Ο οργανισμός θα ασχολείται με την άτυπη εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα, το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την προώθηση ψηφιακής πλατφόρμας που θα φιλοξενεί διαθεματικό εκπαιδευτικό λογισμικό με όνομα A.I.G.E.A.S. Επιπλέον, το σχεδιασμό και την υλοποίηση επιμέρους διαθεματικών εκπαιδευτικών παιχνιδιών
όπως puzzle, quiz, ερωτήσεις, video με κεντρικό θέμα πρόσωπα και ιστορίες από την περιοχή του Αιγαίου με στόχο να αναδεικνύεται πάντα η πλούσια ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του λογισμικού είναι η διαθεματικότητα των δραστηριοτήτων και η σύνδεσή τους με το Αιγαίο. Έτσι σαν μαθησιακοί στόχοι δεν θα ορίζονται μόνο θέματα ιστορικά όπως θα υπέθετε κανείς , αλλά και θέματα τεχνολογίας, φυσικής, μαθηματικών, γλώσσας γενικών γνώσεων και άλλα.
A.I.G.E.A.S. Aegean Interactive Gamified Educative Ancient Stories
Σκοπός του οργανισμού είναι α) ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η συντήρηση της πλατφόρμας A.I.G.E.A.S (Aegean Interactive Gamified Educative Ancient Stories), η οποία θα φιλοξενεί ενότητες με διαθεματικό εκπαιδευτικό λογισμικό και β) η δημιουργία διαθεματικών ενοτήτων με κεντρικό θέμα πρόσωπα και ιστορίες από την περιοχή του Αιγαίου με στόχο να αναδεικνύεται πάντα η πλούσια ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής.
Έτσι σαν μαθησιακοί στόχοι δεν θα ορίζονται μόνο θέματα ιστορικά όπως θα υπέθετε κανείς , αλλά και θέματα τεχνολογίας, φυσικής, μαθηματικών, γλώσσας γενικών γνώσεων και άλλα. Παραδείγματος χάρη, η ενότητα “Ευπαλίνος” θα παρουσίαζε ιστορικά και πολιτιστικά στοιχεία για το ευπαλίνειο όρυγμα στο Πυθαγόρειο της Σάμου, στοιχεία αρχιτεκτονικής, μαθηματικά και γεωμετρικά στοιχεία, στοιχεία γεωλογίας και φυσικής, κείμενα του Ηροδότου, στοιχεία γεωγραφίας μέσω διαδραστικών βίντεο, παιχνιδιών και δραστηριοτήτων. Μετά το πέρας της ενότητας θα αποδίδεται το σχετικό badge στο “διαβατήριο” του χρήστη. Ο χρήστης χρησιμοποιώντας τα φίλτρα της πλατφόρμας (ηλικία χρήστη, επίπεδο γνώσεων, ιστορικό πρόσωπο, μέρος ιστορίας, δια θεματικές οπτικές κ.ά.) θα επιλέγει ελεύθερα τις ενότητες που τον ενδιαφέρουν.
Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του λογισμικού είναι η σύνδεσή των ενοτήτων με το Αιγαίο και η διαθεματικότητα των δραστηριοτήτων Σημαντικό ρόλο θα έχουν τα Learning Analytics για να δημιουργήσουμε το γνωστικό προφίλ σύμφωνα με τη Θεωρία των Πολλαπλών Νοημοσύνων (Howard Gardner) με σκοπό ο χρήστης να έχει μια εξατομικευμένη εμπειρία.
Τα δυνατά σημεία του οργανισμού μας είναι το επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό με αντικείμενο την πολιτισμική πληροφορική και τη διδακτική της πληροφορικής και των επικοινωνιών, η εύκολη και ευέλικτη πρόσβαση τόσο των developers όσο και των χρηστών, το χαμηλό κόστος παραγωγής- δεν υπάρχουν κόστη ενοικίων, λειτουργίας κτλ- οι εργαζόμενοι δουλεύουν από το σπίτι τους με ευέλικτο ωράριο.
Υπάρχουν πολλά online εκπαιδευτικά λογισμικά, αλλά θεωρούμε ότι θα παρέχουμε μία διαφοροποιημένη υπηρεσία καθώς συνδυάζουμε διάφορες στρατηγικές μάθησης όπως το game based learning, gamification, δραστηριότητες βασιζόμενες στη διαφοροποιημένη διδασκαλία και ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες. συνδυασμός παιχνιδιών με εκπαίδευση.
Πλεονεκτήματα που θα απολαύσουν οι πελάτες- χρήστες θα είναι η πρόσβαση σε διαδραστικές εφαρμογές εκπαιδευτικού χαρακτήρα με καλοσχεδιασμένα γραφικά στοιχεία και εύχρηστη πλοήγηση.
Όσων αφορά την παράδοση των υπηρεσιών, πρόκειται για διαδικτυακή πλατφόρμα, άρα οι υπηρεσίες της είναι διαθέσιμες στους πελάτες – χρήστες από παντού και οποιαδήποτε στιγμή.
Οι δύο βασικοί τύποι χρηστών θα είναι α) οι χρήστες με ατομικές συνδρομές και β) οι χρήστες με ομαδικές συνδρομές από σχολεία – εκπαιδευτικά ιδρύματα ή από επιχειρήσεις, εταιρείες ή οργανισμούς στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης τους (πχ επιχειρήσεις με προϊόντα/υπηρεσίες που απευθύνονται σε παιδιά όπως επιχειρήσεις με ρούχα, είδη διατροφής, τράπεζες με καταθετικά προγράμματα για παιδιά κ.ά).
Ένα πλάνο ατομικής συνδρομής μπορεί να είναι 10 ευρώ το μήνα ανά χρήστη. Μπορούν να υπάρχουν διάφορες κατηγορίες χρηστών πχ μαθητής, εταιρία, οργανισμός, εκπαιδευτικός οργανισμός, σχολική τάξη, επισκέπτης και να αλλάζουν τα ποσά των συνδρομών ανάλογα την κατηγορία τους καθώς μπορούν να υπάρχουν και πλάνα ετήσιων συνδρομών. Τα ποσά συνδρομής των κατηγοριών και πλάνων μπορούν να αυξομειώνονται ανάλογα την ζήτηση.
Η εφαρμογή απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου και σε άλλους ενδιαφερόμενους. Οι χρήστες θα παίζουν και θα μαθαίνουν ταυτόχρονα.
Το περιεχόμενο της πλατφόρμας δεν έχει σκοπό να αντικαταστήσει το σχολικό δάσκαλο αλλά να λειτουργήσει συμπληρωματικά, να ενεργοποιήσει και να κινήσει το ενδιαφέρον των μαθητών σε διάφορα επιστημονικά πεδία.
Κάνουμε πιο ελκυστική και ευχάριστη τη μάθηση.
Η χρήση της παιχνιδοποιημένης μάθησης είναι ένας πολύ ελκυστικός τρόπος προσέγγισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας καθώς μέσω αυτής κερδίζεται η γνώση μέσα από ευχάριστες δραστηριότητες που μπορούν να αντικαταστήσουν και τις διάφορες δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου στον υπολογιστή πχ. διάφορα παιχνίδια στα κοινωνικά δίκτυα Οι μαθητές/ριες εμπλέκονται αμέσως με το παιχνίδι και οι γονείς είναι ευχαριστημένοι καθώς τα παιδιά περνούν ποιοτικό χρόνο.
Έτσι πρόκειται για μία πρόταση η οποία μπορεί να αποτελέσει τόσο μία εκπαιδευτική δραστηριότητα στα πλαίσια ενός προγράμματος σπουδών όσο και μία ποιοτική δραστηριότητα ελεύθερου χρόνου.
Η εταιρεία μας ανήκει στον κλάδο της εκπαίδευσης και παράλληλα ανήκει στη βιομηχανία του ελεύθερου χρόνου (χορός, μουσική,γυμναστική , video games , YouTube, Social Media, κινηματογραφικές ταινίες, παιχνίδι, κ.ά.). Δεν διαθέτουμε οικονομικά στοιχεία. Ωστόσο, η Ανακοίνωση της Επιτροπής προς Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, Το Συμβούλιο, την Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή και την Επιτροπή των Περιφερειών σχετικά με το σχέδιο δράσης για την ψηφιακή εκπαίδευση {SWD(2018) 12 final}, μας δείχνει την αναγκαιότητα και την πιθανή εξέλιξη της ψηφιακής εκπαίδευσης. H startup μας θα μπορούσε να εναρμονιστεί με το σχέδιο δράσης που θα εφαρμόσει η Επιτροπή μέχρι το 2020.
Είναι μια εταιρεία η οποία μπορεί να σταθεί αυτόνομα αλλά και ως κομμάτι των εταιριών των προαναφερθέντων κλάδων. Έτσι οι παραπάνω οργανισμοί – εταιρίες μπορούν να αξιοποιήσουν το λογισμό που προτείνουμε καθώς έχει μοναδική θεματολογία για να εμπλουτίσουν τις δραστηριότητές τους λειτουργώντας ως δυνητικοί μας πελάτες.
Σημαντικότερα κόστη:
εξοπλισμός υπολογιστές 1000 Χ 2 = 2000 ευρώ
γραφίδα 300-500 ευρώ
ενοικίαση χώρου σε server 576ευρώ/έτος
domain name= 9 ευρώ
λογισμικό Adobe Suite για δύο υπολογιστές: 1679.76 ευρώ/έτος
σύσταση εταιρείες μία στάσης-συμβουλευτική:2000/τον πρώτο χρόνο
Ποσό χρηματοδότησης: περίπου 6.700 ευρώ
Τα μέλη της ομάδας μας:
Αφροδίτη Φλωρά (26 ετών), επί πτυχίω φοιτήτρια Π.Μ.Σ. Διδακτικής της Πληροφορικής και Επικοινωνιών του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, πτυχιούχος Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Σεπτέμβριος,2016). Έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στο ερευνητικό εργαστήριο “Χαρτογραφίας και Γεωπληροφορικής” του πανεπιστημίου Αιγαίου στη Λέσβο, Ελλάδα, IT Technician στο Alexander College στην Κύπρο, Web-developer στην PDMFC στην Πορτογαλία και έχει διδάξει στο 5ο Γενικό Λύκειο Καλαμαριάς. Επιπλέον έχει εργαστεί ως φωτογράφος στο Moussones Photography, Θεσσαλονίκη. Χαρακτηριστικές αξίες: δημιουργική σκέψη, κριτική και αναλυτική σκέψη και ομαδικό πνεύμα.
Ελένη Κεντεποζίδου (30 ετών), επί πτυχίω φοιτήτρια Π.Μ.Σ. Διδακτικής της Πληροφορικής και Επικοινωνιών του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Αιγαίου. πτυχιούχος Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Νοέμβριος, 2011). Έχει εργαστεί στο δημιουργικό τμήμα διαφημιστικής επιχείρησης όσο και στον τομέα των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών. Αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία έχει στην κατασκευή, συντήρηση και ανανέωση ιστοσελίδων όπως και στη δημιουργία (από το σχεδιασμό μέχρι την εκτύπωση) επαγγελματικών καρτών , αφισών κλπ. Αυτή τη στιγμή απασχολείται στον τομέα της εκπαίδευσης παραδίδοντας μαθήματα εκπαιδευτικής ρομποτικής και πληροφορικής σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο . Χαρακτηριστικές αξίες, δημιουργικότητα , οργάνωση, επικοινωνία, συνεργασία, ομαδικότητα.
Λόγω των σπουδών μας οι βασικές μας ικανότητες συμπίπτουν και παρουσιάζονται παρακάτω:
Πληροφορική: Προγραμματισμός (Δομημένος, Αντικειμενοστραφής), Βάσεις Δεδομένων, Γραφικός σχεδιασμός, Σχεδιασμός και δημιουργία ιστοσελίδων, Σχεδιασμός και δημιουργία διαδραστικών Εφαρμογών, Επεξεργασία εικόνας και video
Εκπαίδευση : Δημιουργία σεναρίων διδασκαλίας , σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων, εφαρμογή ΤΠΕ στην εκπαίδευση, Σχεδιασμός Ψηφιακών και Εκπαιδευτικών Εφαρμογών
Επικοινωνία: Digital Marketing, Πολιτιστική επικοινωνία
Επιλέξαμε το όνομα Αιγέας καθώς είναι “συνδυασμός” των Aegean Interactive Gamified Educative Ancient Stories. Στο Αιγαίο σπουδάσαμε στην ίδια σχολή στη Λέσβο ετερόχρονα και ταυτόχρονα στο ΠΜΣ στη Σάμο, ήρθαμε σε επαφή με την τοπική κοινωνία, κάναμε διακοπές, Είναι μία περιοχή πολύπλευρη με πολυπολιτισμικά ερεθίσματα από το παρελθόν πχ φυσική ομορφιά – καταρράκτες , Σίγρι , τοπία – περιοχές Αιγαίο. ντόπιοι – δραστηριότητες πχ ψάρεμα- ούζο – πολιτισμός (λόγιοι της περιοχής – Μυριβήλης, Σαπφώ), μαθηματικοί Πυθαγόρας και μηχανικούς Ευπαλίνος, αρχοντικά διαφορετικών ρυθμών, φοιτητές- ενεργή κοινότητα – εναλλακτική διασκέδαση κλπ, τουρίστες από όλο τον κόσμο με διαφορετικό ενδιαφέρον πχ παραλίες- φυσική ομορφιά πχ απολιθωμένο δάσος , εκκλησίες , τοπική ιστορία και Αιγαίου – Ελλάδας, προϊόντα -λαδοτύρι , ειδικοί- επιστήμονες- αρχαιολόγοι, μουσειολόγοι, περιβαλλοντολόγοι, θαλάσσιοι, κοινωνικοί, παρελθόν- παρόν. Τα εκπαιδευτικά λογισμικά χαρακτηρίζονται από “φτωχά” γραφικά και χωρίς ενδιαφέρον. Παντρεύοντας τα ελκυστικά χαρακτηριστικά των παιχνιδιών με τα χρήσιμα χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε δύσκολη τη διάκριση ανάμεσα σε παιχνίδι με εκπαιδευτικά χαρακτηριστικά και λογισμικό με στοιχεία gaming.
Από καιρό ζυμώναμε την ιδέα ενός τέτοιου εγχειρήματος καθώς τα βιώματα και τα ερεθίσματα κοινωνικά, πολιτισμικά, πολιτιστικά και ακαδημαϊκά στην περιοχή του Αιγαίου ήταν κοινή πηγή έμπνευσης..
Κωδικός Ιδέας | 2597 |
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου | Κεντεποζίδου Ελένη |
Ιδιότητα | Φοιτητής ΠΑ |
Τμήμα Πανεπιστήμιου Αιγαίου | Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων |
Email Υπεύθυνου Επικοινωνίας | kentepozidou.eleni@gmail.com |
Ονοματεπώνυμο 2ου Μέλους | Αφροδίτη Φλωρά |
Κατηγορία Υποβολής | 2η Φάση Κατηγορία Α |
Θεματική Κατηγορία | Αγροτική Ανάπτυξη-Διατροφή-Υγεία-Εκπαίδευση |
Η ιδέα σας έχει τύχει εμπορικής εφαρμογής μέχρι τώρα; | Όχι |