν σημαντικά κενά και αδυναμίες:
Η πλειοψηφία των καταλόγων είναι B2C χωρίς κανένα διαχωρισμό από Β2Β
Σπανίζουν ή λείπουν τελείως ποιοτικά χαρακτηριστικά
Ανυπαρξία υπηρεσιών διευκόλυνσης των συνεργασιών
Περιγραφή της επιχείρησης στεγνή, γενικόλογη, μη αντικειμενική, μη χρηστική
Ανεπαρκής προ- έλεγχος (πχ χαμηλής ανάλυσης φωτογραφίες) ή επαφίεται στον πελάτη αν θα τα αναρτήσει όλα ή κάποια με αποτέλεσμα αναρτήσεις μόνο με επωνυμία & ένα τηλέφωνο
Ανεπαρκής τακτικός έλεγχος και επικαιροποίηση στοιχείων. Περιλαμβάνονται επιχειρήσεις με στοιχεία που δεν ισχύουν (πχ έχει σταματήσει η επιχειρηματική δραστηριότητα) ή που δεν λειτουργούν πλέον (πχ τηλέφωνο εκτός λειτουργίας)
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η σύλληψη της ιδέας και η ανάπτυξή της είναι προσωπική.Σχετική εμπειρία:
- 12ετής εμπειρία ως Δ/ντης πωλήσεων στους τομείς των χημικών προϊόντων και στο χώρο των διεθνών ναυτιλιακών υπηρεσιών
- 15ετής εμπειρία ως Δ/ντής σε αναπτυξιακούς οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης Α’ και Β’ Βαθμού (σχεδιασμός και υλοποίηση εθνικών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων)
- 10ετής εμπειρία σε πρωτοβουλίες & δράσεις ανάδειξης κοινωνικής και επιχειρηματικής καινοτομίας
Για επιμέρους οικονομικά στοιχεία καθώς και τεχνικής φύσεως υπήρξε συνδρομή από το φιλικό περιβάλλον
ΣΤΑΔΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Το έργο βρίσκεται στη φάση σχεδιασμού και υπάρχει η αποτύπωση σε business model canvas
Σχετική πρόταση κατατέθηκε τον Οκτώβρη 2020 στον διαγωνισμό NBG Business Seeds
ONLINE DIRECTORY: ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ
Μόνο για free υπηρεσίες
α) site
Βάση σχεδιασμένη σε MySQLi
To backend συνδυασμός Javascript, HTML,CSS (σχεδιαστικό κομμάτι, στατιστικά, αναλύσεις, συγκεντρωτικά) και PHP (επικοινωνία με βάση)
Το frontend συνδυασμός Javascript, HTML,CSS (σχεδιαστικό κομμάτι, παρουσίαση προφίλ, χάρτες, διαφημίσεις) και PHP (επικοινωνία με βάση)
Κατάλληλο για όλες τις οθόνες & συσκευές.Εφαρμογή για κινητά
Δυνατότητα υποστήριξης πολλαπλών προφίλ με διαφορετικά δικαιώματα
Χώροι για fora, δυνατότητα δημιουργίας ticket για premium χρήστες, moderators, admin. Εμφάνιση ticket & απαντήσεων χωρίς ανανέωση σελίδας
Χρήση ΑΙ για δυνατότητα Premium υπηρεσιών
Credit risk assessment Using Predictive Analytics
fraud detection tool
Πιστοποιητικό ασφαλείας SSL
GDPR συμμόρφωση
Ιστότοπος προσβάσιμος σε ΑΜΕΑ
Τεχνική υποστήριξη 24/7/365
Στην αρχική φάση λειτουργίας: υπηρεσίες server, 10GB χώρος, Full SSD δίσκοι, 200 GB traffic
β) Υποδομές & Υποστήριξη
Στην αρχική φάση λειτουργίας (1 έτος) απαιτείται χώρος γραφείων 50 μ2, 1 θέση εργασίας (manager)
Όλες οι υπόλοιπες υπηρεσίες υποστήριξης από εξωτερικούς συνεργάτες (outsourcing): λογιστική, νομική, τεχνική, καταγραφή /έλεγχος, μάρκετινγκ
ΒΙΩΣΙΜΌΤΗΤΑ
α) Μέγεθος Αγοράς:
Σύμφωνα με στοιχεία του ΣΕΒ, TEYXΟΣ 53 | 27 Απριλίου 2020, σε σύνολο 719.492 επιχειρήσεων, οι πιστοποιημένες επιχειρήσεις ήταν 10.085, ποσοστό 1,40 %. Υπόθεση: επιπλέον αυτών, υπάρχουν διπλάσιες ποιοτικές / μη –πιστοποιημένες επιχειρήσεις. Συνεπώς συνολικά 30,000 επιχειρήσεις- δυνητικοί πελάτες σε πανελλαδικό επίπεδο.
- Με ετήσια χρέωση 100 € basic υπηρεσιών > δυνητικά 3εκ € τζίρος συνδρομών (η χρέωση των βασικών ανταγωνιστών είναι διπλάσια)
- Για premium υπηρεσίες: 500 € ετήσια χρέωση για ένα 10% των επιχειρήσεων: δυνητικά 1,50εκ € τζίρος
- Συνολικός μέγεθος της αγοράς σε όλη τη χώρα: 30.000 επιχειρήσεις και σε δυνητικά ετήσια έσοδα 4,5 εκ €
β) Πολιτική χρεώσεων
Δωρεάν Αρχική Καταχώρηση (με απλή πρόσβαση σε στοιχεία επικοινωνίας)
Συνδρομή για χρήση
Free υπηρεσιών (συμπεριλαμβανομένων των φορέων της κοινωνίας των πολιτών)
basic υπηρεσιών
premium υπηρεσιών
Ο NGP λειτουργεί ως “Λευκή Βίβλος” πράγμα που αποτελεί κίνητρο για την συνέχιση της καταχώρησης της επιχείρησης
γ) Βιωσιμότητα
Η επιχείρηση στοχεύει να καλύψει τα έξοδα του 1ου έτους λειτουργίας της (90.000 €) παίρνοντας ένα μερίδιο της αγοράς της τάξης του 2%. Πράγμα που θεωρείται ένας ρεαλιστικός και επιτεύξιμος στόχος
Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης

8. Καλές θέσεις εργασίας και οικονομική ανάπτυξη
Υγιής οικονομική ανάπτυξη χάρις την προώθηση και τη διευκόλυνση συνεργασίας επιχειρήσεων και κοινωνικών φορέων που παρέχουν ποιοτικές και καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα

9. Καινοτομία και υποδομές
Μέσα από την προώθηση και τη διευκόλυνση συνεργασίας καινοτόμων επιχειρήσεων και κοινωνικών φορέων

12. Υπεύθυνη κατανάλωση
Μέσα από την προώθηση και τη διευκόλυνση συνεργασίας επιχειρήσεων με έντονη ΕΚΕ, κοινωνικών επιχειρήσεων και οργανώσεων των πολιτών
Μέλη
Τεχνολογίες
Κύρια Δραστηριότητα
Κλάδος
Ανήκει σε Διαγωνισμό
Tύπος Ανάγκης
Καθοδήγηση - Θέλουμε έμπειρο μέντορα
Ο συνεργάτης θα μπορούσε να γίνει μέλος της Ομάδας και συνιδιοκτήτης στην υπό ίδρυση επιχείρηση, με ποσοστό ανάλογο τόσο της αρχικής εμπλοκής του όσο και του (μετέπειτα) βαθμού ενεργής συμμετοχής του
Συνεργασία - Θέλουμε νέο μέλος στην ομάδα μας
Ο συνεργάτης θα γίνει μέλος της Ομάδας και στέλεχος της υπό ίδρυση επιχείρησης
Μέντορες
aslanis
Επιχειρηματικό Πλάνο
Συνοπτικά Στοιχεία του Επιχειρηματικού Σχεδίου
Ποιο είναι το όραμά μας. Τι θέλουμε να πετύχει η επιχείρησή μας στα 3 πρώτα της χρόνια
Κάτι πολύ περισσότερο από μια σύγχρονη εκδοχή των Yellow Pages: Να βρίσκει εύκολα η Επιχείρηση το “άλλο της μισό” σε αξιόπιστους Πελάτες και Προμηθευτές
Μια καινοτόμα διαδικτυακή πλατφόρμα που διευκολύνει τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες να ανακαλύψουν, επικοινωνήσουν και συνεργαστούν, με αξιόπιστους πελάτες και προμηθευτές ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών. Ξεκινώντας από τα νησιά του Β. Αιγαίου και καλύπτοντας την πρώτη 3ετία όλη τη χώρα. Απώτερος στόχος η σταδιακή διείσδυση στην Ευρωπαϊκή αγορά
Ποιο Πρόβλημα λύνουμε
Ο κανόνας στους υπάρχοντες καταλόγους είναι, η παρουσίαση της επιχείρησης είναι μη-ακριβής, ελλιπής, με ξύλινη γλώσσα, με αμφιλεγόμενης ποιότητας οπτικό υλικό, μη αντικειμενική, μη χρηστική. Λόγω έλλειψης ελέγχου και επικαιροποίησης των στοιχείων, περιλαμβάνονται επιχειρήσεις με στοιχεία που δεν ισχύουν ή που έχουν αδρανοποιηθεί. Δεν υπάρχουν προϋποθέσεις για την καταχώρηση μιας επιχείρησης, δεν υπάρχει διαχωρισμός Β2Β από Β2C, σπανίζουν ή λείπουν τελείως ποιοτικά χαρακτηριστικά, με συνέπεια να αδυνατεί ο χρήστης να ξεχωρίσει τις αξιόπιστες επιχειρήσεις από τον σωρό. Τέλος δεν προσφέρονται υπηρεσίες διευκόλυνσης επιχειρηματικών συνεργασιών
Με ποιον Τρόπο το λύνουμε. Ποια είναι τα βασικά Στοιχεία Καινοτομίας μας
Υιοθετούμε συγκεκριμένα ποιοτικά κριτήρια και προϋποθέσεις για την καταχώρηση μιας επιχείρησης (πιστοποίηση, βραβεύσεις / διακρίσεις, καινοτομία, ισχυρή ταυτότητα κλπ), τα οποία επιτρέπουν στον χρήστη να αποκτήσει μια καλή πρώτη εικόνα της επιχείρησης. Επιχειρήσεις που δεν ανταποκρίνονται στα ποιοτικά κριτήρια δεν συμπεριλαμβάνονται στο NGP.
Ελέγχουμε κατά τακτά χρονικά διαστήματα τα στοιχεία επικοινωνίας και γενικότερα το περιεχόμενο της κάθε καταχώρησης.
Παρέχουμε υπηρεσίες business matching platform με τη χρήση ΑΙ, που διευκολύνουν τις επιχειρήσεις να βρουν τους κατάλληλους πελάτες και προμηθευτές.
Σε ποιό Κοινό απευθυνόμαστε;
Απευθυνόμαστε κυρίως σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις (Β2Β), που ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με σοβαρές και αξιόπιστες επιχειρήσεις, που προσφέρουν ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες. Αρχικά στην Ελληνική επιχειρηματική κοινότητα και σταδιακά στην ευρύτερη Ευρωπαϊκή αγορά
Γενική Περιγραφή της Εταιρείας
Το όνομα της Επιχείρησης
Προσωρινή / αρχική επωνυμία: “New Golden Pages – NGP”
Πιθανή μετονομασία: “Trusted Pages” ή “Find & Trust”
Η Αποστολή μας
Μια καινοτόμα διαδικτυακή πλατφόρμα που διευκολύνει τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες να ανακαλύψουν, επικοινωνήσουν και συνεργαστούν, με αξιόπιστους πελάτες και προμηθευτές ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Η φιλοσοφία και οι αξίες μας
Οι καλύτεροι αξίζουν να συνεργάζονται με τους καλύτερους
Αξιοπιστία, ποιότητα, πρωτοτυπία, συνεργασία
Οι στόχοι και οι σκοποί της εταιρείας.
Στοχεύουμε να εξελιχθούμε στην No 1 πλατφόρμα Β2Β συνεργασίας
Σκοπεύουμε να επιτευχθεί ο στόχος μας στην Ελλάδα την πρώτη 3ετία
Γεωγραφική Έδρα
Η εταιρεία κατά την ίδρυσή της έχει έδρα στη Μυτιλήνη. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα ήδη υπάρχοντα στοιχεία για τις αξιόπιστες επιχειρήσεις και φορείς του Β. Αιγαίου, την καλή γνώση της αγοράς και τα αυξημένα κίνητρα που παρέχει το νομικό πλαίσιο για τις μικρομεσαίες επενδύσεις στα νησιά της Περιφέρειας Β.Αιγαίου (ΠΕΠ Β. Αιγαίου, Leader κλπ). Σε δεύτερη φάση θα συνεκτιμηθούν οι ανάγκες ανάλογα με την αύξηση του κύκλου εργασιών για άνοιγμα γραφείων στην Αθήνα, χωρίς να υπάρχει ανάγκη άλλων εγκαταστάσεων πλην των γραφείων
Ανάγκη και Αγορά
Οι υπηρεσίες μας είναι Β2Β, απευθύνονται κυρίως σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις μικρομεσαίες και μεσαίες, οι οποίες δεν έχουν τη δυνατότητα και τα μέσα να βρουν αξιόπιστους προμηθευτές με ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες όπως επίσης και να αυξήσουν το πελατολόγιό τους με αξιόλογες επιχειρήσεις.
Οι υπάρχοντες κατάλογοι βρίθουν από πληροφορίες που αυξάνονται διαρκώς χωρίς όμως ποιοτικά φίλτρα που θα τους επιτρέψουν την κατάλληλα και ασφαλή επιλογή και αρκετές φορές χωρίς ελεγμένα /επικαιροποιημένα στοιχεία (πχ επικοινωνίας) Έτσι συνήθως προσφεύγουν στο φιλικό τους περιβάλλον για να τους συστήσει προμηθευτές και σε διαφημιστικές καταχωρήσεις ελπίζοντας ότι θα προσελκύσουν κάποιους πελάτες. Αρχικά στοχεύουμε να καλύψουμε την Ελληνική Αγορά και σταδιακά τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης. Απευθυνόμαστε σε όλους τους κλάδους επιχειρήσεων, αποφεύγοντας αυτούς που είναι ήδη κορεσμένοι με μοντέλα που λειτουργούν σχετικά ικανοποιητικά (πχ εστίαση, διαμονή )
Υιοθετούμε συγκεκριμένα ποιοτικά κριτήρια για την καταχώρηση μιας επιχείρησης (πιστοποίηση, βραβεύσεις / διακρίσεις, καινοτομία, ισχυρή ταυτότητα κλπ), τα οποία επιτρέπουν στον χρήστη να αποκτήσει μια καλή πρώτη εικόνα της επιχείρησης. Επιχειρήσεις που δεν ανταποκρίνονται στα ποιοτικά κριτήρια , δεν συμπεριλαμβάνονται στο NGP
Ελέγχουμε κατά τακτά χρονικά διαστήματα τα στοιχεία επικοινωνίας και γενικότερα το περιεχόμενο της κάθε καταχώρησης.
Παρέχουμε υπηρεσίες business matching platform με τη χρήση ΑΙ, που διευκολύνουν τις επιχειρήσεις να βρουν τους κατάλληλους πελάτες και προμηθευτές
Προσέγγιση και σχέσεις εμπιστοσύνης
Η καταχώρηση της κάθε επιχείρησης που επιλέγουμε γίνεται δωρεάν όπως και οι βασικές πληροφορίες (επωνυμία, στοιχεία επικοινωνίας, chat κλπ). Προσφέροντας χωρίς χρέωση ένα βασικό πακέτο υπηρεσιών και ηλεγμένων / επικαιροποιημένων πληροφοριών, μας επιτρέπει να επικοινωνήσουμε με το σύνολο των επιλεγμένων επιχειρήσεων, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης και σταδιακά μια κοινότητα αξιόπιστων φορέων
Η βαρύτητα του ευρύτερου Κλάδου επαγγελματικής πληροφόρησης (Β2Β)
Πίνακας-1: B2B media, business and company information market revenue worldwide from 2014 to 2020, by segment(in billion U.S. dollars). Πηγή: https://statista.com/ Link
Από τον ανωτέρω Πίνακα είναι σαφές ότι υπάρχει μια αξιοσημείωτη άνοδος την 6ετία 2014-2020, του κλάδου “B2B media, business and company information market” παγκοσμίως, από τα 37.3 δις $ το 2016 στα 45 δις $ το 2020. Περαιτέρω παρατηρούμε, ότι ο μοναδικός υποκλάδος από τους 4 του Πίνακα που παρουσιάζει μείωση, είναι αυτός των “Yellow Pages and Directories”, που οφείλεται στην ραγδαία εισχώρηση της Google και των social media (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin κλπ) στο τομέα της Β2Β πληροφόρησης εις βάρος των παραδοσιακών Yellow Pages και συναφών Business Directories.
Η σημασία της (ανα-) ακρίβειας των πληροφοριών
Οι χωρίς επαρκή έλεγχο καταχωρήσεις έχουν ως αποτέλεσμα στο να πλήττεται η αξιοπιστία των πάσης φύσεως επιχειρηματικών καταχωρήσεων.
Η διαπίστωση αυτή επιβεβαιώνεται από σχετική έρευνα τα κυριότερα αποτελέσματα της οποίας παραθέτουμε παρακάτω. Το “The Business Listings Trust Report” ερευνά πως οι καταναλωτές πώς οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τις καταχωρήσεις των επιχειρήσεων, στην αναζήτησή τους για μια τοπική επιχείρηση. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2021 και βασίζεται σε ένα δείγμα 1.141 καταναλωτών που διαμένουν στις ΗΠΑ (Πηγή https://www.brightlocal.com/ Link )
Πίνακας-2: Πως οι ανακρίβειες και τα λάθη στις καταχωρήσεις των επιχειρήσεων προκάλεσαν σύγχυση στους καταναλωτές, το τελευταίο 12μηνο. (Πηγή https://www.brightlocal.com/ Link )
Πίνακας-3: “Το να βρω λανθασμένες πληροφορίες σε ένα Κατάλογο Επιχειρήσεων θα με σταματούσε από το να χρησιμοποιήσω ξανά”, απαντά το 63% των ερωτηθέντων . (Πηγή https://www.brightlocal.com/ Link )
Πίνακας-4: Ποια λανθασμένη πληροφορία, θα είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια εμπιστοσύνης στον Κατάλογο; (Πηγή https://www.brightlocal.com/ Link )
Πίνακας-5: Οι επιπτώσεις στους καταναλωτές, των λανθασμένων πληροφοριών ιστότοπου, τύπου NAPW (name, address, phone number, website) (Πηγή https://www.brightlocal.com/ Link )
Το μεγαλύτερο πρόβλημα με την αποτυχία να διατηρηθούν ακριβείς οι καταχωρήσεις επιχειρήσεων είναι ότι ένθερμοι πελάτες που έχουν κάθε πρόθεση να επικοινωνήσουν με μια συγκεκριμένη επιχείρηση, τελικά δεν το καταφέρνουν, λόγω λανθασμένου ονόματος, διεύθυνσης, αριθμού τηλεφώνου και πληροφοριών ιστότοπου (name, address, phone number, website- NAPW).
Τα φαινόμενο με τα υψηλά ποσοστά ανακριβών και λανθασμένων πληροφοριών στις καταχωρήσεις επιχειρήσεων, αφορά τόσο στους παραδοσιακούς Καταλόγους όσο και τους γίγαντες της πληροφορικής, όπως φαίνεται και στον επόμενο Πίνακα της ίδιας έρευνας:
Πίνακας-6: Που συνήθως αναζητούν πληροφορίες για τοπικές επιχειρήσεις οι καταναλωτές (Πηγή https://www.brightlocal.com/ Link )
Το κυριότερα συμπέρασμα είναι ότι η μεγάλη πλειοψηφία των καταναλωτών βρίσκουν πολύ συχνά λανθασμένες ή ανακριβείς πληροφορίες για τοπικές επιχειρήσεις, με αποτέλεσμα να υπάρχει ένα μεγάλο κενό στην αγορά και συνεπώς μια μεγάλη ευκαιρία για ανάπτυξη ενός νέου Business Directory που θα προσφέρει εγγυημένα ακριβείς και ορθές πληροφορίες
Προφίλ Πελατών
Απευθυνόμαστε σε επιχειρήσεις και επιχειρηματίες που αναζητούν να συνεργαστούν με αξιόπιστους πελάτες και προμηθευτές ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Ο τυπικός Πελάτης μας Επαγγελματίας /Εκπρόσωπος της Καταχωρημένης Επιχείρησης (άνδρας ή γυναίκα) ανήκει ηλικιακά στην κατηγορία 30-55 ετών, μορφωμένος (πτυχιούχος ΑΕΙ, ενδεχομένως και με Μεταπτυχιακούς τίτλους), με σύγχρονες αντιλήψεις για το επιχειρείν, με κοσμοπολίτικο πνεύμα, εξωστρεφής, ανοικτός στην καινοτομία, με ευρεία χρήση εφαρμογών ΤΠΕ σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο, εξωστρεφής, με φιλόδοξους στόχους, κοινωνικά και περιβαλλοντικά ευαίσθητος και έχει περάσει όλες αυτές τις αρχές, στη φιλοσοφία, στο όραμα και στις αξίες της επιχείρησης που διευθύνει.
Κατηγορίες Πελατών:
- Οι καταχωρημένοι στις λίστες μας επαγγελματίες και επιχειρήσεις είναι ταυτόχρονα καταναλωτές /χρήστες των υπηρεσιών μας.
- Ένα σημαντικό επίσης κομμάτι πελατολογίου μας θα προέρχεται από επιχειρήσεις που εδρεύουν σε τρίτες χώρες (κυρίως της ΕΕ) και επιθυμούν να συνεργαστούν με αξιόλογες επιχειρήσεις που εδρεύουν στην Ελλάδα (είτε ως πελάτες είτε ως προμηθευτές)
Όσον αφορά στους πελάτες που είναι και καταχωρημένοι στον NGP:
- Ξεκινάμε αρχικά με τις επιχειρήσεις που εδρεύουν στην Ελλάδα και σταδιακά καλύπτουμε στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες
- Εστιάζουμε στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, που εξ ορισμού έχουν μεγαλύτερη ανάγκη για αναγνωρισιμότητα και έλλειψη ιδιαίτερων πόρων για κάτι τέτοιο
- Ειδικές κατηγορίες θα έχουν μια διακριτή παρουσία:
- Υποσχόμενα startups με νομική υπόσταση (μέσα και από τα εγγεγραμμένα μέλη του www.elevategreece.gov.gr )
- Αξιόλογα φορείς και επιχειρήσεις του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα
- Ξεχωριστοί φορείς της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας (Κ.ΑΛ.Ο)
- Σημαντικοί φορείς της Κοινωνίας των Πολιτών
Προϋποθέσεις Καταχώρησης Επιχείρησης /Φορέα:
Για τη συμμετοχή μιας επιχείρησης στον NGP πρέπει να υπάρχουν κάποια ελάχιστα ποιοτικά χαρακτηριστικά που θα τεκμηριώνονται με τουλάχιστον μια από τις παρακάτω:
- Πιστοποίηση κατά ISO
- Πιστοποίηση τοπικού χαρακτήρα (πχ ΠΟΠ, ΠΓΕ) ή Σήμα τοπικής εμβέλειας
- Πιστοποίηση τρίτων για τήρηση “πράσινων” προδιαγραφών (πχ Vegan Label κλπ)
- Βεβαίωση τήρησης ποιοτικών προδιαγραφών τύπου “ friendly” (ενδεικτικά: kids friendly, bike friendly, pets friendly etc)
- Βεβαίωση τήρησης σεβασμού μειοψηφιών και κοινωνικά ευαίσθητων κατηγοριών (ΑΜΕΑ, ΛΟΑΤΚΙ κλπ)
- Βραβεία και διακρίσεις τουλάχιστον πανελλαδικής εμβέλειας
- Λοιπά συνεκτιμώμενα χαρακτηριστικά: πολύχρονη και επιτυχημένη δραστηριότητα, σημαντικό ποσοστό εξαγωγών
Σε κάθε περίπτωση η καταχώρηση θα συνοδεύεται από την αποδοχή ενός “Πλαισίου Αμοιβαίου Σεβασμού και Πιστότητας του NGP“, για τήρηση κανόνων Ορθών Επαγγελματικών Πρακτικών και Επιχειρηματικής Ηθικής, τμήμα των οποίων είναι η δέσμευση για συνεχή επικαιροποίηση και ορθή απεικόνιση των στοιχείων επικοινωνίας και γενικότερα της καταχώρησης της επιχείρησης
Προϊόντα και Υπηρεσίες
Καταχώρηση σε Online Κατάλογο B2B
α) Ελεύθερα Προσβάσιμες Πληροφορίες (με δωρεάν εγγραφή):
- Επωνυμία, logo, περιοχή, τομέας, επάγγελμα, περιγραφή, στοιχεία επικοινωνίας, URL , χάρτης
- Ποιοτικά στοιχεία: πιστοποιήσεις, βραβεύσεις, καινοτόμα προϊόντα & υπηρεσίες, Σχέση με τεχνολογία & νεωτερικότητα (πχ εγγεγραμμένη στο Elevate Greece, startup, VC, Fintech, IoT, 3D, AI)
- Συμμετοχή σε chat
- Ως Ένθετο οι κατηγορίες:
Startups / Venture Capitals/ Business Angels
Δημόσιες Υπηρεσίες και Φορείς του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα
Καινοτόμοι Κοινωνικοί Φορείς (Φορείς Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας κλπ)
Σημαντικοί φορείς της Κοινωνίας των Πολιτών
- Συνεχής επικαιροποίηση στοιχείων
- Ελληνικά-Αγγλικά
- Επικοινωνία μέσω του site με: Phone call, SMS, messenger, E-mail, E-form
- Σύγχρονη, φρέσκια εμφάνιση,ευρεία χρήση icons
β) Basic Συνδρομές
- Δυνατότητα για εμπλουτισμό της καταχώρησης (e-mail, social media, επιπλέον φωτό και video, προσφορές κλπ)
- Ετήσιος κύκλος εργασιών, τάξη πλήθους εργαζομένων, νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, εξαγωγές
- Δυνατότητα ψαξίματος με πολλαπλά φίλτρα
- Περιήγηση σε θεματικά αφιερώματα όπως Τουριστικός Τομέας, ειδικές προσφορές (τύπου Black Friday)
- Business matchmaking
- Κριτική & Αξιολόγηση: με συμπλήρωση checklist
- Δυνατότητα άρθρων
- Insights: στατιστικά στοιχεια επισκεψιμότητας, “who’s searching for you” ( όπως Linkedin) κλπ
- Παρουσίαση νέων ομάδων και νεοφυών επιχειρήσεων που ξεχώρισαν, ανά ευρύτερο τομέα
γ) Premium Συνδρομές & Υπηρεσίες με Έξτρα Χρεώσεις
- Δυνατότητα Αγγελιών Προσφοράς Εργασίας
- Συμμετοχή σε έξτρα θεματικές παρουσιάσεις / υπηρεσίες:
- Αναλυτικό άρθρο, συνέντευξη κλπ
- Συμμετοχή σε Παρουσίαση “εβδομάδα εκπτώσεων” πχ τον Νοέμβριο B2B τύπου Black Friday
- Τεστάρισμα νέων προϊόντων / υπηρεσιών (πριν την κυκλοφορία τους στην αγορά)
- Συμμετοχή σε Παρουσίαση νέων προϊόντων / υπηρεσιών (πχ κάθε Μάρτιο) με παράλληλη διοργάνωση θεματικών συνεδρίων,workshops κλπ
- Έρευνα Αξιοπιστίας / Φερεγγυότητας για συγκεκριμένη εταιρεία “Credit Risk & Business Information Solutions” (ενδεχομένως σε συνεργασία με εταιρεία όπως η ICAP)
- Πρόσβαση σε στοιχεία ετήσιας κλαδικής έρευνας (πχ σε συνεργασία με εταιρείες όπως ICAP , φορείς όπως η διαΝΕΟσις, Πανεπιστημιακά Ιδρύματα)
- Υπηρεσίες “εσωτερικής”υποστήριξης: πχ διαχείρισης παραπόνων πελατών, κακής κριτικής κλπ
ONLINE DIRECTORY: ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ
- Βάση σχεδιασμένη σε MySQLi
- To backend συνδυασμός Javascript, HTML,CSS (σχεδιαστικό κομμάτι, στατιστικά, αναλύσεις, συγκεντρωτικά) και PHP (επικοινωνία με βάση)
- Το frontend συνδυασμός Javascript, HTML,CSS (σχεδιαστικό κομμάτι, παρουσίαση προφίλ, χάρτες, διαφημίσεις) και PHP (επικοινωνία με βάση)
- Κατάλληλο για όλες τις οθόνες & συσκευές.Εφαρμογή για κινητά
- Δυνατότητα υποστήριξης πολλαπλών προφίλ με διαφορετικά δικαιώματα
- Χώροι για fora, δυνατότητα δημιουργίας ticket για premium χρήστες, moderators, admin. Εμφάνιση ticket & απαντήσεων χωρίς ανανέωση σελίδας
- Χρήση ΑΙ για δυνατότητα Premium υπηρεσιών
- Αυτοματοποιημένες υποδείξεις για κατάλληλους: Προμηθευτές, Πελάτες, Ανταγωνιστές
- Credit risk assessment Using Predictive Analytics (σε 2η φάση)
- fraud detection tool (σε 2η φάση)
- Πιστοποιητικό ασφαλείας SSL
- GDPR συμμόρφωση
- Ιστότοπος προσβάσιμος σε ΑΜΕΑ
- Τεχνική υποστήριξη 24/7/365
- Στην αρχική φάση λειτουργίας: υπηρεσίες server, 10GB χώρο, Full SSD δίσκοι, 200 GB traffic
Πως θα παραχθεί, πως θα φτάσει στους πελάτες, σε ποια τιμή θα πωληθεί
Η αρχική, πιλοτική καταχώρηση αφορά τη Λέσβο και μετά τα υπόλοιπα νησιά της Περιφέρειας Β. Αιγαίου και γίνεται αποκλειστικά από την εταιρεία. Σταδιακά εντάσσονται και οι υπόλοιπες γεωγραφικές περιοχές με πολλαπλό σύστημα προ-καταχώρησης και τελική καταχώρηση πάντα μετά από έλεγχο από την NGP:
- από την NGP
- από την ίδια την επιχείρηση
- από τοπικούς συνεργάτες μας έναντι ανταμοιβής (ποσοστό 20%) σε περίπτωση Basic και Premium εγγραφής
- από τους εγγεγραμμένους χρήστες
- αυτοματοποιημένα
Οι παρεχόμενες Υπηρεσίες ανήκουν σε 3 κατηγορίες (όπως αναλυτικά περιγράφονται στην αρχή του Κεφαλαίου 4) :
α) Ελεύθερα Προσβάσιμες Πληροφορίες: ελεύθερη περιήγηση στις βασικές πληροφορίες & δωρεάν εγγραφή
β) Basic συνδρομές: ετήσια εγγραφή 100 €, για περισσότερες πληροφορίες καταχώρησης και πεδία πληροφόρησης
γ) Premium συνδρομές & Υπηρεσίες με έξτρα χρεώσεις: ανάλογα με το είδος της υπηρεσίας, με ελάχιστο κόστος 200 € ετησίως
Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ
Εικόνα -7: Screenshot του άνω τμήματος του homepage του πιλοτικού μας site
Εικόνα -8: Screenshot του κάτω τμήματος του homepage του πιλοτικού μας site
Η ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
(Όπως την βλέπει ένα εγγεγραμμένος Χρήστης )
Εικόνα -9Α: Screenshot της καταχώρησης μιας συγκεκριμένης επιχείρησης, όπως την βλέπει ένα εγγεγραμμένος Χρήστης
Η καταχώρηση της ίδιας επιχείρησης σε άλλους Καταλόγους:
Εικόνα -9Β: Screenshot της καταχώρησης της επιχείρησης στον κατάλογο findbiz της ICAP (Πηγή: https://findbiz.gr)
Εικόνα -9Γ: Screenshot της καταχώρησης της επιχείρησης στον κατάλογο VRISKO (Πηγή: https://www.vrisko.gr/)
Συμπέρασμα: Θεωρούμε ότι τόσο από άποψη ποσότητας & ποιότητας των καταχωρημένων πληροφοριών όσο και την παρουσίαση / φιλικότητα προς τον Χρήστη, η προσέγγισή μας υπερτερεί ξεκάθαρα
Ανάλυση Ανταγωνισμού
Στην αγορά, πριν την μαζική διείσδυση του διαδικτύου, υπήρχαν οι παραδοσιακοί έντυποι Κατάλογοι Επαγγελματιών και Επιχειρήσεων συνήθως με επωνυμίες όπως Yellow Pages και στην Ελλάδα ως Χρυσός Οδηγός. Πλέον έχουν μετεξελιχθεί σε ηλεκτρονικούς καταλόγους. Στην Ελληνική αγορά οι κυριότεροι είναι ο https://www.xo.gr , το https://www.vrisko.gr/ , https://www.11888.gr με υπηρεσίες 5ψήφιου τηλεφώνου . Στην αγορά παγκοσμίως την μερίδα του λέοντος παίρνουν οι Τύπου Social Media: Google My Business, Linkedin, Facebook, Twitter κλπ
Παράλληλα, υπάρχουν και οι κατάλογοι που εστιάζουν σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή (πόλη, νησί κλπ) όπως https://www.olaevia.gr/katalogos.php , που εξιδεύονται σε μια συγκεκριμένη επαγγελματική κατηγορία πχ Ιατροί https://www.doctoranytime.gr/ , σε ένα συγκεκριμένο τομέα με υψηλή ζήτηση όπως η διαμονή / φιλοξενία πχ www.booking.com ακόμα περισσότερο σε συγκεκριμένη περιοχή και επαγγελματικό τομέα πχ https://www.aegeandoctors.gr/
Οι κατάλογοι των κατά τόπους Επιμελητηρίων αν και έχουν αρκετά στοιχεία δεν είναι χρηστικοί
Μια ιδιαίτερη κατηγορία με συναφή περιεχόμενο είναι οι business matchmaking Platforms – (πχ για Freelancers εξειδικευμένοι σε ΙΤ projects : https://aciety.com/ )
Στην Ελληνική αγορά δύο από τις πλέον ενδιαφέρουσες περιπτώσεις είναι:
- Η εξειδικευμένη πλατφόρμα/μητρώο των startups https://elevategreece.gov.gr/ φτιαγμένη από το Υπουργείο Ανάπτυξης το 2020 και που μέσα σε ένα χρόνο συμπεριλαμβάνει ήδη 500 startups
- Ο όμιλος των εταιρειών ICAP με εξειδικευμένες επιχειρηματικές πληροφορίες που ξεκινούν από στοιχεία επικοινωνίας και φτάνουν μέχρι σε υπηρεσίες Συμβουλευτικής, Χρηματοοικονομικής Διαχείρισης & Πιστωτικού Κινδύνου. Σημειωτέον, εκτός από Ελλάδα, καλύπτει τις αγορές σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία και Κύπρο, με στοιχεία που αφορούν σε άνω του 1εκ επιχειρήσεις. Η δε εταιρεία του ομίλου https://findbiz.gr/ καλύπτει το κομμάτι του Business Directory
Γενικά, η επικρατούσα τάση είναι οι βασικές πληροφορίες καταχώρησης να είναι δωρεάν και η επιχείρηση να χρεώνεται για τυχόν έξτρα υπηρεσίες πληροφόρησης και καταχώρησης (πχ έξτρα χώρος για βίντεο, δυνατότητα καταχώρησης προσφορών, διακεκριμένη καταχώρηση, διαφημιστικά banners κλπ)
Μέγεθος Ελληνικής Αγοράς:
Το συγκεκριμένο κομμάτι της Αγοράς (niche) από το οποίο προσδοκούμε να αποσπάσουμε μερίδιο υπολογίζεται ως ακολούθως:
Καθώς ένα από τα βασικότερα (και αντικειμενικότερα) στοιχεία για την καταχώρηση μια επιχείρησης στον NGP θα είναι η πιστοποίηση, προκύπτουν τα εξής: Σύμφωνα με στοιχεία του ΣΕΒ, (Πηγή: TEYXΟΣ 53 | 27 Απριλίου 2020, σελ 11 -12 https://www.sev.org.gr/Uploads/Documents/52951/SR_certification_final.pdf ) στην Ελλάδα υπάρχουν συνολικά 719.492 επιχειρήσεις, από τις οποίες οι πιστοποιημένες επιχειρήσεις ανέρχονται στις 10.085, ήτοι ποσοστό 1,40 %.
Όσον αφορά την παγκόσμια αγορά πιστοποίησης υπολογίζεται το 2018 σε $279 δισ. και εκτιμάται ότι έως το 2025 θα έχει αυξηθεί σε $405 δισ. (+45,2%), σύμφωνα πάντα με την ίδια Πηγή.
Παραδοχή: Στην Ελλάδα υπάρχουν διπλάσιες αξιόπιστες επιχειρήσεις με ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες που δεν έχουν ακόμα πιστοποιηθεί, και συνεπώς υπάρχουν εν δυνάμει συνολικά 30.000 επιχειρήσεις πιθανοί πελάτες, που σύμφωνα με την τάση που υπάρχει διεθνώς θα αυξάνονται σημαντικά τα επόμενα χρόνια. Συνεπώς, με ετήσια συνδρομή 100 € basic υπηρεσιών και ένα εν δυνάμει πελατολόγιο 30.000 επιχειρήσεων, προκύπτει δυνητικά ένας τζίρος της τάξης των 3.000.000 € ετησίως
Οι Κορυφαίοι 50 Online Local Directories για το 2021
Με βάση το Domain rating score, ξεκινώντας από τον πλέον δημοφιλέστερο και πηγαίνοντας κατά φθίνουσα σειρά (Πηγή: https://blog.hubspot.com/ link )
Εικόνα -10Α Οι 25 πρώτοι από τους Κορυφαίους 50 Online Business Directories (Πηγή:https://blog.hubspot.com/ link )
Εικόνα -10Β Οι 26-50 από τους Κορυφαίους 50 Online Business Directories (Πηγή: https://blog.hubspot.com/ link )
Πηγαίνοντας ξανά στο “The Business Listings Trust Report” , που ερευνά πως οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τις καταχωρήσεις των επιχειρήσεων, στην αναζήτησή τους για μια τοπική επιχείρηση (Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2021 και βασίζεται σε ένα δείγμα 1.141 καταναλωτών που διαμένουν στις ΗΠΑ), παρατηρούμε ότι στις πρώτες θέσεις φιγουράρουν και εδώ οι μεγάλοι παίκτες των social media, στους οποίους προσφεύγουν οι καταναλωτές για να αντλήσουν πληροφορίες για επιχειρηματικές πληροφορίες:
Εικόνα -11 The proportion of consumers that used business information sites in the last 12 months (Πηγή https://www.brightlocal.com/ Link )
Πλεονεκτήματα & Μειονεκτήματα Βασικού Ανταγωνισμού στην Ελλάδα / Σύγκριση με GNP
Πίνακας 1Α: Πλεονεκτήματα & Μειονεκτήματα Βασικού Ανταγωνισμού στην Ελλάδα / Σύγκριση με GNP (άνω πλευρά)
Πίνακας 1Β: Πλεονεκτήματα & Μειονεκτήματα Βασικού Ανταγωνισμού στην Ελλάδα / Σύγκριση με GNP (κάτωπλευρά)
Σημαντική Παρατήρηση:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία για τα μερίδια Αγοράς
Στρατηγική Πωλήσεων
Τρόπος δημιουργίας εσόδων (revenue model) – Δημιουργία πνευματικής ιδιοκτησίας
Όταν έχει καταχωρηθεί ένας αξιόλογος αριθμός επιχειρήσεων, τότε θα αρχίσει η πώληση των υπηρεσιών Βασικής Συνδρομής (100 €/ έτος) και Premium (200 €/ έτος) και τέλος των Έξτρα Υπηρεσιών με κόστος ανά περίπτωση (διοργάνωση ψηφιακών και υβριδικών events, στοχευμένων επιχειρηματικών συναντήσεων και παρουσιάσεων κλπ)
Η πνευματική ιδιοκτησία που δημιουργείται σταδιακά αφορά σε μια ολοένα και αυξανόμενη Κοινότητα αποκλειστικά αξιόλογων επιχειρήσεων και φορέων, με ορθά, ηλεγμένα και επικαιροποιημένα στοιχεία τόσο επικοινωνίας όσο και ποιοτικών χαρακτηριστικών, με έντονη αλληλο-αναγνώριση και συχνές συνεργασίες μεταξύ τους
Στρατηγική Μάρκετινγκ
Εταιρική Ταυτότητα
Καινοτόμα πλατφόρμα επιχειρηματικών πληροφοριών και διευκόλυνσης επιχειρηματικών συνεργασιών μεταξύ επιχειρήσεων που προσφέρουν ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες
Τα μοναδικά στοιχεία της Υπηρεσίας στα οποία θα εστιάσουμε στις καμπάνιες προώθησης
- Εμπιστοσύνη /Σιγουριά: η επιχειρηματική πλατφόρμα με την υψηλότερη ορθότητα καταχώρησης στοιχείων
- Ποιότητα: μόνο επιχειρήσεις & φορείς, με ποιοτικά προϊόντα & υπηρεσίες
- Διευκόλυνση επιχειρηματικών συνεργασιών: α) ψηφιακά μέσω του Business Matchmaking & σχετικών events β) μέσω στοχευμένων επιχειρηματικών συναντήσεων
- Φιλικό στον Χρήστη: τόσο στην περιγραφή όσο & στην εμφάνιση
Το Κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε
- Απευθυνόμαστε κυρίως σε μικρομεσαίες και μεσαίες επιχειρήσεις που εδρεύουν στην Ελλάδα και που προσφέρουν ποιοτικά προϊόντα & υπηρεσίες και αναζητούν ανάλογης ποιότητας Προμηθευτές και Πελάτες. Οι καταχωρημένες στις λίστες μας επιχειρήσεις είναι ταυτόχρονα και οι βασικοί μας Πελάτες
- Η δεύτερη μεγάλη κατηγορία εν δυνάμει Πελατών μας είναι οι Επιχειρήσεις εκτός Ελλάδας (κυρίως από άλλες χώρες της Ευρώπης) που ενδιαφέρονται να βρουν στην Ελληνική Αγορά αξιόλογους Προμηθευτές και Πελάτες
Τα Κανάλια Προώθησης (φυσικά & ψηφιακά)
- Μέσα από το site μας και και κάποια social media (Facebook, Linkedin, YouTube). Επίσης στοχευμένες παρουσιάσεις υπό την μορφή άρθρου / συνέντευξης σε ενημερωτικά sites επιχειρηματικότητας και σχετικά ψηφιακά events (συζητήσεις, workshops κλπ)
- Μέσα από στοχευμένες παρεμβάσεις σε φυσικές συναντήσεις και σχετικά events
- Μέσα από τοπικούς συνεργάτες
Συνεργασίες που θα επιδιώξουμε
- Τοπικούς Φορείς και Συνεργάτες οι οποίοι α) θα μπορούν να προεγγράφουν στις λίστες μας αξιόλογες τοπικές επιχειρήσεις έναντι ποσοστού σε περίπτωση πώλησης υπηρεσιών πακέτου Βασικής Συνδρομής ή Premium συνδρομής β) θα μας βοηθούν στη διοργάνωση ψηφιακών και κυρίως φυσικών στοχευμένων συναντήσεων επιχειρηματικής συνεργασίας (μέσω στάνταρ αμοιβής ανά συνάντηση)
- Καθώς θα φιλοξενούμε δωρεάν καταχωρήσεις από επιλεγμένους Φορείς Κ.ΑΛ.Ο και αξιόλογους Φορείς της Κοινωνίας των Πολιτών, χτίζουμε σχέσεις συνεργασίας και εμπιστοσύνης, που έχουν θετική επίδραση τόσο στην εικόνα όσο και στην αναγνωρισιμότητα του NGP
- Επιδιώκουμε τέλος, την ενεργή συμμετοχή και συνεργασία με τους εγγεγραμμένους Χρήστες της Πλατφόρμας, οι οποίοι μεταξύ των άλλων θα μπορούν να υποδείξουν α) νέες καταχωρήσεις β) λάθη σε υπάρχουσες καταχωρήσεις καθώς και γ) να κάνουν κριτική αξιολόγηση προϊόντων /υπηρεσιών αλλά και φορέων (με συμπλήρωση μιας checking list) λαμβάνοντας κάποια δώρα ως επιβράβευση
Στρατηγική παραγωγής και ανάπτυξης
Τρόποι και μέσα παραγωγής ανά υπηρεσία
Αρχικά δημιουργείται πιλοτικά η δωρεάν καταχώρηση επιχειρήσεων και φορέων Λέσβου. Εν συνεχεία ο εμπλουτισμός ανά κλάδο επιχειρηματικής δραστηριότητας σε όλη τη χώρα. Οι προ-καταχωρήσεις γίνονται με 5 τρόπους:
- Από την NGP
- Από την ίδια την ενδιαφερόμενη επιχείρηση / φορέα
- Από τοπικούς συνεργάτες
- Από συνδεδεμένους Χρήστες
- Αυτοματοποιημένα με χρήση AI εφαρμογών
Και στις 5 περιπτώσεις, θα υπάρχει έλεγχος από την NGP πριν την τελική καταχώρηση. Με το ίδιο σύστημα θα γίνεται τόσο ο τακτικός επανέλεγχος όσο και ο έκτακτος (ανά πάσα στιγμή)
Με την ίδια λογική και τρόπους θα γίνεται και το business matchmaking
Οι Έξτρα Υπηρεσίες (διοργανώσεις ψηφιακών και φυσικών events κλπ) πραγματοποιούνται με ευθύνη της NGP σε συνεργασία με τοπικούς συνεργάτες και πελάτες
Ποσοτικοί στόχοι, κόστος και παραγωγικότητα ανά υπηρεσία – Ανάλυση «νεκρού σημείου» για κύρια Υπηρεσία
- Πιλοτική φάση: καταχώρηση επιχειρήσεων / φορέων Λέσβου: περίπου 200 συνολικά δωρεάν εγγραφές, εντός 2μήνου. Τσεκάρισμα αποδοχής και λήψη feedback. Μόνο από προσωπική δουλειά και χωρίς άλλα έξοδα
- Φάση «νεκρού σημείου» για κύρια Υπηρεσία (Βασική Συνδρομή καταχωρήσεων): Αρχική φάση ανάπτυξης: στο επόμενο 10μηνο: καταχώρηση και έλεγχος 3.000 επιχειρήσεων, 5% των καταχωρημένων (150 επιχειρήσεις) αποκτούν Βασική Συνδρομή 100 €/ χρόνο. Κόστος 12μηνου 15.000 € Έσοδα 12μηνου: 15.000 €
- Τα πρώτη κέρδη προβλέπονται στο 2ο 12μηνο: Σύνολο καταγραφών, 9.000 με το 9% των καταχωρημένων (810 επιχειρήσεις) να έχουν Βασική Συνδρομή 100 €/ χρόνο. Κόστος 12μηνου 74.500 € Έσοδα 12μηνου: 81.100 € . Κέρδη 6.600 €
Στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού και οργάνωσης
- Στελέχωση της επιχείρησης & υποστηρικτικές λειτουργίες, Αρμοδιότητες, Απαιτούμενες Προδιαγραφές / εκπαίδευση
- Ποιοτικοί στόχοι ανά τομέα & έτος λειτουργίας
- Κόστη ανά θέση / υποστηρικτική λειτουργία & έτος λειτουργίας
Πίνακας 2: Στελέχωση της επιχείρησης & υποστηρικτικές λειτουργίες, Αρμοδιότητες, Απαιτούμενες Προδιαγραφές / Εκπαίδευση
Ποιοτικοί στόχοι ανά τομέα & έτος λειτουργίας
Πίνακας 3: Ποιοτικοί στόχοι ανά τομέα & έτος λειτουργίας
Κόστη ανά θέση / υποστηρικτική λειτουργία & έτος λειτουργίας
Πίνακας 4: Κόστη ανά θέση / υποστηρικτική λειτουργία & έτος λειτουργίας
Σημαντικές Σημειώσεις:
Όλες οι ανάγκες της εταιρείας θα καλύπτονται αποκλειστικά από εξωτερικούς συνεργάτες ή /και συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Λόγω της αλματώδους ανάπτυξης των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνίας είναι εφικτή η λειτουργικότητα ενός τέτοιου μοντέλου (που εξ’ ανάγκης, λόγω του COVID-19, ενισχύθηκε περεταίρω). Εξ’ ου και η μη συμπερίληψη εξόδων γραφείου και προσωπικού
Η ανάγκη για ανθρώπινη φυσική επαφή και καλύτερη συνεργασία, θα καλύπτεται με τακτικές μηνιιαίες συναντήσεις σε κατάλληλο χώρο (τα σχετικά έξοδα συμπεριλαμβάνονται στα “κόστη μετακίνησης /διαμονής/ εκδηλώσεων” του ανωτέρω Πίνακα)
1ο Έτος: 150 | 2ο Έτος: 810 | 3ο Έτος: 3.000 | 4ο Έτος: 6.000 | 5ο Έτος: 15.000
1ο Έτος: 100 | 2ο Έτος: 100 | 3ο Έτος: 130 | 4ο Έτος: 170 | 5ο Έτος: 200
1ο Έτος: 15.000 | 2ο Έτος: 81.100 | 3ο Έτος: 390.000 | 4ο Έτος: 1.020.000 | 5ο Έτος: 3.000.000
1ο Έτος: 0 | 2ο Έτος: 0 | 3ο Έτος: 0 | 4ο Έτος: 0 | 5ο Έτος: 0
1ο Έτος: 0 | 2ο Έτος: 0 | 3ο Έτος: 0 | 4ο Έτος: 0 | 5ο Έτος: 0
1ο Έτος: 1.000 | 2ο Έτος: 3.000 | 3ο Έτος: 10.000 | 4ο Έτος: 20.000 | 5ο Έτος: 30.000
1ο Έτος: 14.500 | 2ο Έτος: 71.500 | 3ο Έτος: 221.000 | 4ο Έτος: 287.000 | 5ο Έτος: 376.000
1ο Έτος: 15.000 | 2ο Έτος: 81.100 | 3ο Έτος: 390.000 | 4ο Έτος: 1.020.000 | 5ο Έτος: 3.000.000
1ο Έτος: 0 | 2ο Έτος: 0 | 3ο Έτος: 0 | 4ο Έτος: 0 | 5ο Έτος: 0