TrailTale - Your audio self-guide tour app
Description
1. Η TrailTale ειναι ενα audio self-guide tour app που αποσκοπει να δώσει στο χρήστη τη δυνατοτητα να ξεναγειται μονος τους σε outdoor spacings.
2.H TrailTale ερχεται να δωσει λυσεις σε μερικά προβληματα και οριζονται ως εξης:
a)GPS-triggered info: Οταν ο χρηστης βρισκεται κοντα γεωγραφικα σε ενα tourist spot, μπορει να διαβασει τιςπληροφοριες του ευκολα.
b)Audio tours: Content που εχει γραφτει απο την ομαδα, μπορει να διαβαστει με τη βοηθεια ενος pre-recorded audio. Διαφορετικα, με τη βοηθεια AI text-to-speech.
c)AI-powered landmark recognition: Με τη βοηθεια του OpenAI API, μπορει η εφαμρογη να αποστείλει τη φωτογραφία τραβηγμενη απο το κινητο του χρηστη και σε συνδυασμο με το GPS location, να λαβει τις σωστες πληροφοριες για την τοποθεσια.
d)Curated “Tale” Trails: Διαδρομες που θα είναι φτιαγμενες με βάση το genre, era, duration κ.α. factors
e)Personalised Recommendations: Αναλογα το ιστορικο του χρηστη και την τοποθεσια του, η εφαρμογη μπορεί να προτείνει same-like landmarks.
3.
a)ΤΑΜ: Audio self tour guide app market (global): 304M $ - 1.5B $,
b)SAM: 40M - 100M potential self-guided tourists (EU),
c)SOM: 400K - 5M.
d)Ο υπαρχων ανταγωνισμός ειναι μεγάλος καθως υπαρχουν ηδη τετοιες εφαρμογες οπως η Loquis και η izi.Travel και VoiceMap. Ολες περιεχουν pre-generated content με audio. Καποιες τυπου podcast, καποιες με pre-set routes και audio. Ολες ομως δεν μπορουν να κανουν generate content on-demand
4.Freemium μοντελο με δυνατοτητα:
a)ΑΙ credits: Credits που θα χρησιμοποιουνται προκειμενου να αγοραστουν
i.info on-demand με τη χρηση φωτογραφιας
ii.Πιο λεπτομερης πληροφοριες για ενα landmark
b)Pre-defined TRAILS: Διακρινοντας τα ανα κατηγοριες (Era, Theme, Duration)
c)In-app ads for free users
d)Subscriptions
i.Παροχη ορισμενων μηνιαιων AI credits
ii.Παροχη Χ Trails
5.Η εμπειρια της ομαδας γυρω απο την ιδεα είναι
a)Χατσικ Μαρουκιαν: προγραμματιστης
b)Laura Leonori: Sales & Marketing
6.Αυτο που ξεχωριζει το app μας απο τα υπολοιπα είναι το ποσο ευκολα μπορει μια τετοια εφαρμογή να χρησιμοποιηθεί απο spontaneous tourists, digital nomads και τυφλούς τουριστες. Με τη δυνατοτητα χρησης σε 10” αφοτου γινει download, ο χρηστης μπορει να ξεναγηθει μονος του χωρις πολυπλοκες διαδικασίες. Με την εγγραφη στη πλατφορμα και τη χρηση των premium features, μπορει να εκτοξευσει την εμπειρια του και να κανει πραγματικά ενα tour ισαξιο των free-walking-tour, σε μικροτερο κοστος
2.H TrailTale ερχεται να δωσει λυσεις σε μερικά προβληματα και οριζονται ως εξης:
a)GPS-triggered info: Οταν ο χρηστης βρισκεται κοντα γεωγραφικα σε ενα tourist spot, μπορει να διαβασει τιςπληροφοριες του ευκολα.
b)Audio tours: Content που εχει γραφτει απο την ομαδα, μπορει να διαβαστει με τη βοηθεια ενος pre-recorded audio. Διαφορετικα, με τη βοηθεια AI text-to-speech.
c)AI-powered landmark recognition: Με τη βοηθεια του OpenAI API, μπορει η εφαμρογη να αποστείλει τη φωτογραφία τραβηγμενη απο το κινητο του χρηστη και σε συνδυασμο με το GPS location, να λαβει τις σωστες πληροφοριες για την τοποθεσια.
d)Curated “Tale” Trails: Διαδρομες που θα είναι φτιαγμενες με βάση το genre, era, duration κ.α. factors
e)Personalised Recommendations: Αναλογα το ιστορικο του χρηστη και την τοποθεσια του, η εφαρμογη μπορεί να προτείνει same-like landmarks.
3.
a)ΤΑΜ: Audio self tour guide app market (global): 304M $ - 1.5B $,
b)SAM: 40M - 100M potential self-guided tourists (EU),
c)SOM: 400K - 5M.
d)Ο υπαρχων ανταγωνισμός ειναι μεγάλος καθως υπαρχουν ηδη τετοιες εφαρμογες οπως η Loquis και η izi.Travel και VoiceMap. Ολες περιεχουν pre-generated content με audio. Καποιες τυπου podcast, καποιες με pre-set routes και audio. Ολες ομως δεν μπορουν να κανουν generate content on-demand
4.Freemium μοντελο με δυνατοτητα:
a)ΑΙ credits: Credits που θα χρησιμοποιουνται προκειμενου να αγοραστουν
i.info on-demand με τη χρηση φωτογραφιας
ii.Πιο λεπτομερης πληροφοριες για ενα landmark
b)Pre-defined TRAILS: Διακρινοντας τα ανα κατηγοριες (Era, Theme, Duration)
c)In-app ads for free users
d)Subscriptions
i.Παροχη ορισμενων μηνιαιων AI credits
ii.Παροχη Χ Trails
5.Η εμπειρια της ομαδας γυρω απο την ιδεα είναι
a)Χατσικ Μαρουκιαν: προγραμματιστης
b)Laura Leonori: Sales & Marketing
6.Αυτο που ξεχωριζει το app μας απο τα υπολοιπα είναι το ποσο ευκολα μπορει μια τετοια εφαρμογή να χρησιμοποιηθεί απο spontaneous tourists, digital nomads και τυφλούς τουριστες. Με τη δυνατοτητα χρησης σε 10” αφοτου γινει download, ο χρηστης μπορει να ξεναγηθει μονος του χωρις πολυπλοκες διαδικασίες. Με την εγγραφη στη πλατφορμα και τη χρηση των premium features, μπορει να εκτοξευσει την εμπειρια του και να κανει πραγματικά ενα tour ισαξιο των free-walking-tour, σε μικροτερο κοστος
Sustainable Development Goals
Members
2
Technologies
AI
Innovative Software
Product - System type
Παροχή Υπηρεσιών B2C
Field
Tourism
Belongs to Competition
13th International School on Digital Innovation and Startup Entrepreneurship - DigiBus2025